Új hozzászólás Aktív témák
-
borbar
tag
válasz <Adamsky> #12788 üzenetére
Igen, én sem pénzt kértem vissza, de mikor az alis Flora belépett a levélfolyamba, azt közölte, az Alin vásárolt termékeket nem cserélik. "Sorry that we cannot directly send you a replacement in the AliExpress platform, due to the way our system is currently set up."
És igen, a soundcore-s support még nekem is cseréről írt. A váltás a két platform ügyintézése, ügyintézője között nekem azért zökkenőmentesen alakult, zajlott, ez meg is lepett, tartottam tőle, hogy az alis rendelésszámom után elhajt a Soundcore Support. (SoundCore Support Team <service@soundcore.com>)
A Totel Szerviz Kft. dolgozójával beszéltem, és nagyon korrektül, készségesen állt a kér(d)ésemhez, egy rossz szavam nem lehet rá(juk). Sőt!
Mondjuk a Chrome böngésző nem enged a honlapjukra navigálni....:-)
Új hozzászólás Aktív témák
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB
- Airpods Pro 2 Lightning /// Apple Garancia 6 Hónap + SZÁMLA