- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- World of Tanks - MMO
- Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Le Mans Ultimate
- Bestbuy játékok
- Nintendo Switch
- Steam topic
- Elden Ring
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #4684 üzenetére
Mint írtam is, M3 tényleg kicsike lenne, plána családdal. De azaz erő, az a hang...Ha kell, összehúzódok érte...
SpeedR: Főnöknek köszönhetem, Ő régi, nagy BMW mániákus, gyűjtő...Asszem mostmár talán 11 BMW-je van talán... M6,új 7-es, M5,M3, amit akarsz...
10 alá 540i-vel se lehetne bemenni bahnon, még stabil 130-al se....
550i-re mondta az eladó srác, járt vele 2 hétig, most 535i-je van, a pár példány közül 1, hát 550i-t ha nem is hajtotta, akkor is 15 körül, ha nyomta neki, bizony 25 fölött volt...
535i-vel átlaga 12.7, úgy, hogy nem nyomja neki, de viszont rengeteget megy münchenen belül....
M6-hoz volt szerencsém, azzal ugyan nem mentem, de közelről mennyire nem tetszik...
Amúgy legtökéletesebb számomra egy 760Li lenne, úgyhogy a cég fizet minden javítást, és az összes benyát...
Amúgy E66 fehérben meseszép, 760Li meg hivatalosan is mostantól az álomautóm...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4701 üzenetére
4800cm3 V8, 32 szelep. A tesztek és a gyári adatok is alátámasztják az állításom. (10,9 vs 11,1 l/100km)
Az e60 azért szerepelt le, mert alumíniumból van az eleje, ami elég erős ugyan, a teszten mégis előnytelen. Az új 5-ös eleje már újból acélból lesz, mert BMW is rájött, hogy azért a kis súlymegtakarításért cserébe nem éri meg sokkal drágább technológiát alkalmazni.
Az Euro NCAP teszt meg egyébként is is egy semmitmondó ratyi teszt, teljesen életszerűtlen körülményeket reprodukál. Elég ha kicsit visszalapozol itt a fórumon és elolvasod Gézengúz történetét, aki TK-ra rakott egy E36-ot 160-nal és a haja szála sem görbült annak ellenére, hogy az E36 talán 1 vagy 2 csillagot kapott anno.
Egy marketing maszlag az egész, amit te is bekajáltál szépen. Vicc, hogy azért is pont jár, ha leddel jelzi az autó, hogy nem vagy bekötve...
Te melyikben ülnél szívesebben a balesetkor, az 5 csillagos PUG 207-ben, vagy a 4 csillagos 550i-ben? Mert a te logikád szerint csak a csillag számít semmi más.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4703 üzenetére
Akkor add el gyorsan az E39-et is, mert az még kevesebb pontot kapott a teszten! Vegyél Mondeot vagy Mazda 6-ot, ha abban éreznéd jól magad. Hihetetlenül túlliheged ezt a törésteszt dolgot. Mutass már egy olyan balesetet, ahol pontosan 40% átfedéssel, pontosan 64kmh-val ütköztek frontálisan! A gyártók nagyon jól ismerik a tesztmetódust és erre hegyezik ki az autókat. Állítom hogy ha 2kmh különbség és 2% átfedés különbség van a teszthez képest akkor teljesen más lenne az autók rangsora. De ez van, ezt a tesztet valaki kitalálta, az autógyártók marketing osztályai pedig rákaptak a témára. A vásárlók nagy része pedig be is kajálja a maszlagot. Nem azt mondom, hogy nincs értelme a tesztnek, de azonos autókategóriánál gyakorlatilag az teljesen mindegy hogy 4 vagy 5 csillagot kap. Talán ha az egyik 1-et kap, a másik 5-öt akkor már van különbség a kettő között, de még ez sem azt jelenti, hogy az 1 csillagosban mindenképpen megmurdelsz, az 5 csillagosban meg hajad szála sem görbül.
A linkelt cikket pedig olvasd át mégegyszer, mert már az első sorban leírják, hogy nem borult fel. Az pedig tény, hogy a defekttűrő abroncsoknak iszonyú kemény az oldalfala, hogy ne rongyolódjon szét defekt esetén. A kanyarvételnél viszont egyértelműek a hátrányai.
A kérdés az, hogy melyikre van inkább szűkség a való életben. A defekt a gyakoribb, vagy a kanyarban állat módjára közlekedő BMW-s.
A problémára két megoldást látok:
1. A BMW a vezetésbe előbb beleavatkozó DSC-t tesz az 5-ösökbe (szerintem ez a teszt után azonnal megtörtént. )
2. Az önjelölt sztrítrészerek lecserélik a defekttűrő abroncsokat valami sportosabb fajtára"Én itt most a 760iL -re gondoltam, ha a fogyit vesszük, nem az 550i -re"
A 760iL már nincs benne a pakliban. Az 550i és az X6 35i fogyiját hasonlítottam össze. Olvasd el még 1x.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4707 üzenetére
Utánanéztem. Az E39 12 pontot kapott a frontálisra, az E60 pedig 11 pont. Te pedig azt mondod, hogy ez olyan hatalmas különbség ami miatt nem éreznéd jól magad az E60-ban. Gyanítom, hogy ez a különbség hibahatáron belül van.
Belinkelem ide a két frontális tesztet, nézd meg hogy mennyi "különbség" van.
[link]
[link]Erre a "nem hivatalos" cikkre kíváncsi lennék. Lehetséges, hogy felborultak vele. Naés? Melyik autóval nem lehet felborulni? Sima user error lehetett, amit ők is beismerhettek, ha nem publikálták a dolgot.
Elvakultsággal ne vádolj, mert szerintem tudom helyén kezelni a dolgokat. Technikai kérdésekben általában az objektív dolgok vannak előtéreben, ott vita nincs. Ez az NCAP teszt viszont nagy részben csak marketingre jó semmi másra, mert nem életszerű.
Design terén pedig abszolut nem vádolhatsz elfogultsággal, mert a Bangle design szerintem egy fos, úgy ahogy van. Szerencsére az új modelleknek ismét kezd BMW formája lenni.Ezek a "belső" infóid nem tudom honnan jönnek, de sok valóság alapja nem lehet. Az E60-as először valóban csak 3 csillagot szerzett, ami hatalmas publicitást kapott a sajtóban. A BMW ekkor átdolgozott az autón néhány dolgot és az új teszten 4 csillag lett az eredmény. "Külső nyomás" nélkül. Nem is értem, hogy hogyan lehetne "külső nyomásra" több csillagot szerezni, amikor legalább 10 kamera veszi a töréstesztet és a felvételeket publikussá is teszik.
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4709 üzenetére
Igen az egy kicsit ciki, hogy kevesebbet kapott az E60, de csak azért, mert könnyítették ahogy tudták. Ez az E39-nél még nem volt olyan fontos szempont.
A történeted szép, de semmit sem bizonyít. A kopasz valószínű nem mert annyira határon autózni mint te. Vagy csak egyszerűen nem akart. Egy ilyen történet alapján elég meredek dolog azt állítani, hogy instabil a futóműve. lol
A BMW mindig is a kiváló futóművéről volt híres. Ebben a méretosztályban egyértelműen neki van a legjobb futóműve a tesztek szerint is. Ha nem hiszed, akkor nézz utána. (és ne haragudj de a profi tesztelőknek jobban hiszek - akik már több évtizede ezt csinálják - mint neked)Az utolsó bekezdéseddel egyetértek, a belseje nekem sem jön be. Kívülről sem igazán, de egy M-Packet és egy szép felni nagyon fel tudja dobni.
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4712 üzenetére
Szerinted inog, a profi tesztelők szerint nem. Esetleg elpattog, ha szar az út.
Az E60-as kopasz pedig valószínű csak a gázpedált tudta nyomni, a kanyarodáshoz nem értett.
A 4 kerék hajtás vs hátsókerék-hajtás pedig egy teljesen más téma. Aszfalton a hátsókerekes mindig előnyben van., kivéve ha az hóval borított. Könnyen elképzelhető, hogy stabilabbnak érzed a 4x4-et, mert könnyebb vezetni, de akkor is lassabb mint a hátsós autó. -
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4715 üzenetére
A WRC pont rossz példa, mert ott a pályák jelentős része nem sima aszfalt. Olyan példát hozz, ahol normális aszfalton versenyeznek és előnyben van az összekerekes. Egyébként a WRC-ben is hátra csoportosítják a hajtás nagy részét a jó minőségű aszfalton mennek, mert egy gyakorlott profi jobb időt tud elérni vele. Ha azt mondod, hogy egy amatőrnek jobb a 4x4 azzal maximálisan egyetértek, mert sokkal megbocsátóbb ez a hajtás. Sokkal-sokkal nehezebb vele besokallni. A profik épp az általad említett kikandikálás határán, de nem átlépve azt jobb időt tudnak menni. Ez tuti.
(#4714) God Vazzeg
Igen, E34-ben otthon vagyok.
Nekem szintén nem túl rég volt cserélve lengőkar. Tényleg sokat dob az úttartáson.[ Szerkesztve ]
-
God Vazzeg
veterán
válasz MPowerPH #4719 üzenetére
Polír mindenképp lesz, de előtte kasztnizás lesz, meg a legalsó szakáll lemez nekem fekete, ezt lehet színrafújatom, a két lökhárítóval együtt. A lökősön a gumi betét marad fekete, mert az oldalán a csík is fekete, így szép lesz. De a színrefújás még nem biztos.
Tehát polír, teljes takarítás, mert ősz óta nem volt kitakarítva, és hát látszik rajta. Alukerekek fel, a többit meglátjuk
Ha metál a géped, akkor tudnak ködölni rá, beszéld meg a festővel, nekem is volt fújatva csík alatt a gép, szép lett, nem üt el, összedolgozzák a lakkot szépen.
-
God Vazzeg
veterán
válasz MPowerPH #4724 üzenetére
Nem a festék szokott lepattogni, hanem a lakk. Megcsiszolják, és újralakkozzák. A ködölés annyit tesz, hogy nekem él alatt újra lett fújva az autó, mert sárvédő peremeket cseréltettem. Nem kell az egész elemet fújni, csak egy darabon is lehet, illetve a metált lehet ködölni, tehát foltba belefújni, de ehhez nagyon el kell találni a színt, illetve jól elő kell készíteni, és az utómunka is fontos. De egy festőnek ez rutinmunka kell hogy legyen, nekem kapcsiból ezt ajánlották, és szép is lett
Nem lesz krómos a lökős az fix. Nem tetszik. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4745 üzenetére
Nem, a 200e km nem sok egy 4hengeresnek sem , ha karban volt tartva.
A 3000GT szerintem tipikusan az a fajta design, ami akkor nagyon menő volt amikor kijött, de pár év után elveszti a fényét. Szóval nem az a kortalan design, mint ami pl. a 80-as 90-es évek BMW-i. Valahogy túl sok rajta a gömbölyű, formátlan elem. De ez ízlés kérdése.
Elromlani minden el tud, főleg egy ilyen kihegyezett, turbós, 4x4-es sportautó esetében. Ilyen autót senki sem bevásárolni járásra vesz, hanem élvezkedni, szal. terhelést is tuti kapta rendszeresen. Ha egyszer befosik rajta valami, akkor rendelhetsz aranyáron japánból alkatrészt iszonyat drágán, 2-3 hetes átfutással. Baromi ritka tipus, raktáron itthon tuti nincs hozzá semmi. Aztán már csak azért kell reménykedni, hogy találj olyan ember aki hozzá tud nyúlni.
Hétvégi, élvezkedős autónak biztos nagyon jó, de hétköznapi rohangálós autónak baromi drága és sokkal kevésbé megbízható mint az E39-ed. -
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4778 üzenetére
M43TÜ 8 szelepes motor volt az E46 318i-ben és a német piacos 316i-ben. A 8 szelep egy ekkora motornál nem hátrány, mert alul nyomatékosabb mint a 16 szelepes, de 143 lovas az életében nem volt ez a szerencsétlen motor.
(#4779) hoby36
Ezt nem ismerem, de a tegnap tárgyalt MANN biztos, hogy jó bele.[ Szerkesztve ]
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4798 üzenetére
igazad van nyomatékra mentek meg kevesebb károsanyag kibocsátásra jah.én ezt tudtam csak a kollégával azt latolgattuk vajon melyik moci lehet azokban benne.nem tudsz minden adatot vagy alvázszámot, netán forgalmiból vagy tulajtól motorkódót, addig nem 100% hogy ez volt benne. kérdezd mega mocikódót vagy alvázszámot, szelepek számát.ja és hogy mikori a verda pontosan.
A te mocid M52B28TU?Nekem mind1 jelölt kicsit ellenmondásos valami adat nem okés.
SpeedR>>M43 94'től volt az e36 316i.ben és 318i.ben és 1600cm3 és 1800cm3 volt.kb 98/99ig lehetett.utána frissítették m43tu.ra...amiről valószínűleg bmw001 is beszél.ez volt 2001ig.utána jött a N42B18 illetve B20..ez volt a 316iben és 318iben....és 2001-2004 között volt aN46...aztán egy ideig nem volt 316i most visszahozták megint kínálatba e90 316 122ló..ez viszont nem N46..valamimás új nincs róla infom.szerintme így volt sorozatba.egy modellbe több fajta kódú mocit tuti nem raktak nem érte volna meg.
N45 meg csak 1esbe meg specko limitált 3asba van/volt.ne higgy wikipedianak, sőt ETK.ban is vannak hibák.lehet valahol raktak beléjük olyna mocit de itthon tuti nem.egyszerűen elírták. pl:95ben hol volt már e30?sehol...ők 92'től írják az e36ot mikor már 91ben rég volt....szal van pár rossz info a neten.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4810 üzenetére
mit sajnálsz rajta te mondtad néha kell a lócsordát ápolni kihasználni ha bírja és karbantrtódnem lehet gond.
ST220 nagyon nehéz nem?vagy nem váltott vissza?..730d.t otthagytad elég furi ott azért van nyomaték.vagy olyna nehéz a 7es???
octavia rs 180 ló turbós...ott azért csoda hogy te nyertél.200 az m6oson necces.van traffi ott nem fixen??.vagy megvan már a detektor.
s60R.be milyne moci van?hány lovas?
M5 kell neked
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4810 üzenetére
Ilyen erőltetett tempónál nem csoda a 11 literes fogyi és szerintem nem is számít olyan rossznak. Egyébként ha folyamatos a kocsisor, akkor felesleges előzgetni, alig nyersz vele valamennyi időt. Plusz fárasztó is a folyamatos összpontosítás, ahogy írod is.
Az ST220 simán megfogott volna ha akar, az S60R meg eleve nem egy súlycsoport a kb. 300 lóerejével.Nemtom hány éves az autód, de a 200e km egyáltalán nem sok egy ilyen idős autónál. Inkább kicsit kevésnek is tűnik, tuti nem volt visszatekerve?
Gebriel:
Ezek jónak tűnnek. Szépek, felszereltek, kellően motorizáltak és nem is túl drágák. Mi kellhet még? -
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4817 üzenetére
Nekem úgy rémlett, mintha erősebb lett volna a mondeo, de így az adatok alapján kb ugyan annyit tud, mint az alap 28i. Azért ez ciki egy sportos modell esetén. Ezek szerint tényleg a chip miatt volt gyorsabb a tied. De olyan kicsi a különbség, hogy elég egy rosszul időzített váltás bármelyik autónál és el is dőlt a dolog.
Ez a 143 lovas 316i továbbra sincs tisztázva. Ez a pipa kiszedegetés nagyon furán hangzik. Nem láttam még ilyen egyszerű DME-t, amiben "pipák" lettek volna.
Továbbá tegnap hosszasan elemeztük, hogy melyik motorról beszélhetsz, de nem sikerült tisztázni. Minden adat arra mutat inkább, hogy téged megvezettek ezzel a dologgal és egyszerű chip-tuningot raktak azokba az autókba.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4825 üzenetére
de nekem direkt kéne a 2.0ás 150 lovas... a 2.2es 170lovassal sok gond van így hallottam.
150lovat is meg lehet chippelni ám 165reN42B18at 115ről egy chippel 143ra?...mesemese meskete soha....max 130.
A B20at talán mert az 2000cm3.....de az meg alapból 143 szal azt nem kell.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4827 üzenetére
tiéden is 9et hozott a chipp ugye 195@204...210zel is 15 ló ez a max.
vagy tiéd 192es?Azt a ci.t ne csináltassa meg mert meg fog benne halni.3milkáskocsira 2.5et költeni...felejtős.2.5ből plusz a roncs eladásából kap egy másik fain e46 ci.t.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4831 üzenetére
chip írással nem, max én ha kitanulom majd.
tapasztalat alapján vagy egy jó chipes motorkod alapján megtudja mondani/nézni hogy milyen progik vannak a kocsira és azokból mit ajánl.
persze hogy nem mindegy mint ahogy az se mindegy hogy benzin vagy dizel.
mondok jobbat VW-nél 1,8 20VT 150le->225le. (csővezést érdemes megerősíteni!)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4831 üzenetére
szerintem a 2.8asba sok a tartalék...de 210nél nem biztonságos többre tenni oda komoly átalakítás kell illetve a moci élettartamára menne.pl:benzinnyomás emelés>>többletfogyasztás.
Háét pedig sajnos jobb ha ahgyja még ha sajnálja is. a moci épp maradt?max. átépíteteti??..
nem verte laposra a gyereket?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #4847 üzenetére
Nem rossz egyik sem
Ááá már alig várom, hátul gombolós korom óta, BMW szeretem volna. De valahogy sose az lett. Volt Ford Escortom, Nissan Primera-ám, Golf II, IV, V, most ha minden flotul megy akkor meg lesz bömös.
Az már tudom, min 2000ccm lesz mert felszereltségeben ott van meg ami nekem kell. pl napfénytető
Sok infót kaptam itt köszönöm. És lesz is ezer kérdésem még[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4849 üzenetére
ejj de jól megy a géped..és milyne jóa ahngja.alap gyári dob van rajta?sürgősne szerezz egy remust
2es vége 110 3asé majdnem 170......
3asba tiltásig huztad jól hallottam?hoby>>én is emelővel cseréltme enm olyna anyg dolog pont befér egy rossz felmosóvödör alá...tuti kijön az összes mert ott van lejjebba blokk legalábbis nekem a 4 hengeresnél.nemhiába van ott a csavar.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4879 üzenetére
A töltőnyomás biztos elég magas, de szerintem kicserélték a fél motort erősebb alkatrészekkel, szóval a tartóssággal nem lehet olyan nagy gond. (kovácsolt dugattyúk és társai..) A hátsó gumik 5e km alatt tuti elkopnak, de ez egy hobbi autó, szóval nem egy olyan nagy probléma. Lehet, hogy egy évben nem megy ennyit.
Vangelis:
Kicsit híg, de megteszi. Nyáron 40 fokban lehetőleg ne 200-azzál vele. -
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4893 üzenetére
Azért brutál ez a G-power e92 M3......na ezt verje oda valami vas.
V8 biturbó.635 ló
sejtettem 550-600 körül lesz turbósítva de 635 elég brutál.M5öt megeszi reggelire
kíváncsi lennék az adatlapjára."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4912 üzenetére
Egy épített autóval nem illik nyaralni menni főleg nem többszáz kilóméternyire külföldre.Van egy ismerősöm aki autóbehozatallal foglalkozik, saját maga húzza be a kocsikat tréleren.Ő egy Volkswagen Transporter/Caravelle-el jár ki a kocsikért.2500-as 5 hengeres tdi motor van benne ami valamivel 200lóerő fölé fel van húzva (gyári 140le).4év alatt semmi baj sem volt még a motorral pedig folyamatosan jön-megy vele és egy egy út akár 2000km is lehet oda vissza.Egyszer sem hagyta ott sehol.Igaz ő maga építette a mocit mert nem bízik más munkájában.Pont a fent említett okok miatt nem akarta, hogy egyszer csak váratlanul megálljon alatta a busz.Lehetne fizetni szállást őrzött parkolót két autó részére, meg 2db autómentőt vagy egy autószállító kamiont, hogy haza hozzák külföldről.Az meg kapásból 300-350k nál kezdődik és a határ a csillagos ég.
szerk.: "Forgalmiban 483 lónak megfelelő kw szerepelt". Az éppen 279lóerővel több mint a motor gyári teljesítménye, ilyen fokú tuningnál sajnos benne van a pakliban, hogy valamelyik alkatrész előbb utóbb enged a fizika törvényeinek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- BMW topik
- 3D nyomtatás
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész