Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
LOTR
addikt
válasz
Fecogame #7003 üzenetére
beszéltem fogyasztóvédelemmel is, hogy mi az eljárás garanciális ügyekben:
tehát ha van érvényes garancia vagy jótállás, akkor
1. javítás, ha nem lehetséges, akkor
2. csere, ha ugyan olyanra a csere sem lehetséges, akkor
3. pénzvisszafizetés
ha nem mennek bele, akkor jegyzőkönyvet kell íratni és jön a békéltető testülettelefonban még meg is melítette az ügyeletes, hogy ha nem akarnak belemenni, csak mondjam, hogy jegyzőkönyv és békéltető... és általában egyből sokkal készségesebbek lesznek, velem sem volt másként
hátha valakinek még jól jön ez az infoOne Ring to rule them all
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések