-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6665 üzenetére
ki és melyik motorral?
légtömegmérő pucolás (lehet kicsit elkormosodott) pl
akkor tanúja lehettél egy újabb kamu TDI-nek vagy csak 1,6 TD volt... az meg 100-120le
mert egy 200le-s tádéi elég jól lép (a szívó VR6-hoz vagy a Te bömösödhöz képest is)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #6674 üzenetére
Nem jó engem is zavar.Nem normális az ilyen mértékű füst mert meg lehet építeni 400lóerő fölé is egy 1.9 dízelt úgy, hogy csak mérsékelten okádja a füstöt magából.Csak ahhoz kell venni egy bosch verseny computert mindenestül.A pdtdi verzió több mint 2millió forint.A common rail motorokhoz mostanában fog csak kijönni valószínűleg drágábban mert ott pontosabban lehet írni a befecskendezési időtől kezdve minden szart mint a pd-nél.A dízel azért füstöl mert nem a megfelelő pillanatban kapja a "kaját" ezért a többlet nem használódik fel hanem egyszerűen fekete füst formájában távozik a kipuffon.De ilyen bosch rendszer van a profituningos lupóban, a WTTC leonokban, Jetta TDI kupás autókban is.Nameg ezekben van spéci versenysport számára fejlesztett részecskeszűrő is amit kb.1000km enként szét kell szedni kitakarítani (lupóban nincs) ami szintén +1,5 milliós összegre rúgna.Ezért nincs ott semmi füst.Egy csapatnak ez a költség semmiség de magyarországon ha van az embernek egy 650k-s golf3 vagy egy 1,5milliós golf4 tdi-je biztosan nem fogja megvenni +3,5millióért hozzá ezeket csak azért, hogy ne füstöljön.Személyes véleményem az, hogy úgy 170-180lóerő körül van a határ ameddig szemmel nem látható a különbség (füst) egy jól és pontosan belőtt húzott tdi és egy teljesen gyári között.A felett már bárki bármit mond füstölni fog, nem is kicsit.
#6675:
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6674 üzenetére
a klasszikus TDI-nél az a móka hogy belövik az adagolot (ált Krézy féle), egy adot mennyiségű gázolaj befecskendezésére és ahozz kisérletezgetnek egy bizonyos turbonyomás (pontosabban légszállítást de azt ugye leginkább a turbonyomással tudod befolyásolni) és ha kevésbé sikerült eltalálni az arányt vagy füstőlni fog a gép vagy szét menni a motor mint ahogy a kombi golfos-nak (csak ott már ECU van de az most mindegy)
ezért inkább meghagyják azt hogy a motor gázolaj felesleggel dolgozik kb (ugye ha sok a benzin akkor benzines is füstől feketén, ami nem baj, legalább van motor hűtés) na most ez a dizelnél a gázolaj miatt sokszorosára nő mivel az égés során sokkal több korom keletkezik.
egy rendesen beállított utcai tuning dájzelnek nem szabadna annyira brutálisan kornolni (a verseny más mert ott is a motor óvása véget "gázolajjal felesleggel" mennek, de ott az ellen példa WTTC-s Seatok, igaz ott egy professzionális verseny motor építés zajlik, no meg verseny katalizátor és egyébb ilyen apróságok is van)
mert mint tudjuk az a gizda akinek lefelé fordított krom vége van és legalább 60-as üres rendszere, indulásnál meg 3 fekete csíkot húz
tibi666:Boldog Születés napot
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #6669 üzenetére
Angel Eyes egyértelmű, csak kíváncsi voltam.
Ez a felni rá megy a E36-ra is igaz!? 5x120 az is..
tibi666:
Boldog Születésnapot!
Valahogy így fújd el Te is a gyertyákat -
dragonfx
veterán
-
Vangelis
nagyúr
válasz MPowerPH #6757 üzenetére
Hát igen én nem készültem, neked legalább működöt az elektorinka.. azóta néztem és nekem is működik.... igaz ennyire komoly szitut nem néztem mint amit akkor sikerült összehoznom, de sokkal kisebb dolognál is szépen szabályozott az elektronika.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #6753 üzenetére
na igen messzi vidéken előfordul ilyen.
hát jah.
de ha szemből jön valaki akkor annyi nektek.annál még az őz is jobb.
hát ja autó annyi lett volna.ma láttam egy m-packos e39et így már egész okésan néz ki.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #6763 üzenetére
Tudtommal akkor kötelesek fizetni, ha a társaság tevékenységével összefüggésben történik a baleset. Pl. vadat hajtanak, ami kiszalad az úttestre
Ha kinn van a vadveszély tábla, akkor viszont könnyen lehet, hogy neked kell kártérítést fizetni a társaságnak és ez mellett viselni a saját károdat is.[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #6776 üzenetére
Gondolom annyi lenne, mint maga az autó ára...
De nem tud érdekelni ez a lehúzós állam, úgyhogy mivel ugye münchenben van bejelentett lakcímem, dajcs rendszámmal lesz a nevemen, és asszony-én felváltva vezetjük...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
rien
senior tag
válasz MPowerPH #6755 üzenetére
Bocs nem akartam rossz érzést okozni, remélem jól aludtál azért. Ám visszakaptam.
Tegnap úgy keltem fel, hogy nem aludtam. Olyan hasfájásom volt, hogy egyszerűen nem hagyott elaludni....lenyomtam a melót, végeztem és levezetésnek lenyomtam 180 km-t. Ahol jártam nem tudom hány őzikés táblát láttam, rengeteget. Talán életembe nem láttam ennyit egy úton Jó persze nyilván láttam....csak így, hogy pont előtte olvastam amit írtál, mindet kiszúrtam és egyfolytában az eszembe jutottál. Mondom basszus nem aludtam, bár nagyon jól bírom a kialvatlanságot de gondolom a reflexek akkor is késnek valamennyire.
Pár hete halt meg egy srác autóbalesetben és amit mondtak a rokonok, hogy mondta a halottkém, hogy teljesen kipihent volt a szervezete (én nem tudtam, hogy ezt meglehet állapítani, pedig a helyszínelők az egyik kedvenc sorozatom )..........szóval a kettő történet együtt odafelé ment a szívem rendesen, de hazafelé már teljesen nyugodt voltam, de azért az őzikés táblákon megakadt a szemem hazafelé is rendesen.----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #6802 üzenetére
17l?
Az már valami..
Nekem a rekordomat a volvoval sikerült megdönteni, 19-et mutatott az óra kb 180km pálya után, dajcsoknál.
Úgy, hogy végig maxon nyomtam neki, 260-270 körül...
A rekordom eddig bp-velence táv, 5 óra alatt, éjjel, úgy, hogy egy fizetős kapunál se volt sor.
Egy tankolás, és ami a csövön kifér, akkor még volt limit, szóval 250-el végig. Rendszám tábla tiszta sár volt, szóval...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #6804 üzenetére
Azért csak óvatosan... Ha utasod is van akkor pedig dupla óvatosan... Nem kötelező ám mindenkit lenyomni. Sűrű forgalomban meg főleg nem.
E-Max
Szép a verda. (Mondjuk nekem a Volvók mindig is tetszettek néhány kivételtől eltekintve)
A BMW-ről is jöhetnének majd képek.[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #6817 üzenetére
Ezt szeretem benned, mész amikor tudsz, de tudod hol a határ! Én is ilyen vagyok... bár mindenki ilyen lenne...
Tegnap én is 220-al mentem M6-oson, mert megtehettem, igaz csak 10 percig mert aztán jöttem is le. De nem volt semmi forgalom, pont olyan kocsi volt alattam, amit még nem vezettem mondom megtolom kicsit, mert olyan volt az idő és a forgalom, hogy megtehettem félelem nélkül.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #6817 üzenetére
Köszi.
A tanácsot meg pláne, gondolkodtam rajta, mivel essek neki, de eddig csak oda jutottam, hogy mikor tudtam, hogy nem használom jó ideig, vizes ronggyal és vanish kárpittisztítóval nyaltam ki a szövet részt, de az is már fél éve...
Meg az ülés háttámláját, meg a biztos helyeket bőr ápolóval, az ülés oldala ezért szebb, mint az ülőlapja.
Meg a sok kék farmer/fekete zakó megviseli sajnos az ülést.
Pláne télen, ülésfűtéssel...SpeedR: Anno megígértem, hogy mindenképpen csinálok majd képet róla is, és azt be is fogom tartani, csak legyen meg az alkalom...
Ez is megvan 11 hónapja, most készült róla először kép...Szombaton lehúzok nejemmel, és pár német kollégámmal a Wörther See-hez, csinálunk egy jó kis autós túrát, valahol egy szép helyen alszunk, eszünk, iszunk, finom osztrák sört, bécsi szeletet, és kipróbálom egyik srácnak az A8 6.0 W12-sét. Benzines.
Golyóálló üvegezés van rajta, kb 5-ször annyit ér, mint az én bmw-m, és kb 60-szor annyit, mint a volvom....
420.000euróba fájt neki...
Meg akik jönnek, legtöbben élményautóval jönnek, azaz Porsche Cayman, Turbo Cabrio, Ferrari 360 Spider.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #6822 üzenetére
Magyarországon vagy, tudod, itt a nagy többség olyan álszent, hogy a stop táblánál a vonal előtt 2cm-el áll meg, sárgán nem megy át, és minden sebességhatárt alulról közelíti.
Itthon sokszor van, hogy akár 150-el is villantok egyet távolról, akkor se húz le, pedig se előtte, se mellette senki, kb 500m-el arrébb van valaki, akit meg akar előzni, úgy, hogy ő 130-al megy, a másik 128-al.
És ilyenkor padló, automata visszapakol, jobbra ki, majd elé beállni 70-el, pályán, belsősávban, rögtön lámpáz, dudál, mutogat, és kerülne ki jobbról, aztán padló, és már sehol sincs.
Németeknél messziről villantani se kell, látja, hogy gyorsabban jössz messze mögött, húz le, mert tudják, hogy ott nem ritka, hogy ha 250-el megy, akkor is lelámpázzák.
Utóbbi időbe pláne, rengetegen vettek új boxstert, caymant.
Én közúton nem szoktam nagyon nyomni, 90-140 között, de pályán itthon még csak-csak(ha nyugis kedvemben vagyok akkor 110-120-al megyek külső sávba, ráérek, nem sietek mindig), de határon kívül nem sokan tudnak érdekelni.
Bár nyaralás érdekes lesz, tetőboxxal megyek, azzal meg 150 fölé nem nagyon szabad menni, mert lekaphatja a tetőt, vagy hátra csúszhat, és hülye volvo-ban úgy van kialakítva a tartó, hogy az ajtókhoz kell benyúlni, nem a fenti sínbe, így jól összeb#szná a fényezést, ha nagyon odalépnék neki simán hátratudna csúszni 1-2cm-et, azaz mivel 10cm széles a tartó, és 2cm-et csúszik, 12cm festék eltűnt 4 helyen az autóról...dragon:BMW nem lesz, esetleg ha valaki meggondolja magát, talán lesz egy X3-as, de ő azt mondta, 99%, hogy nem jön.
Megértem, hogy az autókat szemezgetnéd, mikor kikerültem frissen dajcsokhoz, én is csak az autókat nézegettem szinte.
Most már megszoktam, szinte minden kollégám autóját vezettem, sok újat nem tudnak mutatni már autók terén.
Amire kíváncsi vagyok, és még nem volt hozzá szerencsém, az a Porsche Panamera.
Ezen kívül nem sok olyan autó van, amit ne vezettem volna.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #6817 üzenetére
Ez rendben van, de demózáshoz akkor is szerencsésebb egy kis forgalmú út, vagy autópálya, mint egy olyan szakasz, ahol cikázni kell a sorok között ha haladni akarsz. Mert lehet, hogy te tudod, hogy mikor hova férsz be, de a többiek nem, ezért kiszámíthatatlan dolgokat művelhetnek. És sajnos elég csak egyszer benézni egy ilyet az életben.
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #6822 üzenetére
Senki nem volt a pályán! Ez az M6, szellemautópálya. 1 kamiont láttam, de az is szemből jött... ha mondjuk olyan lett volna a forgalom, mint az M1-en, akkor nem mennék ennyivel.
E-Max: Panamera kijött már, vagy még nem? Úgy tudom még nem.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #6834 üzenetére
Én már vezettem el így egyszer egy eltévedt hölgyeményt a keresett kisutcába. Szerintem simán előfordulhat még pár ilyen hülye az országban mint én.
A 0 forgalomban való száguldozás szerintem is bocsánatos bűn. (Egészen addig amíg össze nem töröd magad, mert azzal komoly kárt okozhatsz az államnak. ) Autópályára meg fel sem engednék fel olyat aki nem tud minimum 100-zal menni. -
E-Max
tag
válasz MPowerPH #6840 üzenetére
Elvileg olyat tud, hogy pl vigyáz a váltóra, hogy ne fagyjon meg állásnál pl.
De nem pörög ki amúgyse, ha benyomom, ha nem.
Szóval gőzöm nincs, mindig garázsban van, nem tud zavarni...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #6845 üzenetére
Én se, volvo-nál mondta szervizes srác.
Ott a kézikönyv ugyan, párszor már végignyálaztam, de mikor eszembe jut, hogy mit jelent a téli mód, és a könyv közelébe kerülök, addigra elfelejtem, mit akarok megnézni.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #6857 üzenetére
Nem kevesled a képeket? Nem gyanús az ár egy cseppet?
Nem tűnik fel, hogy a helyesírása alapján a hirdető jó ha van 13 éves és még azt sem tudja, hogy nem állóhűtés, hanem állófűtés?
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen