- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- World of Tanks - MMO
- Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Le Mans Ultimate
- Bestbuy játékok
- Nintendo Switch
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
-
fekeandras
őstag
Tuningolt M3-as BMW a Manhart Racingtől
csak az a rettenetes hátsó lámpa...
-
fekeandras
őstag
-
fekeandras
őstag
válasz
MPowerPH #7967 üzenetére
,,De pl. dieselhez én is csak automata váltót vennék"
Én meg nem.
(Persze egy komolyabb utazóautó az más) Van egy rakás sportosra szabott dízel autó ami elég suta lenne automatával. Meg amúgy sem szeretem az automatát bár kétségtelen, hogy egy dugóban araszolva aranyat ér.
-
fekeandras
őstag
válasz
Mr. Maffia #7971 üzenetére
Mivel csak ideiglenes autó lenne én inkább maradnék a realitások talaján.A jó értéktartás miatt inkább a távol keleti típusok között szemezgetnék például: Subaru Legacy, Mazda 6, Toyota Camry, vagy ha sportosabb kell egy Nissan 350Z, Mitsubishi Eclipse GSX ilyesmik.Európaiból Merci E320, BMW 530i, A6 de mindenképpen benyásat. Az ciki mikor eladás előtt jön ki valami több százezres hiba. A dízelnél nagyobb a valószínűsége. Én annyiért egy 4,2 S6-ot vennék de ez csak az én személyes perverzióm (egy régi S8 -al már megfertőztem magam).Ugyanez a V8 motor fogyasztott kézi váltós S8-ban 100% városi használatban 18litert ha nagyon áll a gázon az ember akkor max. 20at.
-
fekeandras
őstag
-
fekeandras
őstag
válasz
dragonfx #8711 üzenetére
Biztosan nem fogsz olyat találni ami 8litert fogyaszt városban (már ha bmw vonalon maradnál). Akkor már inkább vegyél egy benzin/gázosat. 170 forint körül van egy liter gáz. Még ha egy nagyobb autóba (például bmw 5-ös széria) ülsz is át ami gázból városban bő 14litert (~2380ft) bever, még akkor vagy ott mint ha egy nyomatékszegény 1.6-osba ültél volna ami városban 8litert benzint (~2344ft) eszik. És komfortosabb, erősebb, kényelmesebb, biztonságosabb, jobban felszerelt autóban ülsz. Ráadásul a tankolása sem drágább mint az előzőnek.
-
fekeandras
őstag
Pótkeréktartályról persze még te sem hallottál ugye?
,,gáz az olcsójánosoknak való"
Köszönjük a mélyenszántó hozzászólást. Csak tudod az a nem mindegy, hogy a gázüzem sokkal környezetkímélőbb mint a benzin és olcsóbban tankolsz egy kulturált középkategóriás 1.6-1.8 gázüzemű autót mint egy 1.3-as plé/műanyag kombó Buzukit. A te eszmefuttatásodat továbbvive: ha a gázüzem az olcsójánosoknak való akkor drága és környezetszennyezőbb benzin meg az idiótáknak való???
Dragonfx:
Te rinyálsz, hogy olyan autó kell ami olcsón fentartható és keveset fogyaszt és legyen erősebb és modernebb stb... Vazze ilyen autó nincs. Tudom, hogy a dízeltől fázol ezért kérdeztem a gázost. De közben rájöttem nem a kocsi a gázos hanem te magad...
F@xnak kérsz segítséget? Vegyél egy raj bmw-t és nézegesd az ablak alatt mert benzinre nem futja.
-
fekeandras
őstag
,,Hogyne hallottam volna, de mikor defektet kapok a tartályt teszem a kerék helyére?"
Egy pótkerék bármelyik kocsi csomagtartójában elfér, ha mégsem akkor defekt javító spray vagy mankókerék.
,,Jah, csak gázüzem az nem éppen egészséges a motornak"
Pont az ellenkezője igaz.,,ha hátulról belém szállnak, akkor végem, benzintartály legalább olyan helyen van, ami körbe van bástyázva."
Ez sem fedi a valóságot. Amúgy meg ha akkora erővel csapódnak belés akkor tök mindegy, hogy benzines, dízel vagy gázüzemű kocsiban ülsz éppen ugyanúgy megszívtad.
,,Amúgy ha a gázüzem olyan frankó lenne, miért nem gyártanak még gázzal működő autókat?"
Évek óta kapni gyárilag kettős üzemre felkészített autókat. Google a barátod.
Összeollóztam a lényeget csak, hogy ne kelljen keresgélned:
,,
Gyakori kérdések:
Mi az oktánszám?
Az oktánszám a motorhajtó anyagok minőségét jelölő szám, a hajtóanyagok kompressziótűrését jelöli. A mérendő motorhajtó anyagot izooktánból (izooktán-C8H18) és n-heptánból (C7H16) komponált keverékkel hasonlítják össze. A mérendő üzemanyag kompressziótűrés szempontjából azonos tulajdonságokkal rendelkező keverék térfogatszázalékban megadott izooktán tartalmát nevezzük oktánszámának. Tehát például a 95-ös benzin nyomástűrése azonos a 95 (V/V)% oktánt és 5 (V/V)% heptánt tartalmazó keverékével.
Igaz-e, hogy az LPG oktánszáma 100 felett van?
Az LPG oktánszáma általában 90 és 105 között változhat attól függően, hogy mennyi propánt és butánt valamint adalék és szennyező anyagot tartalmaz. Magyarországon a valóság figyelembevételével a gázforgalmazók által árusított LPG oktánszáma 95 körül alakul. Az LPG tüzelőanyagok nagyon jó kopogásállóak a magas oktánszámból kifolyólag (propán: 111, bután 102
Hogyan hat ez a motorra?
A fentiekben említett módon függ össze az oktánszám a kompresszió tűréssel.
A motor működésére ez mint az előgyújtás nagyságára hat ki. A modern gépjárművek előgyújtás szabályzása egy speciálisan a motor paramétereire hangolt gyújtástérkép és a kopogásérzékelő jelei alapján történik. Így gázüzemben nagyobb előgyújtás engedhető meg. A kedvező nyomás és gyulladási viszonyok következtében lágyabb, elnyújtottabb égés zajlik le a hengerekben.
Miért nő meg az olajcsere ciklusideje?
Mivel a kereskedelmi forgalomban ma már csak ólommentes benzin vásárolható így a mai korszerű konstrukciójú, katalizátoros motorok kialakítása, a szelepülékek és a szeleptányérok illetve szelepvezetők anyagának helyes megválasztása lehetővé teszi az ólom elhagyását. Régebben a benzinhez adalékolt ólom az előbb említett, illetve a kenőolajjal közvetlenül nem érintkező alkatrészek másodlagos kenését biztosította. Az előbb említetten kívül a gázüzemmódnak csak pozitív hatása van a motorra melyek a következők: Mivel az autógáz eleve gáz halmazállapotú, szemben benzinnel mely a legjobban elporlasztott változatában is apró cseppek formájában kicsapódik a hengerfal oldalára-, nem oldja fel az olajfilmet, és így nem hígítja fel a motorolajt. Így nő a motor olajcsere periódusa és a motorkopások is jelentősen lecsökkennek, főleg a legkritikusabb, hideg motorhőmérsékleten. A gáz halmazállapotú hajtóanyagok tökéletesen elkeverhetők a motorba jutó levegővel. A legjelentősebb előnyük abban van, hogy egyszerű szénhidrogén vegyületeket tartalmaznak, nem úgy mint a hagyományos üzemanyagok. A gáz üzemanyag kevesebb szilárd részecskét és szennyező anyagot tartalmaz mit a hagyományos üzemanyagok. A tüzelőanyagok különböző molekulaszerkezetű szénhidrogén-vegyületek keverékéből állnak. Motorbeli égésük jellegzetességeit alapvetően meghatározza a molekulák szerkezete és mérete, valamint a hidrogén és a szénatomok egymáshoz viszonyított, számszerű aránya.
A CO2 kibocsátás szempontjából a minél kisebb C tartalmú tüzelőanyag alkalmazása a kedvezőbb.
A CO, HC és NOx aránya jelentősen alacsonyabb a benzinüzemhez viszonyítva, mert a kén és az ólom hiánya az LPG-ben nagymértékben csökkenti ezen összetevők jelenlétét a kipufogógázban. Ezen hatások együttes hatásaként kevésbé használódik, koszolódik el az olaj.
Ennek ellenére fontos megjegyezni, hogy cégünk nem javasolja az olajcsere periódus heghosszabbítását a motor élettartamának heghosszabbítása érdekében.Miért nő a motor hőterhelése? Káros-e a szelepekre?
A benzinhez viszonyítva az LPG égési hőmérséklete 100-150 fokkal magasabb ami nem tekinthető károsnak egy megfelelően szervizelt gépjárműnél. Csupán a szelephézagok rendszeres ellenőrzéséről kell gondoskodni.
Nő-e a motor élettartama, ha igen, akkor ez hogy illeszthető a megnövekedett hőterheléshez?
A motor élettartama két fontos tényezőnek köszönhető:
- A tisztább égés miatti olajelhasználódás miatt a gyári olajcsere periódusok betartásával tovább futnak jobb minőségű olajban az alkatrészek.
- A lágyabb, elnyújtottabb égés miatt kevésbé vannak mechanikusan igénybe véve a motor egyes alkatrészei.A megnövekedett hőterhelés nincsen szoros összefüggésben a motor élettartamával.
Miért lesz csendesebb a motor?
A lágyabb, elnyújtottabb égés miatt.
Robbanásveszélyes-e a gázüzemű gépkocsi?
Nem mert a hivatalos gázautó műhelyekben beszerelt gázrendszerek számos biztonsági szerelvényt tartalmaz, amelyek baleset esetén megakadályozzák a gáz szabadba távozását, illetve a megakadályozzák a gáztartályból a gáz motortér felé áramlását. A gáztartályok különleges 3-4 mm vastag edzett acélanyagból készülnek és a legbiztonságosabb, legvédettebb helyen a csomagtérben kerülnek elhelyezésre. Ezek a tényezők együttesen garantálják a biztonságos közlekedést és használatot.
Érezhető-e gázszag az átalakított járművekben?
Általában azt mondják a szkeptikusok, hogy a gázautó mindig büdös. Egy megfelelően átalakított jármű esetében nem érezni gázszagot sem az utastérben sem a gépkocsi körül. A gépkocsik az átalakítás után minden esetben egy kötelező szivárgás ellenőrzésen esnek át, melyről hivatalos okirat is készül, az úgynevezett TANUSÍTVÁNY mely garantálja, hogy gépkocsi nagynyomású rendszere gáztömör, szivárgásmentes. Azonban ha a gépkocsit - jogszabályellenesen - háztartási PB gázzal töltik fel (akár palackról, akár telepített tartályról), akkor még szivárgásmentes gépkocsik is lehetnek gázszagúak. Ennek oka, hogy a háztartási PB gázokba sokkal nagyobb mennyiségű illatosító anyagot (etilén-merkaptán) töltenek. Az előbb említett TANUSÍTVÁNY további fontos információkat is tartalmaz: feltüntetik a beszerelt alkatrészek típusát és engedélyszámát, valamint az átalító műhely engedélyszámait is. Így ha ilyen TANUSÍTVÁNY-t kapunk a gépkocsihoz nyugodtak lehetünk, hogy az átalakítás során képzett szakemberek engedélyezett terméket építettek be.
Lehetséges-e mélygarázsban vagy parkolóházban gázautóval parkolni?
Magyarországon a jelenlegi hatósági rendelkezések alapján csak a talajszintnél mélyebben elhelyezkedő mélygarázsokba és parkolóházakba gázüzemű gépkocsival tilos behajtani. Ennek oka, hogy az estelegesen kiszivárgó autógáz (melynek valószínűsége minimális, gyakorlatilag nulla), a levegőnél nehezebb, színtelen anyag így a padlószint közelében összegyűlve a levegővel robbanóképes elegyet alkothat. Tehát emeletes parkolóházakban, kiszellőztetett garázsokban nyugodtan parkolhatunk gázautóval. Magánterületeken, családi házak garázsában ha a padlószinten szellőző nyílásokat alakítunk ki, ahol a szivárgó gáz a szabadba távozhat, akkor nyugodtan leállíthatjuk gépkocsinkat. A kereskedelmi forgalomban kaphatóak háztartási jelzőkészülékek is, az alsó robbanási határérték 20%-nál riasztójelzést adnak vagy egy szellőzető rendszert indítanak be. Az EU államokban már bevezetés alatt áll egy olyan törvény illetve minőségbiztosítási rendszer a gázalkatrész gyártásban, melyek együttesen lehetővé teszik minden parkolóházban és mélygarázsban a parkolást.
Jár-e teljesítmény változással és fogyasztás növekedéssel a gázüzemű átalakítás?
Mivel a gázüzemanyag fűtőértéke alacsonyabb így azonos feltételek mellett a gépkocsi motorjának teljesítménycsökkenése 5%-on belül van. Tehát azonos teljesítmény eléréséhez több üzemanyagra van szükség gázüzemben mint benzinüzemben. Ez mintegy 10-15 %-os fogyasztásnövekedést jelent literben számolva. A túlfogyasztás mértéke pozitív és negatív irányban is jelentősen függ a motor állapotától, főleg a gyújtórendszer tekintetében és a vezetési stílustól is. Azonban az autógáz kedvező árának köszönhetően igen jelentős üzemeltetési költségmegtakarítás realizálható.
gázüzem előnyei:
- környezetbarát:
A gázüzemanyagok magas oktánszámuk miatt nem tartalmaznak kopogásgátló adalékanyagokat. A gáz halmazállapotú hajtóanyag tökéletesen elkeverhetõ a motorba jutó levegõvel. A legjelentõsebb elõny, hogy az autógázok egyszerû szénhidrogén vegyületeket tartalmaznak, nem úgy mint a hagyományos üzemanyagok. A cseppfolyósgáz két alkotóeleme a propán (C3H8) és a bután (C4H10). A sûrített földgáz döntõ része metán, (CH4) amely a legegyszerûbb szénhidrogén vegyület. A felsorolt tulajdonságok miatt az autógáz tökéletesebben ég el, mint a hagyományos üzemanyag. A kipufogógáz kevesebb rákkeltõ hatású, policiklikus aromás vegyületet tartalmaz. A nitrogénoxid (NOX) kibocsátás 20-40%-kal, a szénmonoxid (CO) 60-90%-kal, a szénhidrogén (CH) 40-60%-kal kevesebb mint benzinüzemben. A tökéletesebb égés következtében szilárd részecskék (PM) a gázüzemû autók kipufogógázában nem találhatóak. A benzin üzemhez képest a légkörbe jutó károsanyag mennyisége, különösen a régebbi típusú karburátoros autók esetében csökken jelentõsen. A gáz levegõ jobb keveredési tulajdonságainak köszönhetõen az olajfogyasztás lecsökken, az olajcsere periódusa megduplázódik, ennek következtében kevesebb fáradt olaj keletkezik. A gázüzemanyagoknak környezetvédelmi szempontból elõnyös tulajdonságai még szabályozott keverékképzésû katalizátoros jármûveknél is igazolhatók. Különösen elõnyös az autógázok viszonylag magas hidrogén tartalma. A nagy energiatartalmú hidrogén az igazi környezetkímélõ üzemanyag, mert égése során víz keletkezik, ugyanakkor a nagyobb hidrogén tartalom következtében a légkörbe jutó széndioxid (CO2) mennyisége kisebb, ami az üvegházhatás csökkentéséhez járul hozzá.
- biztonságos:
A gázautókról téves hiedelemként terjedt el, hogy robbanásveszélyesek, használatuk során veszélyben van annak vezetõje és környezete egyaránt. Ez természetesen nem igaz. A gázautók robbanásait igazoltan csak az otthoni házilagos szerelések által elkövetett szakszerûtlenségek okozták. A gázrendszer minden egyes alkatrésze gyártási vagy behozatali engedéllyel rendelkezik, teljesítik az ENSZ-EGB67 elõírásait, ami azt jelenti, hogy a Magyarországon átalakított gépkocsik mûszaki színvonala az európai elõírásoknak is megfelel.
A gázrendszer legkritikusabb alkatrésze a gáztartály minden esetben a lehetõ legvédettebb helyen kerül elhelyezésre, anyaga szilárdsági méretezéseken átesett szívós acél, ami azt jelenti, hogy ütközésnél komoly deformációra képes kiszakadás, robbanás nélkül.
A gázrendszer minden esetben gáztömören kerül kialakításra, melyrõl hivatalos igazolást ad az átalakítást végzõ szakszervíz. Az átalakításokat végzõ szakszervizek az elmúlt évek során kellõ tapasztalatot szereztek, valamint megfelelõ mûszerezettséggel rendelkeznek ahhoz, hogy a lehetõ legbiztonságosabban végezzék el az átalakításokat.
- gazdaságos:
Az autógázok felhasználása a környezetvédelmi elõnyök mellett az energiahordozók ésszerû kihasználását jelenti. A gáz üzemanyagok az úgynevezett alternatív üzemanyagok közé tartoznak, a hagyományos jármûvek hajtására viszonylag egyszerû átalakítással felhasználhatók. Köztudott, hogy a nyersolaj készletek sokkal kevesebb idõre elegendõek a Föld lakói számára mint a gázkészletek. Az autógáz használata kíméli a világ kõolajkincseit. Az LPG motorhajtóanyagként történõ használata különösen elõnyös, mert a világ pébégáz termelésének 40%-a a kõolajlepárlás melléktermékeként keletkezik. A gázautók elterjedését számos országban kormányprogramok ösztönzik (pl. Németország). Magyarországon a benzin és gáz arányát figyelembe véve 30-40%-os költségmegtakarítás érhetõ el. A kisebb olajfogyasztás és a kétszeres olajcsere periódus miatt jelentõs költségmegtakarítás érhetõ el. A sokkal kedvezõbb gáz-üzemanyag és levegõ keveredésének köszönhetõen a motorkopások mintegy 30-40%-kal csökkennek, így nõ a gázos motor élettartama."
Átalakítás költségei:
Az átalakítási áraink tartalmazzák az anyag, a munkadíj és az összes hatósági engedélyezési költséget.A feltüntetett áraink pótkerék helyére szerelt gáztartállyal, ajándék szintjelzővel értendőek.
Karburátoros gépkocsi (pl.: Lada, WV Golf 2): 130.000 Ft-tól
Központi injektoros (pl.: Opel Astra F, Suzuki Swift): 170.000 Ft-tól
Hengerenkénti injektoros hagyományos gázrendszerrel: 180.000Ft-tól
Hengerenkénti injektoros szekvenciális gázrendszerrel 4 hengeres: 245.000 Ft-tól
Hengerenkénti injektoros szekvenciális gázrendszerrel 6-8 hengeres: 345.000 Ft-tólAz átalakítási árakon felül csak a kettős üzemű zöldkártya díját, egyes típusok esetén a műszaki vizsgáztatás díját kell fizetni."
forrás.: gázautó.hu
Nekem az a véleményem, hogy azt a minimális teljesítmény csökkenést ki lehet bírni és az autótól függően 1-2liter/100km többletfogyasztás meg kit érdekel mikor megint 290 forint felett van egy liter 95-ös ára a gázé meg alulról verdesi 170 forintot. Simán megéri. És ez nem olcsójánoskodás.
-
fekeandras
őstag
válasz
Winner_hun #8752 üzenetére
Dehogynem, a durrogás az jó!
Inti
-
fekeandras
őstag
válasz
Winner_hun #8754 üzenetére
De durrog!
-
fekeandras
őstag
válasz
dragonfx #8796 üzenetére
Sajnos ez van, egyre nehezebbek lesznek. Egyre több az extra, a biztonsági felszerelés, az autók is folyton csak növekednek. Ez elkerülhetetlen súlygyarapodást okoz. Lehetne könnyebb anyagból is autókat gyártani csak kb ,,senki" nem venné úgy megdobná a vételárat. Az ódi jól be is szopta ezt anno mert csak nagyon kevesek adtak akár milliókkal többet egy autóért csak mert az alumínium. Még tőlünk nyugatabbra sem nagyon kapkodtak anno az A2 után olyan irreálisan drágán adták közben volt benne egy szar 1.4 motor meg full fapad sokmillióért...
Az 5GT egy rossz vicc viszont a következő ötös marha jól fog kinézni.
[link]
-
fekeandras
őstag
válasz
dragonfx #8819 üzenetére
Lusta vagyok visszakeresni de ebben a topikan mondtam egyszer régebben, hogy a kisebb ccm-s de turbós BENZINES (még véletlenül sem dízel) motorokkal jobban járna a bmw mint a mostaniakkal mert könyebb lenne az egész autó, javulna a fogyasztás, a károsanyag kibocsájtás szempontjából szintén jobb lenne, alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb lenne. Na ezért a kijelentésért mit kaptam én akkor a fejemre. Mindenki jött, hogy micsoda szar a feltöltött motor erre megkérdeztem mi a vélemény a Mini Cooper S 1.6 turbó motorjáról csak mert az is BMW fejlesztés és hirtelen elhalkult mindenki. Ha a hármasba bedobnának egy kisebb ccm-s (1600-1800ccm) erős de gazdaságos benyás turbómotort szerintem simán rákapna a jónép. Az ötösbe egy 2000ccm-s csigás, a hetesbe meg az M-es szériába meg maradhatna a klasszikus nagy ccm-s szívó. Azokhoz nem is illik más. De ez csak az én meglátásom. Na de nem offolok itt tovább úgy is ki lettem zavarva innen...
-
fekeandras
őstag
-
fekeandras
őstag
válasz
VR6-Fan #8907 üzenetére
A 2.5 140ps szög gyári TDI is megy (gps szerint) ~180at. De már nagyon ijesztően imbolyog és ha jön egy nagyobb széllökés nem egy sávot megy odébb hanem minimum kettőt szóval azért ésszel kell. Trélerrel a 140-150es utazó németben autópályán alap.
(14liter/100km)
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz
MPowerPH #9007 üzenetére
Amit most használ sógorom abban több mint 220.000km van, német céges kocsi volt. Az ajtózsanérok kicsit meg vannak kopva a sok ki-beszállástól. Egyébként tökéletes műszaki állpotban van. Vérszegény? Muhhaha. Először ülj bele és kézi üzemmódban próbáld ki. Városban télen fogyaszt négy litert. Nyáron 3,6-3,8l. Eltolt konstrukció? Ennek olvass utána kicsit szerintem... A sorozatgyártású motorok közül ennek a legjobb a hatásfoka holott ez egy több mint tíz éves konstrukció. Azóta sem csinált ebben jobbat senki. Se németek se japcsik.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
Ez kész. Van ám itt élet...
-
fekeandras
őstag
válasz
venember83 #9200 üzenetére
Én sem a hangja miatt szeretem. Csinálhatnak bármit egy dízel sosem fog úgy szólni mint egy benzines. Az Audi R8 V12 dízele is vérpezsdítő de nem az igazi.
mod: Ha már motorhang vagy 5hengeres Audi vagy amcsi big block. A többi nálam nem játszik.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
Majd az offolósban. Ez BMW topik.
-
fekeandras
őstag
válasz
tibi666 #9339 üzenetére
Az milyen megalázó lesz mikor 2perc múlva utolér. Te a leállósávban dekkolsz mert a csoda csigaevő techika lefossa a bokáját.
Komolyan nem gondoltad te át ezt a váltást szerintem. Pont 'rönót... Annál már csak a Citroen a szarabb.
Haverom középkorú szüleinek szintén lagunája van. Normálisan közlejednek vele. Nincs sztrítracing. Még garanciális az autó így is sűrűn megfordul a szervízben. Van benne 32000km és füstöl a motorja (benzines). Van, hogy spontán nem indul. Szakszervízbe elvitték, semmi hibakód (ott persze pöccre indult). Mondták, hogy következő autó csak japán lehet. Inkább beáldozzák a francia autó nyujtotta kényelmet és magas felszereltséget de nincs újabb felesleges 2milliójuk (kb ennyivel ér kevesebbet mint új korában és ilyen hibákkal gyakorlatilag eladhatatlan), hogy francia kocsival kísérletezzenek. Lehet az új Laguna már jobb. De mivel ez kifutó széria volt elméletileg a legmegbízhatóbbank kellene lennie. Nem az. Nagyon nem az.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz
tibi666 #9383 üzenetére
Tudja az csak mással akarja fizettetni. Ki van ez találva ... Van egy cikk a csávóról a kurucon. Nem akarom belinkelni. Aki kíváncsi rá az könnyen megtalálja.
9377: rettenetesen beszopnád a dolgot. A kocsit használná ő te meg kényszerből fizetnéd a részleteket. Mert ,,muszáj" lenne.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
Elég borsos árat kérnek érte... De nagyon jól néz ki. Tetszik.
dragonfx: láttam már usa piacra szánt E30 kabriót 1,5 milláért kereskedésben. Csillogott villogott egy légyszar nem volt rajta. Az szintén egy nagyon szép autó volt. Ha egyszer valami csoda folytán megszaladna lehet vennék egyet második hétvégi túrázós kocsinak. Vagy egy E21 323i -t.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
Felesleges azt túlragozni. Az ilyen állapotú típustiszta, tuning és törésmentes E30 ritka mint a fehér holló. Egy kincs, egy kuriózum. 100%-ig biztos vagyok benne, hogy az eladó nem fogja sokáig hirdetni. Valami autóbuzi ember aki tudja értékelni egy ilyen autó nyújtotta feelinget rácsap majd és megveszi második hétvégi kocsinak. Ha futná rá én is simán bevállalnám.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Router gondok
- Gaming notebook topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Jövedelem
- További aktív témák...