Új hozzászólás Aktív témák

  • #95590400

    törölt tag

    válasz AmunRa #1313 üzenetére

    elég nagy nem tudja a bal kéz, mit csinál a jobb lehet náluk. nagy cég, sok ember a csatornák meg bedugulnak.bár én még mindent el tudtam intézni náluk, egyelőre. ha emberi hangot üt meg és udvarias az ügyfélszolgálatosok szinte mindenhol segítőkészek. ilyen esetre jó lett volna egy tartalékmodem egyből, lehetőleg máshol kipróbált és jelezni, h azzal sem megy. talán vmivel jobban odafigyeltek volna.
    ellenben nekem még mindig megvan a tréonlányos hozzáférésem (t-komos adls komplex pluszom volt, szóval semmi biznicem nem volt a tonlányal). jeleztem nekik a váltásnál, h oké megtörtént, meg voltak még kérdéseim is az telefon előfizzel kapcsolatban. visszaírtak, nyugodjak meg a 3c-nek átaadták 24-én a szolgáltatást, onnantól nem számláznak. ma még mindig megy a trékomos hozzáférésem. szóval nem kapkodják el a saját házuk táján sem a dolgokat.

Új hozzászólás Aktív témák