Új hozzászólás Aktív témák

  • doc

    nagyúr

    válasz Jhonny06 #1283 üzenetére

    a tomb merete az, amit veletlenszerunek szeretnel? tehat csak a konstruktorban dol el, hogy hany eleme lesz a tombnek? mert akkor ne tombot hasznalj, hanem az STL-es adatstrukturakat, pl. vectort, annak a merete dinamikusan valtoztathato
    a sima C-s tomb meretet meg kell adnod, nincs mese. illetve ugy meg megoldhato, hogy a konstruktorban lefoglalod a tomb meretenek megfelelo tarteruletet mondjuk igy:
    tomb = malloc(sizeof(Osztalynev*) * meret)
    amit aztan a destruktorbol free-vel felszabaditasz
    de ilyet ugyebar nem csinalunk, C++ -ban C++-szul beszelunk, tehat vector, esetleg list :)

    MOD: akkor ugy tunik, megintcsak nem ertettelek :D

    tehat te Osztalynev tomb[10] modon deklaraltad?
    mert akkor a new Osztalynev() tenyleg nem fog belemenni, tekintve hogy az egy pointer, de meg a teljes osztalyt tartalmazo tombot csinaltal (ez utobbit NE!)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák