Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz szőröscica #32803 üzenetére

    Szép darab, bár bevallom, nekem az E60 valamiért annyira nem tetszik. Mindenképp tágasabb, mint az E90, de ez úgyis egyénenként változik. :)

    Igen, ahány oldal annyi vélemény, sokan írják, hogy minimális olajfogyasztással jártak, sokan írnak Horror fogyasztásról, tisztában vagyok vele, hogy elöélet / állapot függö ez is, nekem is tervben van, hogy elviszem átnézetni az autót, viszont tartok töle,hogy ez olyan dolog, ami nem a próbaút, és nem is az átvizsgáláskor fog elöjönni/kiderülni ( nyilván, ha jól karban Volt tartva akkor természetesen kisebb rá az esély ), hanem mikor már megvettem, és használom hetek/hónapok óta, hogy hopp, szürcsöli.

    Fel is vetnék egy érdekes kérdést, kíváncsi vagyok ki mit gondol erröl.

    Adott Volt egy 2 literes benzin-turbós Motor, szép állapotban, rendbentartott darab, az eladó is ügyesen adja elö a múltat, meg lett nézve kiegyenlítötartály- nem olajos, olajkupak nem habos, hidegen indítva Sem jött semmi pamacs, melegen fordulaton Sem jött semmi, teljesítmény is a helyén Volt.
    Majd az olajcsere után tapasztaltam ( gyári viszkozitású ), hogy bizony elinduláskor jött egy-egy pamacs, ergo mégis csipegeti a turbó az olajat. Levettük a turbót, eléggé életútjának végén járt, lapátok éle megégve, tengelynek Volt pici játéka, tippre azt gondolom, hogy eladás elött kapott " füstölésgátló " csodaszert, pl a LiquiMoly is forgalmaz ilyet, hogy ne tünjön fel a dolog ( bizonyíték nincs, csak feltételezés )

    A kérdésem az, hogy egy ilyet pl próbaút alatt, de még akár szervizes átnézetéskor hogy lehetne kiszürni szerintetek? :) ( Tudom persze, lehet jogovoslattal élni, arcot lezúzni, élni a jótállással, de engem a preventív oldal érdekelne. ) :) Ugyanez igaz lehet egy ilyen N52-nél, hogy az olajfogyasztásos problémát miként tudom leellenörizni szerintetek, mert én sok lehetöséget nem latok rá alapból. :)

Új hozzászólás Aktív témák