- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jó, hogy rátaláltam erre a topicra...
Anno mikor átvették az Enternet ügyfeleit szerencsére gond nem volt velük egészen addig amíg lejárt az átvett hűség és meg akarták emelni a havidíjat. Fel is hívtam őket, hogy oké hogy átvettek, nem volt beleszólásom, oké hogy minden biztosítottak és nem volt problémám de az Enternetnél továbbra is ennyi a szolgáltatás ne akarják már nekem megemelni. De ebben nem segíthetnek mert náluk fixen ennyi. Ezt még 2x eljátszottuk.
Felhívtam az Enternetet, hogy visszamennék hozzájuk, elindítottam a szolgáltatóváltást, hívtak a Bteltől, hogy mégis tudják biztosítani a szolgáltatást annyiért.
Mondom kösz, már nem kell...Aztán az Enternettel is megszívtam, közben a Btel (de most már a T-Home) árai is bőven (több mint egy 1000-essel) az Enternet árai alatt vannak, felhívtam őket ha aláírok 1 évet tudnak-e jobb árat biztosítani, normális válasz helyett elküldték a PDF-et a rendes áraikról.
Most gondolkodok, hogy T-home vagy B-tel 20mbit. 4790 vs 4590 (Enternetnél 5840! a 15mbit) meg a Btelnél még 10% lejön ha egybe befizeted szóval nézhetjük úgy is, hogy ~4130Ft de lehet inkább fizetek 500Ft pluszt havonta a normális ügyfélszolgálatért.
Tegnap írtam a Btelnek egy levelet amiben érdeklődök, hogy mennék hozzájuk megnézem mikor válaszolnak. Ha 1 napon belül nem lesz válasz marad a T-home...
Enternet sajnos drága maradt és nem is akar versenyezni a lakossági ügyfelekért. -
válasz Taszillo #2586 üzenetére
Úgy nézem a t-home lesz a befutó.
Még 1 hónap van kifizetve az Enternetnek szóval 1-2 hét múlva elindítom az átállást, hogy ne maradjon náluk olyan sok pénzem amit majd vagy visszautalnak vagy nem.
Nemrég hallottam, hogy volt vagy lesz valami törvény ami a telefonos ügyfélszolgálatokra vonatkozik, hogy senkit sem várakoztathatnak 5 percnél tovább mert bünti lesz, ezt kiterjeszthetnék az e-mailes válaszokra is mondjuk max 24 óra munkanapokon. Idevág az a sztori amikor jó 2-3 éve cégből a kiemelt ügyfelek ügyfélszolgálatának a telefonos kapcsolására vártam több mint 45 percet, a végén én lepődtem meg a legjobban, hogy felvette valaki. Aki természetesen adott egy másik számot, amit felhívtam, aki mondta hogy nem tud segíteni, mondta hívjam fel újra amit az előbb, akkor már fél óra alatt felvették.Kicsit gáz a Btelre nézve, hogy egy új leendő ügyfél kérdésére 1 hét alatt sem írtak semmit. Nem tudom mitől várják az új ügyfeleket.
-
Egy kis infó a cégről.
Mégis mellettük döntöttem, de mivel érdekeseket írtatok a számlázási rendszerükről gondoltam prepaidbe kifizetem 1 évre előre, adnak rá 10% kedvezményt, mindenki jól jár.Nos a mutatvány érdekesen sikerült. Megkaptam az egybe számlát, amit le sem ellenőriztem (nagyjából azért képbe voltam az árról) mivel nem volt részletezve, befizettem elektronikusan, mivel arra is adtak kedvezményt. Eltelt egy hónap, kapok egy új számlát, ahol leszámlázzák nekem az E-számla kedvezményt, 1200ft.
Írok nekik, valamint hívom őket hogy egy kedvezményt miért is számláznak le nekem. Ők sem értették, de ekkor már visszanéztem az előző számlát és az sem stimmelt. Valami 3-3500ft eltérés volt.
Telefonhívásom után javították alig 1 hét alatt és láttam, hogy van 3386Ft túlfizetésem.
Írtam nekik április 3-án hogy akkor ezt a túlfizetést utalják nekem vissza.
Pár nap múlva kaptam választ, hogy a visszaigazolási igényt rögzítették és majd utalják. Eltelt 1 hónap (direkt megvártam az 1 hónapot) írtam nekik egy e-mailt hogy ugyan már mégis mikor kapom vissza a pénzt. Ez volt május 5-én. Azóta nem válaszoltak, felhívom most a telefonos ügyfélszolgálatukat ahol az volt a nő szerencséje, hogy kb. semmit nem hallottam belőle olyan szar volt a vonal (mindez egy internetes cég ügyfélszolgálatánál...) és látta, hogy a pénzügyi osztályon van az ügyem és megsürgeti. Ígérni nem ígért semmit én meg mondtam jobban örülnék ha sürgetés helyett inkább visszautalnák már a pénzemet...Kíváncsi leszek meddig tart nekik.
-
válasz kisselandras #2598 üzenetére
Az a baj, hogy nem hiszem, hogy ezzel a fogyasztóvédelem foglalkozik. Vagy?
-
Na, írtam a fogyasztóvédelemnek, hogy csesznek visszafizetni a túlfizetésemet így 3 hónap után. Megírtam a Btelnek is, azzal együtt, hogy ezek után nem kívánok majd velük szerződés hosszabbítani, kaptam egy szabvány választ, hogy rögzítették a visszautalási igényemet xy számon (mikor már volt egy száma) ez még múlt héten volt de még mindig nem történt semmi...
-
Ma megkaptam a hivatalos levelet, ahogy a Businesstel is a fogyasztóvédelemtől, 8 napon belül várják tőlük a dokumentumokat az üggyel kapcsolatban és egy szép nagy bírságot helyeztek nekik kilátásba.
Remélem megérte nekik 3 hónapig ülni a pénzen.
-
-
-
-
válasz notafa3 #2631 üzenetére
Nem, én úgy tudom hogy a Btel azokat az ügyfeleit "adta át" ami nem Btel területen van. Anno így már az Enternet is adott át pont a Btel-nek, most a Btel a Vidanetnek. Bár vicces, hogy Magyarországon ezt csak így megcsinálhatják de ha a szolgáltatás minőségében és árában nem lesz változás nekem aztán mind1.
Btel 3500Ft-os vissza nem utalása, már 240ezer forintjukban van, elsőre a fogyasztóvédelem 40 ezerre bírságolta őket, amire valami olyannal védekeztek, hogy ehhez a fogyasztóvédelemnek semmi köze ez rájuk meg az ügyfélre tartozik, erre még kaptak 200 bírságot lényegében a nem megfelelő panaszkezelésért.
Remélem megérte nekik, jó fél év alatt visszautalták a 3500 forintos túlfizetésemet...
Persze csak azután hogy rájuk írtam, hogy most így a bünti után meg hogy a Vidanethez átraknak nem örülnék ha nem rendeznék le az ügyemet villámgyorsan.
A vicc, hogy sokan nem foglalkoznak ezzel ez látszik abból, hogy magyar ember inkább elfogadja, hogy ha ő tartozik a szolgáltatónak vagy esetleg késik a fizetéssel akkor kikapcsolják a szolgáltatást, meg késedelmi kamatot fizet, de ha a szolgáltató nem adja vissza a pénzét az teljesen rendben van, mert a "szolgáltatók ezt nem szeretik". Mert majd levonják a következő befizetésből.Remélem ezek után már elgondolkodnak.De én szerintem többet soha nem leszek Bteles...
-
válasz Klikodesh #2648 üzenetére
Tudtommal 1-2 éve volt valami törvény (vagy csak javaslat maradt??) hogy az összes telefonos ügyfélszolgálattal rendelkező társaságnak maximum 5 (vagy 15?) percen belül kapcsolnia kell az ügyintézőt vagy fel lehet jelenteni őket és jön a büntetés.
Azért nekem ez a fél óra meg a több órás várakozások elég durvának tűnnek, ezt nem lehetne megcsinálni fizető ügyfelekkel...
-
Kaptam én is ilyen Vidanetes levelet pár hónapja, de november 1 már elmúlt azóta nem kaptam emailt a Vidanettől és még működik a Bteles internetem. Akkor mégsem kerültem át vagy szerintetek mi van ilyenkor?
-
válasz Drenadar #2710 üzenetére
Nekem indult az Enternetnél, eladtak a Btelnek. Lejárt a szerződésem, nem akartak jobb árat adni, visszamentem az Enternethez, miután már intézték a szolgáltatóváltást már tudták volna olyan áron adni a szerződést "csak nekem" de akkor már nem érdekelt, adták volna előbb, mikor kértem.
Pár hétre rá a Btel jóval az Enternet árai alá ment, 1 év után lejárt a szerződésem (közben nagyon korrektül bántak a hozzájuk visszatérő előfizetővel azaz velem). Visszamentem a Btel-hez a jobb árak miatt, és bízva a számlázási nehézségek elkerülésében 1 éves prepaid csomagot választottam. Ki is fizettem, majd hamar kiderült hogy rossz volt a számla, túlfizetést nem akarták visszaadni, fogyasztóvédelem lett a vége, jelenleg kb. 240 ezer ft büntetésnél tartanak ~3000Ft miatt. Most meg állítólag már át kellett volna kerülnöm a vidanethez de még úgy tűnik Bteles vagyok.
Nem semmi ebben az országban mit meg nem engedhetnek maguknak a szolgáltatók az ügyféllel szemben... -
-
-
Itt is van egy hír: [link]
-
Ezt írják az egyik lent linkelt fórumon:
"Btel belsős szerint (nem volt túl meggyőző) komoly technikai gondjuk van vmi éjjeli átállás miatt.
Csak reméli, hogy délután élni fog minden."Bízok benne hogy igaza van, bár sztem ez nem éjjeli átállás volt...
-
válasz andersen10 #2800 üzenetére
Én az ASDL-el vagyok így, 1 évet előre kifizettem még februárban. Most bukhatok 3 hónapot.
Annyi változást tapasztaltam, hogy a vidanet oldalán most már rá lehet keresni a címemre, de valami elborult drága áraik vannak ott tuti nem lesz adsl előfizetésem.
-
Miután kötöttem egy mobilos netet a Telenornál (5 napig 990Ft ha visszamondod) utána ránéztem a gépre és volt net.
Mindegy végül is örülök neki. Kíváncsi vagyok hogyan fognak kompenzálni minket ezért a majd 1 napos kiesésért...
-
Volt valakinek tapasztalata szolgáltatóváltással?
Ugye írták hogy 15-én megszűnik. Kinéztem a tcom-ot, mert 2 éves hűséggel nincsenek rossz áraik ha telefon mellé kéred, első ügyfélszolgálatos azt mondja, hogy amíg bekerül a rendszerbe az igény az 8 nap, utána pedig újabb 8 nap míg megtörténik az átállás ez nem lesz meg 15-ig.Sebaj lesz amikor lesz mondtam később egy másik ügyfélszolgálatosnak hogy 15ig még ott van a szolgáltatás, mindez szombaton volt, ma reggel megkaptam a felhasználónevem és jelszavam sms-ben azaz már működik...
Ilyenkor mi van? Csak 15e után kezdjem használni?
[ Szerkesztve ]
-
válasz fefinyoka #3290 üzenetére
Tcomnál sem fenékig tejfel. Volt szerencsém a héten kétszer várni az ügyfélszolgálatosra, mindkét esetben az ígért 3-4 perc helyett 15-25 perc körül volt mire valakit elértem.
Első esetben fél óra próbálkozás után kinyögte, hogy nem tudja megmondani aktiválva van-e már a szolgáltatóváltás és működik-e már az adsl próbáljam meg 2 nap múlva.
2 nap múlva hasonlót játszottunk egy másik emberrel aki átkapcsolt a műszakiról a rendes ügyfélszolgálatra ahol miután elmondtam hogy a Btel azt írta hogy 15-ig még ő a szolgáltató nem-e esetleg emiatt nem él még a net náluk. Erre jött a megnyugtató válasz, hogy dehogy nem, pont ez az oka!
Amikor megszűnik 15én a régi csak írjam be a megkapott felhasználónév/jelszó párost és működni fog. Kétszer kérdeztem vissza, hogy ugye ez biztos? Nem lesz az hogy 15-e után ott állok net nélkül?
Nem nem, nyugodjak meg. Megnyugodtam, ez volt tegnap.Ma kaptam az sms-t hogy él az internetszolgáltatás náluk. Még jó hogy ennyire képben vannak a saját rendszerükről...
-
Na írtam nekik, hogy az előre kifizetett 1 évemből fennmaradó (szerencsére csak) fél hónapot majd fizessék vissza. Most már válasz emailt sem kaptam, hogy fogadták a levelemet, vagy xy számon rögzítették az igényt.
Szerintem ezeknek már kampó...
-
válasz Drenadar #3380 üzenetére
Pontosan. Ne használd, ne próbálgasd. Régebben volt valakinek pont ilyen vitája, hogy váltott szolgáltatót de a váltás után megnézte párszor, hogy megszűnt-e a másik ők meg erre hivatkoztak, hogy az illető használta az után is hogy elvileg már nem volt rá szüksége.
Van ugye a "rá utaló magatartás". Ha én felmondok egy előfizetést papíron, minden rendben majd nem is használom akkor részemről le van zárva, hivatkozhatnak bármire ha ki akarják fizettetni ha én jogszerűen jártam el... -
-
Szerintem mindenkinek reflexből ezt a 2-3 hetet mondják, nekem is annyit mondtak (bár csak szolgáltatóváltás volt) és nem telt el egy hét és már működött is!
Be is ijesztettek mikor január 5én hívtam őket, hogy 15-ig szolgáltat az előző szolgáltatóm erre azt mondja, hogy addig nem tudják megoldani az átállást... Erre nem volt 5 nap az egész. -
válasz Deller2010 #3474 üzenetére
Hmm...
-
Márciusban jött ez a körlevél:
"Tisztelt Felhasználó!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a Vidanet Zrt. és az EnterNet 2001 Kft. által 2014. novemberében megkötött @enternet.hu-s email címekre és statikus webtárhelyre vonatkozó szerződést a Vidanet Zrt. tovább meghosszabbítani nem kívánta, 2015. március 31. dátummal azt felmondta, melynek következtében a korábban BTel, jelenleg Vidanet ügyfelek részére eddig biztosított @enternet.hu végződésű email címek ezzel a dátummal megszűnnek és a statikus webtárhelyek sem lesznek a továbbiakban elérhetőek.Társaságunk továbbra is készséggel áll az Ön rendelkezésére mind a @enternet.hu végződésű email cím, mind a webtárhely szolgáltatások tekintetében. Amennyiben Önnek fontos a korábbi email címének megtartása és a zökkenőmentes webtárhely elérés, kérjük, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a 06-1-888-2001-es telefonszámon vagy az info@enternet.hu email címen, ahol kollégáink készséggel állnak a rendelkezésére.
Kérjük látogasson el az enternet.hu oldalra, ahol részletesen tájékozódhat további kedvezményes lakossági és üzleti szolgáltatásainkról, mellyel ügyfeleink igényeit kívánjuk a leghatékonyabban kielégíteni.
Üdvözlettel:
EnterNet 2001 Kft.
Ügyfélszolgálat"
Új hozzászólás Aktív témák
- HTPC (házimozi PC) topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- War Thunder - MMO Combat Game
- TCL LCD és LED TV-k
- LEGO klub
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- GIGA AKCIÓ!! Gyönyörű, szinte ÚJ Surface Pro 9 brutál konfigban: i7-1255U 16GB RAM 1000GB SSD
- Microsoft Xbox One X 1TB Játékkonzol
- Intel PC , i5 7600K , 1660 Super , 16GB DDR4 , 250GB SSD , 500GB HDD
- 1 TB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Kioxia, WD - STEAM DECK
- Dell Precision 3560 15.6" FHD IPS i5-1135G7 T500 16GB 512GB NVMe gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs