-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz oliwire #72210 üzenetére
Két eltérő autó. Az elsővel tudsz hosszú távú fogyasztásban (40k+ km) Akár 4,5l vegyes fogyasztást is produkálni (ebben van éventkénti külföldi/belföldi túra, város, stb).
A második városban 10l, autópályán 8l. Cserébe 250LE, a motor kb ugyanaz.
Az G30 azért komolyabb autó, mint az F30, kérdés kell-e ekkora dög neked?
A 200k a motornál szerintem nem nagy gond, inkább a kopó alkatrészek fognak jönni, amik szintén nem olcsóak, váltóolaj, stb.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz oliwire #72210 üzenetére
A 330e-nél nagyon erősen attól függ a dolog, hogy mennyit mentek vele elektromos üzemben (bár néha az is probléma ha túl sokat nem töltötték és állandóan le volt merülve az aksija).
A töltésszám az ami igazán érdekes, meg az egyes modulok aktuális kapacitása. Szóval mennyire van benne lehasználva az akkumulátor. Az lehet akár teljesen gatya is, van is jó sok. A mai áron 1,4M egy teljes akkupakk + 200e berakni (hivatalos BMW árak, 282e a balos és 288e a jobbos modul ára, 5 modul van 2 ilyen, három olyan, de fejből nem tudom melyikből van több a jobbosból vagy balosból).
Mindenképp meg kell nézni az autót teljesen lemerült állapotban és az ISTÁs behdat fájlokban érdemes végig nézni az egyes cellafeszültségeket (STAT_ZELLSPANNUNG_01_WERT ahol a szám a cella sorszáma, van belőle 80) és az egyes modulok max kapacitását (STAT_MIN_KAPA_MOD_01_WERT, hasonló 01-től 05-ig vannak modulok). A teljes akku pakk kapacitását a leggyengébb modul kapacitása határozza meg.Tehát vehetsz, csak jól nézd meg. Benzin motor szempontjából meg olyan sok probléma nem lehet, elég kíméletes az autó a motorral, nem engedi hidegen hajtani, hideg üzemben rásegít a villanymotor a benzinesre.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz oliwire #72215 üzenetére
Ez az a szoftver amivel a szervizek dolgoznak általában minden szervizesnek van aki BMW-vel foglalkozik. Alternatív lehetőség egy ENET kábel plusz valahonnan szerzel egyet fű alatt, meg ugye kérdés megengedik-e neked, hogy rádugd a saját cuccod az eladandó autóra.
Carplay. A hazai modellekben egyben sem volt F30 esetén, mert nem lehetett bele rendelni. Amiben van az utólagos programozás és kérdés, hogy a wifi antennát is beszerelték-e utólag, különben akadozik a carplay. Mondjuk az antena minimális összeg 4 éve nyolc ezer forint volt.
-
nagyúr
válasz oliwire #72214 üzenetére
Arra figyelj, hogy az akku arra elég, hogy max 30km-t menj városi tempóban, nyáron, nem túl sok dugóval. Télen ez olyan 24km lesz max.
Nekem volt hogy pályán evett 6l-t, de inkább a 7-8 közötti a reális. A 410literes csomagtartó nem valami nagy és nem mély (azaz nem magas) szóval 2 bőrönd és full. Alul persze van egy kis rész a kábeleknek és egyébnek de elenyésző. 2 főnek elég. Ingázni nem lenne jobb egy 20d?
Persze az 530i az oké ott rendes csomagtartó van. Én is olyat néztem míg szembe nem jött az az 530e amit most is hajtok.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
válasz oliwire #72223 üzenetére
Amit írtam az a pontos hatótáv most. Nekem kvázi vadiúj akksipakkom van, 1 éve az egyik felét, májusban a másikat cserélték ki. Ennyit tud, és dinamikusan változtatja, hogy épp mennyit tudsz menni szerinte. Ősszel írt légkondi nélkül néha 30+-t is, most 27-et hazudik de 24 a max kb a hidegben.
Ez tényleg arra való, hogy a városban menjél ilyen távokat akkuval, és ha tudod töltögetni (én0 igen) akkor 2-3000 km-t is elmegyek 1 tank benzinnel és ki tudja mennyi árammal.
Autópályán mindig rásegít a villanymotor, ha kell, de normál haladásnál is sokszor előfordul.
A tank 45 literes.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz oliwire #72225 üzenetére
Ahogy Tsebacsi is írja, ez az autó arra való, hogy a gyereket hord vele suliba, esetleg ingázz rövid távon és néhányszor elmenj nyaralni vagy kirándulni hosszabb útra.
Amúgy pont a 330e és 530e miatt nem találsz i-s verziókat, mert egy árban volt a kettő, közben meg az e jóval takarékosabb illetve akkoriban a legtöbb országban még adtak rá mindenféle kedvezményeket.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz oliwire #72278 üzenetére
Egyszerűbb az ok: M sportcsomaghoz, illetve bizonyos választott felnikhez általában eltérő méretű gumi jár, függetlenül az xDrivetól. De télire mehet 225/45R18 mindenhova, vagy akár a 17-es gyári méret is. Ajtónál lévő matricán rajta lesz minden gyári méret.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz oliwire #72326 üzenetére
Igen, a 4-as az ilyen. Nekem az i4-el ez az egyetlen problémám, hogy a hátsó ajtó szűk. Cserébe jó nagy a csomagtartó. Nálam a 8 éves lányom ülne hátul aki még ha 6 évig megtartom akkor is csak 14 lesz, talán elfér. Más nem érdekel. Persze előtte beviszem őket a szalonba, hogy akkor nézzék csak meg milyen belülről helykínálat szempontjából.
Én régebben sosem értettem miért adnak ebből el keveset, miközben ugyanaz mint a hármas csak jobban pakolható, hát ezért
Amúgy ebben a szériában (F30, F31, F34 stb.) messze ez a legszebb.
-
nagyúr
válasz oliwire #72326 üzenetére
Nagyon szép autó, gratulálok!
A hármas GT tudtommal az ötös alvázára épült, jóval tágasabb autó, ezért valószínűleg jobban bejönne a párodnak. De ez a négyes sokkal szebb, szóval érd el valahogy, hogy megkedvelje! Plusz amúgy is sok macerával jár egy csere.
[ Szerkesztve ]
-
Rossi
addikt
válasz oliwire #72346 üzenetére
Mennyire különbözőek vagyunk, én hányni tudnék a 3-as és az 5-ös GT-től is, talán a mostani 6-os GT.
De így van ez jól.
Ha nem X3 lesz a következő autóm (is), akkor G31 5-ös kombi lesz (ha lehet még fél év múlva konfigurálni - bár valszeg nem ).
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
H.Ezredes
őstag
válasz oliwire #72572 üzenetére
Semmi baja nem lesz de még a Satge 3-tól sem... Csak oda már nagyobb módosítás kell. Satege 1+ / Stage 2-őt szoktunk ilyenekkel csinálni bőven 300Le feletti teljesítménnyel vígan szaladgálnak egy 35D Stage 1+ -al 400Le... Dugattyú / hajtókar / csapágyak / főtengely meg úgy kb minden ugyan az a 30-35D ( befecskendezési rendszer / turbók nyilván nem ) így alapvetően bírják.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kardkovacsi
senior tag
válasz oliwire #73294 üzenetére
Rajta kell hagyni a töltőn és akkor az előfűtés onnan veszi áramot, pontosabban egy részét aztán ahogy melegszik utána visszatölti az aksiban is a maradékot. De a legjobb beállítani, hogy reggel 7-kor indulsz akkor akkorra legyen meleg az autó ő meg elintézi, hogy meleg legyen meg az aksi is fel legyen töltve
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Assetto Corsa Competizione
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Házimozi haladó szinten
- Steam topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen