Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    Végre eljutottam oda,hogy beraktam az eibach pro kit-em . + a 2 motortartó bakom és a hozzájuk tartozó vákuumcsöveket is kicseréltem. Komolyan mondom mintha egy másik autóba ülnék... rommá szakadtak a bakok már hiába cseréltem ősszel igaz akkor gyorsan egy kéznél lévő félfost raktam be. Érezhetően alulról rugalmasabban/könnyedebben indul el,hogy van vákuum. A rugók meg nagyon nagyon jók. annyira jó érzés most az egész autóval menni olyan szépen megy az úton finoman csillapít a rugózás is annyira jó amikor kell feszes egyébként meg finoman veszi az úthibákat nem egy pattogós rettenet fos. Kanyarban is nagyon jó. Most mindenhol élvezet vele menni. Nagyon egyben van végre futómű része :) A sokak által szidott kínai gumikról ( TERMÉSZETESEN NEM MINDEGY MILYENRŐL VAN SZÓ ÉN A SAJÁT TÍPUSOMRÓL BESZÉLEK ) is van most egy ~4000Km-es tapasztalat hidegben/melegben/vizes út/szakadó eső/ lassú/gyors tempó ( 200+++ ) vészfékezések szárazon + esőbe (esőbe direkt 80-130 között vészfékezéseket is csináltam 0-ra ) rajtolások kifordulás szerpentin stb és bitang jól tapad... Csak az szidhatja akinek nincs..... Ami plusz adalékként nagyon tetszik,hogy nagyon-nagyon halk a gördülése. Élvezet menni vele ahová tekerem a kormányt oda megy a kocsi. És tapad hátul is.... fog fog fog és fog. Én nagyon nagyon meg vagyok elégedve vele. Én nem tudom milyen autókon és kik próbálják de a való életben egy olyan autóról beszélünk ami ~ 250Le/550Nm jelenleg. Van súly és van erő de a gumin érezni,hogy abszolút van még benne tartalék és nem tudom azt mondani,hogy szar.... Írtam még régebben,hogy ha szar leírom azt is ha jó azt is. Lehet továbbra is a prémium gumikat használni és azokat imádni csak rengetek autóba ülök van viszonyításom és tényleg ez az igazság...

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák