-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
válasz SeniorTilla #51151 üzenetére
Én tegnap vettem meg hozzá mindent a kereskedésben. Így gyári minden, 10 liter olaj, tömítés, szűrő, új csavarok, sallangok. 56k ez így egyben, erre majd még jön munkadíj. Maga a váltó szerintem 80-ból meglesz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
válasz SeniorTilla #51153 üzenetére
C350 CDI
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #51156 üzenetére
Nem kell félni a teljesen szintetikus 10w60-as olajoktól. A gyártó azért nem ezeket propagálja, mert az olcsóbb, kevésbé terhelhető olajok is megfelelnek utcai használatra, ha rendben van a motor. Akkor van gond, ha a gyári előirás 10w60 és helyette beleraknak 5w30-at.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
veterán
-
válasz SeniorTilla #51158 üzenetére
2011 évvégi, már faceliftes.
-
veterán
Nem tudom a 3-as és 5-ös bömbi alkatrész árak között mekkora különbség van, ha ugyanaz a váltó, akkor nyilván semmi. Ez ugye elvileg a C és E klasse közötti különbség is lehet, bár gondolom a váltó ott is ugyanaz.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
válasz SeniorTilla #51161 üzenetére
Ugyanaz a váltó, itt a 7G Tronicot használták ebben az időben. Bementem a service desk-hez, bemondtam a rendszámot és hozott mindent, ezt szeretem itt. Unokatesóm a Toyotától szeretett volna gyári lambdaszondát, elhajtották, hogy nem adják ki még a cikkszámot sem, ha nem velük szerelteti be.
-
-
Chris0321
addikt
válasz chess001 #51163 üzenetére
Ha gyári ajánlás az az olaj, az oké de nem erről volt szó. Jelen esetben viszont arról, hogy az olaj fogyasztást akarja ezzel csökkenteni. Egyrészt van egy bizonyos szint ami még elfogadott, másrészt ha normálisan akarja valaki csinálni akkor nem az olajat cseréli le hanem utánajár miért fogy jobban mint kellene. Pl. szelepszár szimering csere, olajlehúzó gyűrű csere ha kopottak. De persze én nem értek hozzá, hisz te leírtad.
-
chess001
aktív tag
FYI: BMW motorokról volt szó, meg LADA-ról. Nem volt a dízel még megemlítve sem...
Hogy jobban értsd a mondanivalómat: Aki veszi a bátorságot, hogy eltérjen a gyári ajánlástól nézzen utána.
Ez a téma már vagy 3x volt a topicszerelőtől is, tök jól leírva szvsz..A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Chris0321 #51165 üzenetére
Te kevered ide, hogy LADA vs BMW motor. Az oké, hogy hülyeséget ír, de nagyobb hülyeséggel megindokolni... Ja, látom megy a távdiagnózis is, nincs több kérdésem.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #51151 üzenetére
Enyémben váltó olajcsere +2x mosás +munkadíj 500€, amit pár évente csinálsz 1x.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #51160 üzenetére
Nem épp a Ladára, hanem az M3, M5-re gondoltam. A 10w60 teljesen szintetikus olajok minőségi versenyolajok. A kisebb olajfuratokkal nincs semmi gond, mert az olajkenés nem szabadeséssel müködik, hanem szivattyúval. A sürübb olaj hamarabb célba ér, mert nem szökik el olyan könnyen az illesztési hézagoknál, mint a higabb olaj. A szivattyú ugyan azt a mennyiséget szállitja, nem kevesebbet. Részemről nem az olajfogyasztás a lényeges, hanem a kenés minősége!
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
-
chess001
aktív tag
Jobb is, hogy csak halkan jegyezted meg, mert egyrészt M-es BMW sorozat van, S kódú motorral szerelve, mert az M-es kódú motorok szintén nem 10W60-asak gyárilag. Másrészt, literrel inni szoktak nem menni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
válasz chess001 #51172 üzenetére
Nem motorkódról beszéltem, hanem M-ről mint M divíziós motorokról. A lényegen nem változtat, ami az, hogy dízelbe nem teszünk 10W60-at, innen indult az eredeti beszélgetés, erre válaszolt szimi57, hogy ő M54-ben (asszem) használ olyan olajat. Ha így sem érted, nem tudok segíteni rajtad.
-
CharlieDrop
veterán
amúgy, csak belevauzzak, a dízelek általában nem olajevősek, és igazából az M54-en kívül se nagyon. Van pár N-es motor ami eszi, de azoknak más bajuk is van.
Dízelbe azért nem tennék 5w40-től eltérőt, mert nehezen fog bemelegedni, lévén kisebb a veszteséghő (van olyan dízelmotor amibe 0w20-a gyári olaj).
M54-be sem tennék 10w60-at, mert ha csak azzal nem eszi, akkor az legfeljebb tüneti kezelés, persze ha mondjuk driftre van használva, vagy valami olyanba ahol indokolt a nagy hőtermelés miatt az más, de hétköznapokra, ahol nagyobb rész hidegmenet van, nem túl bölcs lépés a "vastagabb" olaj...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
Csak a vicc kedvéért: Mint a Z8, amiben S62B50 motor van a 10W60-assal, arra az M-es motorra gondoltál?
Értem, hogy azért írtad, mert azt gondoltad az egész témára vonatkozott volna, de a fórummotor ilyen, hogy csak 1 Válasz gomb van, ami 1 üzenetre vonatkozik, nem tudni, hogy üzenetfolyamra gondol e valaki.
Olvasd el, mint írtam: nem a dízel vs 10W60-ra írtam, ahogy a Válasz gomb használatából is kiderülhet, vagy a válaszomból is, hogy csak az utolsó hülyeségre, ami a LADA motor vs 10W60 nem való a BMWbe!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #51176 üzenetére
Szerintem senki sem írta, hogy a túlzott olajfogyasztást sűrűbb olajjal akarja kezelni. Egy versenycélra kifejlesztett olajat dicsérgetek, aminek a mellékhatása az olajfogyasztás visszafogása. Mondhatnám úgy is, hogy ez hab a tortán. Akkor is ezt az olajat használnám, ha nem lenne számottevő olajfogyasztásom.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Jules_HUN
újonc
Sziasztok,
a kérdésem E39-hez kapcsolódna. Adott nekem egy 1997-es 523i facelift előtti BMW. Úgy vettem meg,hogy az első lökhárítója M-packettes. Benne van a M-packet ovál alakú ködfényszóró és a csatlakozójuk nem egyezik, tehát a m-pacekttes ködfényszórót nem tdutom csatlakoztatni az autóhoz.
Nincsen valami átalakító amivel ezt tudnám orvosolni? Vagy bármilyen megoldás?
Előre is köszöm a segítségeiteket!
-
Vaze
őstag
En mar vissza is szivom,azt amit irtam errol az autorol!
Csak 17.000 km van az autoban,de mar a BMW szervizben van az auto!!
Szegenykem,nem tudja hogy hol is vannak a sebessegek!!
Ha meg is talalja,akkor az, egy jo nagy utesel egybe kotve teszi azt!!
Bmw szerviz,hivott tegnap,hogy naluk ezt meg nem csinalta,de egesz hetvegen tesztelni fogjak az autot!Vicc ez az egesz![ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Jules_HUN
újonc
válasz molnarpeter #51180 üzenetére
Jövőhét hétvégén lesz időm megpróbálom.
Szerelőmnek adtam ki, hogy csinálja meg ,de azt mondta nem lehet mert nem jó a fej... -
Ļantos
aktív tag
válasz Chris0321 #51176 üzenetére
Halkan jegyzem meg, hogy volt egy 1.8-as tsi motoros kocsim amibe a gyári vékony olaj helyett vastagabbat kezdett el rakni a szerelőm és utána nem kellett sose utántölteni az általam tartott tízezres csereperiódusok alatt. Nem értek hozzá egyáltalán mi miért van, ez egy tapasztalat, valószinüleg nem is minden motor reagál rá így.
-
-
Ļantos
aktív tag
Nekem 360ezerig volt meg, dadogó alapjárat meg ilyen olyan szabályzó motorok hibái végig jelen voltak, a vezérlés feszítői, megnyúlt lánc hibák szintén. Nem jó motor az, ha nem nyomod neki elmegy 7 literrel ha meg már 130 körül mentem vele akkor 11-12 is lecsusszant, ami már sok.
[ Szerkesztve ]
-
kemalboy01
tag
Hűtúvíz jeladó mennyire gyakori,hogy rosszul mér? (e46 m54b22)
Elvileg tele van pálcika szerint,de kb 2 naponta előjön a lámpája 1-2 percig aztán elalszik.A szintjelző pálcika gondolom nem mér rosszul szépen kilóg kb 1 cm-t a betöltőnyílástól.(Hideg motornál néztem természetesen)[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz kemalboy01 #51190 üzenetére
Nekem M43-on akkor szokott ilyen csinálni ha ereszt a rendszer, levegős. És utána ez vagy az el is reped, el is folyik a maradék víz is. Közel 10 év alatt mindig ez volt, és 3x cseréltem eddig tartályt, és gyakorlatilag minden csövet a motor körül 1x. Előtte mindig jöttek ezek a jelzések.
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz whitezo88 #51191 üzenetére
m43-nál valahol folyik a vízem.összes cső ok,most volt tágulási tartály,hűtő cserélve,víz nincs a kocsi alatt,de kb egy hete ment bele egy liter víz,de most randomba dobálja be a kevés víz jelet.Hőfok beáll középre,fűtés van rendesen.el lenne repedve a blokkom?furcsa hangja nincs,olaj nem vízes,fordítva sem.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #51197 üzenetére
Biztos nem arra, hisz azt mindenki tudja, hogy a gumi nem örök életű és egy idő után kezd tönkremenni és ilyenkor cserélni kell.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs