Új hozzászólás Aktív témák

  • AmunRa

    aktív tag

    válasz AmunRa #1313 üzenetére

    Műdökik az ADSL. A helyi telefonközpontban volt gond.
    Nem is tudtak a bejeletett hibáról.
    Az ADSL központban gondoltam megnézte, hogy renden van e minden a mi központuk és köztük, aztán gondolta minden OK. Nem is szólt vissza se nekem se a 3C-nek.
    Majdem minden nap hívtam őket, a mai nap a hibabejelentő megigérte, hogy rászól az emberre az itteni telefonközpontban. Persze nem szóltak nekik.
    Elkértük a telefonos srác telefonszámát, ha bajunk lesz őt hívjuk.
    Persze a 4 nap szünetre is kell majd fizetnünk, mint amikor 1 hétig nem volt telefonunk a visszakapcsolás után.
    Ami még zavaró, hogy a helyi telefonközpont számát nem adják meg.
    Pedig akkor már rég röfögne a DSL. Meg amikor az embert hülyének nézik alapból,
    hogy biztos a kávéfőzőbe dugtam a telefonkábelt.
    Hiába mondtuk, hogy az itten központ és a viskónk között van a baj.
    Meg hogy esetleg a fél napos áramszünet után keletkezzett a hiba.
    Nehogy már felhíhjuk a gárdonyi telefonközpontot. Majd elinternetezik ez telefonvonalon és fizet nekünk. Jó neki az 56k a 3M helyett! :D

Új hozzászólás Aktív témák