Új hozzászólás Aktív témák

  • Stukker1987

    senior tag

    válasz Djmarko #21555 üzenetére

    Nekem E61-em van 2005-ös 177 lovas 525d automata 6gangos.

    Júliusban vettem 230000km-el.
    BIZONYÍTHATÓAN kevesebb km-es nem igazán volt számomra elfogadható árban,így tehát belevágtam.

    Egyik ph-s BMW-s kolléga műhelyében vizsgáltattam át megvétel előtt.
    Futómű egyes alkatrészei és első fék,izzítók és izzítórelé volt cserélve nemsokkal azelőtt hogy átnézték. Véleményük szerint az enyém jó állapotban volt kortársaihoz képest.

    Amikor megvettem olaj,szűrők,termosztátok,illetve hátsó fékek cseréje történt meg. (Illetve pucoltattam turbót,szívósort a biztonság kedvéért,mindkettő bírja egy jódarabig)
    Tervben van még minden szíj,szíjtárcsa és vezetőgörgők cseréje is.

    Automatában nem tudtam még eldönteni,hogy cseréljek-e mert sokan nem javasolják ha eddig nem volt rendszeresen.

    Összességében ezek kb 220k-ba kerültek(téli gumigarnitúrát nem számoltam rá természetesen) és még 300k-val számolok,illetve esztétikára további 150k van betervezve.(b@szom nagy karc mindkét oldalon és kavicsfólia előre)

    Azt akartam mindezzel mondani NEKED hogy ugyanezekkel a költségekkel biztosan számolnod kell neked is ha vásárolsz egy ilyen verdát és műszakilag rendben akarod tudni.

    Ha valami nagy hiba jelentkezik akkor kapásból 300k kell hogy ezeken felül is a zsebedben legyen.(turbo,szívósor-EGR,porlasztó,DPF, mind leendő hibaforrások amik a fent említett 300k-t igényelhetik)

    Egyébként teljesen mind1 hogy 20d,25d vagy 30d ugyanazokkal a betegségekkel küzdenek mind.

    Részletesen nem akarom leírni neked de a 25d szerintem minden szempontból aranyközépút nálam.

    Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.

Új hozzászólás Aktív témák