Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • borbar

    tag

    válasz <Adamsky> #12788 üzenetére

    Igen, én sem pénzt kértem vissza, de mikor az alis Flora belépett a levélfolyamba, azt közölte, az Alin vásárolt termékeket nem cserélik. "Sorry that we cannot directly send you a replacement in the AliExpress platform, due to the way our system is currently set up."

    És igen, a soundcore-s support még nekem is cseréről írt. A váltás a két platform ügyintézése, ügyintézője között nekem azért zökkenőmentesen alakult, zajlott, ez meg is lepett, tartottam tőle, hogy az alis rendelésszámom után elhajt a Soundcore Support. (SoundCore Support Team <service@soundcore.com>)

    A Totel Szerviz Kft. dolgozójával beszéltem, és nagyon korrektül, készségesen állt a kér(d)ésemhez, egy rossz szavam nem lehet rá(juk). Sőt!
    Mondjuk a Chrome böngésző nem enged a honlapjukra navigálni....:-)

Új hozzászólás Aktív témák