Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz MPowerPH #22018 üzenetére

    Nyomatékra pakolhatnál még, mert csak 10%-kal több mint a 30d-mben, a lóerőd viszont 27%-kal több.
    231 le --> 269 le = +16,45% ; 286 le --> 341 le = +19,23%
    Ez teljesen korrekt érték, mégiscsak 2 turbo van a tiedben, és mindkettőnknek alap tuning van, nem az extrém, viszont:
    500 nm --> 609 nm = +21,8% ; 580 nm --> 670 nm = +15,51%
    Nem tudom a hajtás mennyit bír még, de a helyedben ha már annyira akarsz módosítgatni, akkor nyomatékon pofoztatnék még, a lóerőkkel ritkán érvényesülhetsz. Szerintem felesleges a nagyobb végsebesség, a nagyobb nyomatékot ezerszer gyakrabban használnád ki, kérdés persze, hogy +37 nm ér-e bármi nemű további költekezést, mert szerintem totál felesleges, hagyd így a kocsit ahogy van, így is lenyomsz vele 99%-ban mindenkit ha kell. Kellemes autókázást :K

    ui.: korábbi kérdésedre válaszolva, gyári M-paketom van, és egy utólagos pici hátsó szárnyacska, ami megszünteti az enyhe jobbra-balra szitálást 230 felett :U , cserébe 263 helyett 261 a vége :DDD Persze csak mutató alapján, tehát valóságban kitudja, 255? Gyárilag 243 vagy 245 volt megadva. Ilyenkor 4400-on pörög, kéne egy hetedik fokozat :F

Új hozzászólás Aktív témák