Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz Cxgrav #22682 üzenetére

    Bárhol, ha látom tisztán a leállósávot, ill. felüljáróknál, benzinkutaknál és pihenőknél lassítok, na meg az ismert mérési helyeken és kameráknál. Ha lehet, mindig olyankor közlekedem, mikor kihaltabb a pálya, és akkor nem csak átlag 160nal tudok hajtani. Nincsen radar és lézerdetektorom sem.
    Eddig csak egyszer kaptak gyorshajtáson (7 éve van jogsim). Jöttem ki egy körforgalomból és lemértek hátulról városon belül 73-mal :D Fekete vw transporter volt tuti.
    Elég harapós a fék, és eddig mindig időben kiszúrtam a mérőket, volt már necces szitu, de nem jött semmi. (szemüvegesként sasszemem van ;] ). Persze ha folyamatosan fékezgetnék kiderül, hogy tök hamar ellágyul. Legalábbis végig"versenyeztem" a visegrádi kacskaringós utat a hegyek között szentendre fele ([link])egy motorossal padlógáz és fullfék módjára, és mire kiértem a hegyekből az egyenesebb pusztásabb részre, nem bírtam megállni, hogy jobbra kanyarodjak, túlmentem a kereszteződésen... Szóval jah, ha forszírozzák szar, amúgy normálisabb használatra tökéletes.
    7,8-ra jövök ki 160as átlaggal, egyáltalán nem vág földhöz fogyasztás, na meg 230ig megállás nélkül ugyanúgy gyorsul egyenletesen.

    Ezeket még téli gumikkal készítettem (210ig mehetek vele), ha netán érdekel valakit: (manuális a váltó)

    [link]
    [link]
    [link]
    [link]

    Természetesen lezárt útszakaszon és nem csak félig-meddig fogtam kézzel a kormányt :U

    Egyébként érezhető a különbség a fogyasztásokban. Ha végigporoszkálok 130cal, akkor 75km-es szakaszon(várossal együtt) 1,5 egységnyi üzemanyag fogy el, 140nél 2egységnyi, 160-200közötti tempóval pedig 3egységnyi majdnem. (elvileg 6,2, 7 és 8-8,5es fogyasztásokról beszélünk 100ra vetítve ilyenkor)

Új hozzászólás Aktív témák