Új hozzászólás Aktív témák

  • imee01

    csendes tag

    válasz BreaksG #3426 üzenetére

    >>Sajnos a törvény úgy fogalmaz, hogy "Ha a szüneteltetés egy adott naptári hónapban meghaladja a 48 órát, a szolgáltató köteles visszatéríteni az egy hónapra eső előfizetési díjat"<<
    Ez melyik törvényben van benne?

    A 6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet szerint
    "9. § (1) A szolgáltató köteles a hibabejelentéseket 48 órán belül kivizsgálni ...
    (3) A hiba bejelentésétől a hiba kijavításáig eltelt idő nem haladhatja meg a 72 órát. ...
    (11) A szolgáltató kötbér fizetésére köteles ...
    b) a hiba kijavítására nyitva álló határidő eredménytelen elteltétől a hiba elhárításáig terjedő időszakra.
    (12) A kötbér mértéke a vetítési alap ...
    c) nyolcszorosa a (11) bekezdés b) pontja szerinti esetben, ha a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást nem lehet igénybe venni."
    Arról szó nincsen, hogy egy hónapra eső előfizetési díjat kellene visszatéríteni. Bár ha 72 órán belül nem hárítják el a bejelentett hibát, akkor utána 4 nap (tehát összesen 7 nap) alatt összejön egy havi kötbér.

Új hozzászólás Aktív témák