Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    Mindig azt olvasni bármilyen tesztnél, hogy rossz a keménytető, mert nehezebb. Persze sok mást is mondanak, de most csak ezt emelném ki, hogy elvileg nehezebb, mint a vászontetős variánsok.
    És akkor nézzük a 3literes diesel cabriók felhozatalát, német honlapjaik szerint "Leergewicht" mindegyik:

    Mercedes-Benz E 350 BlueTec - 265le 620nm - automata - hátsókerékhajtás - vászontető - 1935kg
    Audi A5 3.0TDI Quattor S tronic - 245le 500nm - automata - négykerékhajtás - vászontető - 1920kg
    BMW E93 330D - 245le 520nm - automata - hátsókerékhajtás - keménytető - 1840kg
    BMW 430d cabrio - 258le 560nm - automata - hátsókerékhajtás - keménytető - 1765kg

    Az új 4es cabrio szériából még nem jelent meg a 30D variáns, de lehet következtetni a súlyára a coupe variánsok alapján, hogy kb. +150kg-mal nehezebb. Akit érdekel, az a hivatalos honlapokon össze tudja szemezgetni benzines variánsokra is.

    Azért azt elmondhatjuk, hogy ha ugyanolyan mérési elven adták meg a gyártók az adatokat, akkor elég nagy gratula a BMW-nek, hogy keménytetővel, komolyabb tetőmechanikával ezt a súlyelőnyt össze tudta hozni. :C

Új hozzászólás Aktív témák