Új hozzászólás Aktív témák

  • moha21

    addikt

    üdv!

    Garanciális kérdéssel lenne kérdésem. Vettem 9.-én egy multimétert az interneten, GLS futárszolgálat hozta. Tökéletesen becsomagolva érkezett, ám a kijelzőjén olyan karc volt, mintha egy csavarhúzóval átmentek volna rajta vastagon. Közben kiderült a hőfokmérője sem funkcionál. Írtam a cégnek, mondták, hogy küldjem vissza. 13.-án feladtam, 19.-én megkapta az ember aki ezzel foglalkozik a cégnél.

    20.-án írtam nekik egy email, ők 23.-án ezt válaszolták : "A kérdéses tételt a lengyel iroda visszaküldte a gyártónak, jelenleg a szervízükben van. Amint az ügyben van valamilyen fejlemény, továbbítom Önnek."

    Szerintetek mikorra várható fejlemény az ügyben? Mennyi idő szokott ez lenni? Az a baj, hogy kellene nagyon, mert addig nem tudok mérni rendesen. És hiába lassan 1 hónap is eltelt és még februárban rendeltem a cuccot.

    Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

Új hozzászólás Aktív témák