-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
Sziasztok
Frissen telibe fényezett autóra milyen védelmet ajánlotok? Konkrét terméket tudnátok linkelni és, hogy milyen kellékek kellenének hozzá(kézzel lenne csinálva, szóval gondolok itt a kendőp típusára, anyagára, mia legjobban bevált)?
Saját autómon simán megcsináltam a waxolást, de ott a fényezés se mai, szóval nem féltettem, de haverom kért tanácsot, hogy szerintem milyen anyaggal kellene védenie az új fényezést.
-
tomiii.
aktív tag
köszönöm a válaszokat!
amit runner 125 hasznalt az iment, az az autoglym termek esetleg nem lenne jo az uj fenyezes megvedesere? tetszik az eredmeny
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
-
tomiii.
aktív tag
válasz
#42667776 #13752 üzenetére
Az oldal nélküli garázsa a család csirkés udvara mellett volt, fél nap alatt összeporolták az autót,meg mivel szarrá volt rozsdálva kár lett volna pocsékolni rá a vizet, nem hiszem, hogy viccből költött rá majdnem egy milliót és húzott fel egy garázst neki az elmúlt hónapban
-
tomiii.
aktív tag
Sziasztok!
Ülés kárpitozást csináltatott már valaki? Milyen árban szoktak mozogni? Miután beírtam másik topikba, azután jutott eszembe, hogy esetleg itt jártasabbak ezen a téren a topik látogatók.(nem, nem én voltam ilyen igénytelen a beltérrel, nem rég sikerült szerezni őket) Szivacsozni is kell, baloldalon sok hiányzik.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #15264 üzenetére
ford capri felni, teljességgel korabeli
-
tomiii.
aktív tag
Na, erre még nem voltam.
De ma pont takarítottam az autót.
Előszó, az alany:
"Edzőautó", szóval az esetek 90%-ban szerelünk valamit rajta, majd retkesen, olajon próbáljuk ki. Két kezemen megtudnám számolni, hogy hányszor ültem benne tiszta ruhában, de valamelyik nap szobát gletteltünk, csiszoltunk, festettünk és az autó vállalta a munkásjárgány szerepét, ezért kellett kicsit áttörölni.
Egy kép, mikor kész lett az autó és egy hétig teszt üzem volt, az erdőn is szerelve volt feszt, volt amikor benne kellett aludni, mert nem bírt hazamenni éjszaka, stbstb Ennél durvább előtte és utána sem volt sosem. Igen, a túloldalon a szerszámok vannak az ülésen retkesen. Elrettentésnek berakom:
Ma csak a beltérrel foglalkoztam, ennél jobban nem érdemes, hisz folyton van csinálva rajta valami.
Egy dolog zavar, pár évet állt anno az autó és beázott a napfénytető, csupa vízfolt a tetőkárpit, ezen a képen látszik picit, elfelejtettem fotózni. A barna vízfoltok mivel szoktak kijönni?
u.i.: Tudom, hogy ez messze van a topikban elvárt szinttől, de főként magamnak akartam csokorba szedni ezeket a képeket, hogy máskor is meglegyenek.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
z123456789 #27936 üzenetére
Köszi. Pedig, ami szemmel látható itt, azok mind gyári alkatrészek, csak összeválogatva 10-20 autóból. Szóval megjelenésre nem túl egyedi, viselkedésre már igen.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Formaster #27940 üzenetére
Ez majd jövő tavaszi program lesz, egy fényezés rendbetétellel. Egyelőre a futómű építése van porondon, meg Havassy mester és RMS műhely által kellene egy egyedi lendkerék-szinter-erősített szerkezet kombót összeeszkábálni, hogy bírja. Ne kelljen megint az erdőn aludni a szétrobbant kuplung miatt.
Forma csak a funkció után van nálam, de akkor tavasszal ismét jelentkezem a topikban.
(A Simson öcsémé, szinte új mindene, fasza kis gép.)
(#27948) z123456789 : Köszi.