- Diablo IV
- Előzetes élménybeszámolókon a Black Myth: Wukong
- World of Tanks - MMO
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EA Sports WRC '23
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
insight
aktív tag
Sziasztok! Az autómban a ConnectedDrive csak az időjárást updateli, a híreket nem. Működik egyáltalán valakinek? Tudtommal a life.hu newsfeedjét kellene látnom.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
Tudtok valakit javasolni a Dunántúlról, aki vállalná a sperrdiffi beszerelését a gyári diffibe? Alany: BMW Z4 30i E89
Konkrét sperr: [Quaife LSD]Olyan szakit keresek, aki nem most lát először BMW sperrdiffit....
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
Tamas1982.1 #57384 üzenetére
Azért egy 12ezer forintos alkatrész miatt nem mennék bontóba
E36 esetén lehet, de ez egy 3GT
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
Tamas1982.1 #57388 üzenetére
Fura, hogy kaptál külön socketet gumi nélkül... Mindenképp a komplett újra szavazok, még így is, hátha legközelebb is eltöri egy béna szerelő. A lámpapárásodás meg sajnos elég ciki, nekem is párásodott, és sikeresen kinyírt 2 LED-et az irányjelzőből is.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
CharlieDrop #57392 üzenetére
nekem is tud párásodni télen, de csak a durva mínuszokban, ha éjszakára kinn áll. Én emiatt nem cserélem, mert ez évente kb 2x fordul elő... Semmi baja a tömítésnek, de úgy is mondhatnám gyárilag rossz.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
I3-at senki sem a navi miatt vesz, annál az autónál pont ezredrangú dolog a navi. Ráadásul ezek a rendszerek is CarPlayjel érnek csak sokat, a gyári szoftverek erősen korlátoltak (mondom ezt úgy, hogy a BMW megoldása kifejezetten jól használható).
E46-ban, E91-ben és F36-ban a fullos navim volt, azonban az E89-esemben még navi sincs, mert emlékeztem, hogy annak idején nyomorult volt az iDrive, és inkább zavarna, mint hasznos lenne... plusz fontos az extra napszemüvegtartó helyette 😎aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
-
insight
aktív tag
válasz
ittakary #57410 üzenetére
Ez jó, ugyanilyenem van, de arra nem gondoltam, hogy kettő kéne ipadhez
mindegy, pont most rendeltem helyette magsafe tartót, így ez felszabadulaka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
Puma K #57415 üzenetére
Nekem meg egy hosszú hetedik is kéne 😂
4.27 a diffi áttétele, 130-nál 3000 felett forog, és alapból úgy közlekedek vele, hogy 1, 4, 6. Városban 50-nél már kéri a 6.-at. Cserébe persze jól gyorsul, harmadikban is nyikkannak a gumik, és PONT EZÉRT veszek bele sperrdiffit
mondjuk a váltó áttétele azért ilyen, mert egy roadstert kanyarvadászatra terveznek, és abban az 50-100 km/h tartományban pont lehet gépészkedni eleget.[ Szerkesztve ]
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
chess001 #57417 üzenetére
nem tudom, hogy jött ki a matek, de egészen biztos, hogy 4.27-es. Keress rá nyugodtan: VIN: E157761, cikkszám 33107572527
Automata váltósoknál azt hiszem 3.64 az arány.[ Szerkesztve ]
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
Puma K #57424 üzenetére
Szerintem vedd az olcsóbbat, ha ilyen gyakran cseréled, akkor tökmindegy, csak 5W-40 legyen. Abban legyél biztos, hogy a forrás jó, és nem gagyi hamisítványt kapsz.
Amúgy én nem ragaszkodnék a Castrolhoz, a Liqui Moly, Mobil, Eneos, stb ugyanolyan jó, csak a viszkozitás stimmeljen.aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
Ylgram1 #57426 üzenetére
Szerintem a vízpumpa-választást onnan kezdeném, hogy a motor típusa alapján mi az, ami elérhető: egyáltalán nem hiszem, hogy ugyanabba a blokkba az összes lenn felsorolt típus létezik, illetve az adatlapjaikon sem közölnek ilyesmit. Ami sokkal fontosabb ennél, az a rendszeres csere, még mielőtt hibajelenséget produkálna (nálam N52-nél nagyjából minden harmadik-negyedik olajcserénél érdemes lenne cserélnem.) A gyári Pierburg amúgy, azokra nem szokott panasz lenni.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
H.Ezredes #57429 üzenetére
15ezrenként cserélek olajat, és bizony 60 ezrenként vízpumpát. Legutóbb, 60ezret futott vízpumpánál 70%-os volt a hatékonysága... N52 sajátosság, hogy kihal a vízpumpája idő előtt. Persze várhatnék, és mondhatnám, hogy 120ezernél a nehezen forgó, alig keringető pumpa is "jóvanazúgy", de nem.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
H.Ezredes #57443 üzenetére
Valamilyen Autologic diagnosztikai rendszert használtak, amivel aktiválni lehet a vízpumpát és méri a valós sebességét. Az elképzelhető, hogy több, mint 60ezer km volt a pumpában, és esetleg a csere nem történt meg az előző tulajnál, csak kiszámlázták neki...
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
whitezo88 #57451 üzenetére
érdekes, pedig azóta csak cikibb lett a dízel
de legalább jobb áron elérhetőek... Aki dízelpárti, az most vegyen újat, mert az utolsó generációk vannak porondon. Aki meg hetero, az örüljön, mert a benzinmotor egy picit még tovább tartja magát
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
whitezo88 #57453 üzenetére
sajnos igen, ezért igyekszem is kipróbálni vagy begyűjteni az utolsókat... egy szívó N52 van, illetve 440i-ben volt szerencsém a B58-hoz, hát, nem tett neki rosszat az a 2 turbó
De sajnos affelé megy a világ, hogy a sorhat is luxuskategóriát jelent...
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
FIREBLADE78 #57455 üzenetére
Egy V8 minden, csak nem felesleges
Értelemszerűen pénztárca kérdése, de akinek többre kell egy autó, minthogy elvigye A-ból B-be, esetleg szeretné magát az utazást élvezni, annak teljesen jogos igénye a V8 - nem csak hobbira.
Más tészta, hogy BMW-ből biztosan nem mernék egyik hírhedt V8-ra sem rámenni, ha BMW, akkor sorhat.aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
chess001 #57463 üzenetére
igen, és kifejezetten JÓK az új BMW-k, nem csak motorikusan. A 3-as, 5-ös még emészthető kinézetű is, hát istenem, a 4-est benézték, de majd talán facelifttel javítják. Én az F36 után inkább Volvóra váltottam, majd a következő generációnál talán visszatérek.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
CharlieDrop #57468 üzenetére
nem, XC60, B5 mh. Kényelemben oda-vissza veri az X5-öst is, minőségben a 3-as BMW szintjén van. Vezetni viszont olyan élmény, mintha a BMW-ben a hátsó ülésen ülnék...
Még szerencse, hogy ha elvonási tüneteim vannak, vissza tudok ülni a Z4-be, de a túl nyugalmas vezetés még így is zavar. BMW-ről Volvóra váltani meredek.aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
H.Ezredes #57473 üzenetére
Lehet, hogy alkati kérdés, én 180 cm és 110 kg vagyok (nem dagadt, de nagydarab), 7 napig volt nálam egy 2020-as 540i majd egy X5 a komfortülésekkel, és a Volvo üléseit kényelmesebbnek találom. A Volvo ülései is fűtenek, hűtenek, masszíroznak.
Az X7-ben jól néznek ki az ülések, azt elhiszem, hogy jobb, nem teszteltem.aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
Ha a sportülésekről van szó, akkor tudom miről beszélsz... zsibbadásig tud nyomni, hosszú távon halálos. Azt mondták, majd tágul, meg majd megszokom. Nem szoktam meg, gyűlöltem.
érthetetlen, mert a Z4-esem gyàri kagylóülései például kényelmesek, nem tudom, miért változtattak a recepten.aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
FIREBLADE78 #57480 üzenetére
V8-at USA-ból.... Ford, GM (Chevrolet), FCA (Dodge/Chrysler/Jeep).
Nagy álmom egy Corvette C3aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
Gsx-rr #57483 üzenetére
Szerintem annak pont az a romantikája 😎 egy jó 4.6 GT simán jöhet a 2007 körüliekből. Voltam ilyennel pályán és nyaralni is, nekem nagyon tetszett.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
Igen, a Merci màr a C osztályban is kényelmes üléseket ad (kivéve AMG belsővel), csak azért lett Merci helyett Volvo, mert egységnyi összegért sokkal többet adott a Volvo, nem túl meglepő módon. Azért a BMW hiányzik, de amíg nem lesz kényelmes ülése az 5-ösnek, addig nem térek vissza. Félek, hogy addigra meg a dizájnját rontják el.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
-
insight
aktív tag
válasz
Anaren91 #57574 üzenetére
na PONT ezektől rettegek, egy kabrióban olyan hőhatást kap (hol klíma, hol tűző nap), hogy szerintem elpusztul. Szép a dizájn és a ficsörlista, de félek, hogy nem automotive szintű kezelést kapott.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
chess001 #57578 üzenetére
E89-be is olyan 200 felett van, de még nem mondtam le róla, így érdekelnek a tapasztalataid. Ha a CarPlayt tudja, már boldog vagyok. Remélem a hangzása is rendben lesz, bár elvileg azt a gyàri professional fejegységen tudom még javítani.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
chess001 #57585 üzenetére
nem rossz! Úgy kellett neki helyet faragni a műszerfal közepére? E90-ben ennek van igazán létjogosultsága, nekem annak idején 2009-es E91-ben az iDrive egy szörnyszülött volt, ronda, lassú és problémás... azóta persze sokat fejlődtek, de akkoriban full égés volt a gagyi kijelzőjével együtt.
Nekem is ez a fejegység van szerintem, csak 677 HiFi Professional DSP csomaggal. Meg nem karbon-packettes
Nekem is csak AUX-in van, és nekem ez az adapter vált be zenehallgatásra, már csak a kijelző hiányzik.
[ Szerkesztve ]
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
bucihost #57569 üzenetére
Mondjuk manapság illik előre árajánlatot kérni (nem ad? Vidd máshova) és ha valóban szopás lesz belőle, akkor hívjanak fel, mielőtt emelik a díjat. Nálam ez működik, és nem márkaszervízbe járok.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
steven84 #57591 üzenetére
Igen. A telefon megjegyzi, a Baseus meg indításkor kap áramot, és azonnal kereső módba lép. Egy halk pittyenést hallat a hangszórókból, mikor kapcsolódott. Át is lehet nevezni, nekem simán BMW Z4 Bluetooth lett, jobb, mint a gyári
(Az általában a VIN kód vége szokott lenni, és nem lehet átnevezni)
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
CharlieDrop #57594 üzenetére
Arról a kakaót kapja csak. Nekem a szivargyújtóba van dugva egy USB adapter, ami pont az AUX mellett van.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
CharlieDrop #57596 üzenetére
Persze. De mondom, nem USB bemenetre van szüksége (az kevés autóban van még), hanem szivargyújtóra és adapterre. Ha túl messze vannak, lehet hosszabbítani az USB-t vagy a jack kábelt is.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
CharlieDrop #57598 üzenetére
Ahhoz eleve USB bemenetes audiorendszer kell, de akkor meg full felesleges ez a kiegészítő
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
CharlieDrop #57600 üzenetére
Akkor mire való az USB, ha nem média-bemenet?
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
Anaren91 #57662 üzenetére
Azért nézz rá, hogy tényleg vakít-e a jobb oldali, mert belülrő nézve csalóka. A fénynyaláb van eleve úgy tervezve, hogy szinte csak a bal oldalit kell tompítani, a jobb oldalit vagy nem, vagy alig, mert az nem vakítja el a szembejövőket. F36-on én is azt hittem, hogy új korától rossz a jobb oldali kapcsoló, de kiderült, hogy ez ilyen
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
H.Ezredes #57661 üzenetére
borzasztó, hogy már az F31 is elért a kókányolós korba, de az még borzasztóbb, hogy egy 140ezret futott autónak így néz ki a szívósora. Amúgy a turbós benzineseknél okozhat BÁRMI lerakódást ennyi km-nél (feltételezve a hibátlan turbót és nulla olajszivárgást)?
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
H.Ezredes #57668 üzenetére
Turbomentes N52-re is érdemes lehet tolni egy ilyen (gondolom dióhéjas) tisztítást? Már 220ezer km van a Z4-ben, de a szokásos tömítéscseréken kívül látszólag semmi baja.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz
CharlieDrop #57673 üzenetére
igen, annak idején a 6 éves E46 320D már így nézett ki, valós százezer km után...
#57670H.Ezredes : hála istennek, akkor még egy indok, hogy megtartsam
[ Szerkesztve ]
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó