Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibi666

    senior tag

    válasz MPowerPH #6412 üzenetére

    azért annyira nem rossz ám az a 6.2-es motor, mint ahogy beállítod.
    már 2000es fordulaton lead 500nm-t, a bmw v10ese 520at ad le 6100on.
    pár lóerővel erősebb, és ezt majdnem 1000 fordulattal alacsonyabban leadja.

    a bmw motorja egy szénné pörgethető állat, a mercedesé pedig egy szintén jól pörgő (azért 7200ig ez is elpörög, ami a nagy hengerűrtartalom miatt igen szép eredmény).

    az amg tud motort gyártani, nem kell félteni. :) kézzel szerelik össze.
    az rs6 motorja viszont tényleg jobb mindkettőnél, de biztos megvan az oka, hogy nem azt választották, és kétlem, hogy ez a pénz lenne. ezen szinten nem nagy reklám már, hogy év motorja valami. a vw-nek fasza a népautóiba reklámozni, hogy ni ezt választották az év motorjának, de a 30-40 milliós autó vásárlóját ez érdekli a legkevésbé.

  • SpeedR

    őstag

    válasz MPowerPH #6412 üzenetére

    Nem a motor erősségét veszik figyelembe, főleg nem a liter/teljesítményt. Inkább az előremutató technikán/eljárásokon szokott lenni a hangsúly. A lényeg, hogy valamilyen szempontból innovatív legyen. Legyen az akár valamilyen új anyag felhasználása, vagy bármilyen apróbb trükk, ami később az olcsóbb kategóriába is leszivároghat.
    Mellesleg a BMW idén is bezsebelt 3 kategória első helyet, úgyhogy nincs miért szégyenkezni.
    Érdekes, hogy a távol-keletiek mennyire lemaradtak. A sok rizsrakéta fan persze egyből bundát kiállt. Ők a statisztikákat és az ilyen díjakat, csak akkor tudják elfogadni, ha honda vagy toyota jön ki győztesnek.

Új hozzászólás Aktív témák