- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
- Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
- The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #6412 üzenetére
azért annyira nem rossz ám az a 6.2-es motor, mint ahogy beállítod.
már 2000es fordulaton lead 500nm-t, a bmw v10ese 520at ad le 6100on.
pár lóerővel erősebb, és ezt majdnem 1000 fordulattal alacsonyabban leadja.a bmw motorja egy szénné pörgethető állat, a mercedesé pedig egy szintén jól pörgő (azért 7200ig ez is elpörög, ami a nagy hengerűrtartalom miatt igen szép eredmény).
az amg tud motort gyártani, nem kell félteni. kézzel szerelik össze.
az rs6 motorja viszont tényleg jobb mindkettőnél, de biztos megvan az oka, hogy nem azt választották, és kétlem, hogy ez a pénz lenne. ezen szinten nem nagy reklám már, hogy év motorja valami. a vw-nek fasza a népautóiba reklámozni, hogy ni ezt választották az év motorjának, de a 30-40 milliós autó vásárlóját ez érdekli a legkevésbé. -
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #6412 üzenetére
Nem a motor erősségét veszik figyelembe, főleg nem a liter/teljesítményt. Inkább az előremutató technikán/eljárásokon szokott lenni a hangsúly. A lényeg, hogy valamilyen szempontból innovatív legyen. Legyen az akár valamilyen új anyag felhasználása, vagy bármilyen apróbb trükk, ami később az olcsóbb kategóriába is leszivároghat.
Mellesleg a BMW idén is bezsebelt 3 kategória első helyet, úgyhogy nincs miért szégyenkezni.
Érdekes, hogy a távol-keletiek mennyire lemaradtak. A sok rizsrakéta fan persze egyből bundát kiállt. Ők a statisztikákat és az ilyen díjakat, csak akkor tudják elfogadni, ha honda vagy toyota jön ki győztesnek.