-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyal
tag
válasz HUTCHDB #49426 üzenetére
Ezt a hármat venném a helyedben:
- Gyeon Bathe+ sampon az átlagos mosasokhoz: SiO tartalom miatt nem kell külön QD mosás után. Két hetente ha lemosod, tökéletes lesz.
- Gyeon restart wash sampon. Ennek dekontaminalo hatása van, tisztítja a bevonatot. Ezzel lemosod mondjuk két havonta egyszer.
- profiPolish wash mitt deluxe, vagy Gyeon Q2M smoothie mosokesztyű.Szerintem ezzel meg is vagy, külön Reload felesleges. Ennek szép és tartós eredménye lesz.
-
Petyal
tag
válasz Gaborkik #49432 üzenetére
-Mielőtt kifejtenėm, két megjegyzés:
Jobb tanácsot nem is kaphattal volna a vásárlást illetően. Ha ügyes vagy, szép eredményt kapsz,viszont a hibazas lehetősége kicsi ezzel az összeállítással.
- a lökhárító másképp működik,mint a lemez. Más lakk, más hővezetés.ne lepődj meg,ha úgy tűnik majd,hogy azon könnyebb volt.Tobbféle képpen és több fokozatban tovább tudsz lépni,ha gyenge a fényezéshez a szetted, az egyszerűbbtől kezdem:
1: Ne törekedj rá,hogy sok karc kijöjjön. A fussonak van karc kitöltő tulajdonsága,majd elfedi a bajok egy részét. Az F6-os pasztaval légy alapos!
2: várj 2 hónapot és jó melegben csinald ( minimum 25 fok). jobban melegszik a felület, nő a hatékonyság ,de itt figyelni kell,hogy a paszta ne száradjon.
3: a szettedet kiegészíted egy Menzerna 300-as pasztaval. (Nagyobbat visz, mint a Koch)
Ami innentől továbblépés lehet, azzal már tényleg nagy kárt lehetne csinálni, gyakorlatot igényel. -
d4d
tag
válasz Petyal #49453 üzenetére
Hosszú távon van tapasztalat arról mit művelnek ezek a kerámiás ilyen olyan cuccok a mikroszálasokkal? Úgy tudom ha ezek belekötnek, azt nem szedi ki akármi még a spec mosószerek közül sem. Elvileg a P&S rags to riches kiszedi áztatással, de ettől független így is eleget babrálok a mikroszálasokkal nem szeretnék még erre is figyelni. Direkt ezért választottam a normál qd-t a gyeontól is és nem a kerámiásat.
Mindenesetre bejött a QD, már várom a 4 literes kiszerelést mert a kis 400 milis fele kb másfél hét alatt elfogyott.elemlampa.blog.hu
-
SZATA
senior tag
Gumiabroncs ápoló szert szeretnék, ami könnyen beszerezhető és nem túl drága.
Tudnátok ajánlani párat?
Jól gondolom, hogy érdemes szilikonmentes szert használni, ami valóban ápolja is a gumit, nem csak csillog tőle?(U.I.: Van még egy kis AG VRC-m. Az mennyire ajánlott erre?)
-
HUTCHDB
nagyúr
-
Peti78
őstag
Ja, a Bomba-ra gondolsz? Teljesen igazad van. Tegnap öntöttem bele, még nem cimkéztem fel. De egyébként tényleg oda kell figyelni.
chopin42
A képpel azt szerettem volna érzékeltetni, hogy rád is ez vár. Mindig lesz valami amit ki kell próbálniBlackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Petyal
tag
-
Petyal
tag
Úgy érted, hogy szárítás esetén? Ebben az esetben semennyire. Eleve alacsony a SiO tartalom és a mosás végén alig marad valamicske víz a felületen. Egy bármilyen QD sokkal problémásabb a tapasztalatom szerint,hisz az töményen megy a rongyba.
ha már QD: én két menetben törlöm vissza: azzal a ronggyal osztom el,,amivel a polirpasztat is visszatörlöm ( alacsonyabb GSM számú) és egy magas GSM szamuval csak fényesitek. Így a magas GSM számú rongyba,amit igazán nehéz lenne tisztítani,már nem igazán megy bele.
Egyébként állandó jelleggel nem igazán használok QD-t, csak célzottan és csak két félét. -
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #49436 üzenetére
Na sokat nézegettem, arra jutottam, hogy Gyeon Restart (esetleg valami vízkőoldó, bár csak kevés és kicsi van, de mintha lenne pici), utána Wetcoat és innen kezdve mosás Bathe+ -szal.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
ribarszki
őstag
Sziasztok! Parkside (Lidl) maganyomású mosót javítanak valamerre? Gari már nincs rá, s 1.5 évesen folyamatosan ki - be kapcsol a motor. Ha nem használom, csak on állásban van, akkor is 15másodpercenként felbőg egy pillanatra a motor. Használat közben a nyomás is gyengébb. (Cégre lett véve, így gari csak 1 év volt. Nem is segítenek, gari után nem foglalkoznak vele) A nagyobb, 170baros modell.
[ Szerkesztve ]
-
Petyal
tag
válasz WiZARD #49473 üzenetére
Gyeonnak van vízkőoldója külön jó drágán,gyenge vízkőre tökéletes.
Restart mosást így csináld: 40 fokos vízbe tedd a sampont,nagyon bőven menjen az autóra a kesztyűvel, majd hagyd rajta,de ne száradjon rá. ezután újra mosd le és újra hagyd rajta a samponos vizet,majd nagyon alapos oblitès. Ez után kiderül,hogy a kerámiából mi maradt. ha a felületen összeálltak a vizcseppek,mint amikor a kerámia új volt,akkor en a Wetcoat-ot kihagynam. Ha mégis befujod,vizes felületre vidd fel.
Egyébként jó ötlet rendszerben gondolkodni, ezek a szerek jól működnek együtt.
Hosszú szőrű kesztyűvel mosd lehetőség szerint, ne mikroszálassal. -
chopin42
őstag
Üdv! Ebben a hirdetésben a 3. képen jobbról második felnin lévő sérüléseket, illetve hasonló karcokat (használt felnit keresek) mivel lehet javítani/eltüntetni? Nem agyonpatkázottat akarok venni, de számítok rá, hogy az előző tulajnak lesz nyoma, bármit veszek. Köszönöm!
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv mindenkinek!
Megtörtént az első mosás az új cuccokkal. Kicsit lehet, hogy hosszú
lesz, de igyekszem leírni a tapasztalatokat, hátha hasznára válik valakinek. Először csináltam, így koránt sem ment minden vajsimán, de a tapasztalatok alapján legközelebb jobban figyelek. Akkor következzenek a lépések és a cuccok amit használtam:
1, Slaggal leverettem alaposan
2, Előmosás: Kwazar Venus Super 360+Valet Pro Ph Neutral Snow foam
Pumpás tartájjal vittem fel az előmosót, nem kimondott habosító hanem sima spriccelő. Másfél liter vízhez kevertem a megadott arányok szerint (100 ml körül), és összesen 2x kellett fullra töltenem, mire mindenhol kapott a kocsi. Ha kezd kifogyni, akkor habosabb lesz, egyébként egyenletesen teríti a viszonylag híg habot. Közel sem olyan, mint a hablándzsás videók magasnyomásúval, de ez nem feltétlen baj. 2 dologban voltam ügyetlen: Mindig előbb a víz menjen a tartályba és utána az adalék, mert különben töltés közben felhabzik és elég nehézkes tisztán lezárni, ebből következett a másik dolog: csúszós lett és nehéz volt letekerni is. Eredmény: eddig kefét használtam, de soha többé! Gyönyörűen fellazított mindent, egy nem sárfürdött kocsira szerintem elég ez a megoldás.
3, Slaggal alapos öblítés
4, Két vödrös mosás: 2 vödör, FX Protect UltraGlide Wash Mitt+Sonax 2l-es koncentrált sampon
Először mostam két vödörrel, kissé körülményes volt, de legközelebb jobban eltervezem a sorrendet. Felülről lefelé haladtam, 10 literhez 2 és fél kupak samponnal. 1-2 elem után öblítettem. Nagyon szépen takarított a sampon az előmosó után, a kesztyű kényelmes volt és siklott, ahogy a neve is mutatja. 1 szál kijött belőle, de nem szöszölt, bírta a strapát. Mire nagyjából elfogyott a samponos víz, végeztem a karosszériával és egy puha kefével átmostam a dísztárcsákat, gumikat (erre nem fektettem most nagy hangsúlyt, lesz majd alu meg gumiápoló és akkor).
5, Alapos öblités slaggal
6, Szárazolás: NukeGuys Gamma Dryer XXL orange,+40x40 Mikroszálas Kendő 400 GSM
A szárazolás olyan volt, mint az álom! A törölközőt finoman végighúztam, és tökéletesen felszívta a vizet. Mindegy, hogy ablak, lámpa stb töröltem vele, csíkmentes szárazságot hagyott maga után. Az ajtófalcokat a 400-as puha kendővel töröltem át, az is felszedett mindent, nagyon jól használható.
7, Waxolás: Bilt Hamber Double Speed Wax+a hozzá adott kendő és applikátor, illetve egy 400-as mikroszálas kendő
Először csináltam keményviaszolást. A következő volt a metódus: próbáltam az applikátorral egyenletesen elkenni a waxot az elemeken, majd pár perc után letörölni. A műanyagokra, üvegekre+lámpákra nagyon figyeltem, hogy ne kapjanak. A visszatörlés nem volt egyszerű: talán sokat vártam, vagy túl meleg volt, de azért itt-ott kellett erősen dörzsölni eleinte, utána finoman lejött. 5 percet mindenesetre nem kellett (volna) várni, mert hamarabb "kész" volt. A nap is elkezdett sütni, szóval ez is hátráltatott, de mindenhonnan sikerült visszatörölni, és gyönyörű fényt ad a 17 éves skodeszomnak. Összességében könnyű vele dolgozni, legközelebb ez is jobban fog menni. A sajátja+egy másik mikroszálas kendő elég volt az egész kocsira.
Összegzés: mióta megvan, még sosem volt ilyen szép, a fenti termékeket ajánlom mindenkinek! A dekontaminálás elmaradt, majd egyszer megkapja azt is, ha lesz rá két napom. Ismerős biztosította az udvart.
Következzenek a képek:
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
gubabela
senior tag
válasz chopin42 #49480 üzenetére
Jól néz ki! Másodjára már nem lesz vele annyi macera, a wax sokat fog segíteni a tisztán tartásban. Aztán majd később jöhet a gumi meg műanyag ápoló, belső tér rendbetétele stb. Egy tipp. Ne hanyagold el a kavicsfelverődést, mert később sok gondot fog okozni. Érdemes akár a gyári javítót megvenni és azzal lejavítani. Nem egy nagy összeg amúgy és kis kézügyességgel elég szép eredményeket lehet elérni. Youtube-on találni videókat, keress rá a touch up-ra.
-
chopin42
őstag
válasz gubabela #49481 üzenetére
Jönni fog ám a gumi és műanyagápoló, az most nem fért bele, de majd a belső cuccokkal sort kerítek rá Gyári javítókészlet van, majd az apróbb oldal és hátsó sérüléseken teszek fele próbát. A jobb sárvédő javítás alá lesz véve karosszériással és akkor már a motorháztetőt is lefényeztetem, eléggé odavan közelről Remélem majd szép lesz...
Fr3eWar Azért majd próbálok az útra is figyelni[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Petyyyyy
addikt
válasz chopin42 #49480 üzenetére
Ha jól látom, most nem volt szállórozsda és kátrány eltávolítás, gyurmázás.
Mosás után milyennek érezted a felületet?A waxolás utáni tapasztalataid teljesen átérzem. Amit észrevettem hogy az elején mikor még nem telített az applikátor, sokkal könnyebb dolgozni vele. Illetve érdemes figyelni hogy minél vékonyabb rétegben vidd fel. Így ha "túl is szárad", nem akkora macera visszatörölni.
Mikroszálasba bújtass egy fogpiszkálót és lehet menni végig az éleken, illesztéseken kosz vagy wax maradék után kutatva.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
chopin42
őstag
válasz Petyyyyy #49484 üzenetére
Igyekeztem elég alapos lenni, másodszor (még)jobb lesz a wax. Maradéktalanul visszatöröltem mindenhol mindenesetre, a kendő élével, ha máshogy nem ment. Gyurmázásra szállórozsdára, mint írtam, sem eszköz sem idő nem állt rendelkezésre, a 2 vödrös mosás után azért éreztem, hogy nem jégpálya, illetve szemmel is látok pár helyet amire majd kell, valamint touch-upra is sor fog kerülni...majd.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
AIex
tag
válasz ribarszki #49474 üzenetére
Szia !
Az adattáblán meg kellene nézni, ki gyárotta a gépet, Grizzly Tools-nak az itthoni szervizével volt annyi tapasztalatom (nem mosó), hogyha hibás is a gép, nem javitanak, hanem komplett részegységet cserélnek,Amit leirtál, az alapján, lehet, hogy nyomáskapcsoló / bypass szelep lesz a probléma,
Ha megvan még a kézikönyve, akkor abban régen volt robbantott ábra, meg kellene keresni a cikkszámát, és irni a szerviznek, hogy tudnak-e neked ilyen alkatrészt rendelni,
Persze előtte konkritézálni kellene a problémát,
Ha te nem akarod szétszedni / foglalkozni vele, akkor lehet érdemesebb elengedni a kezét,
B verzió, hogy keresel valakit, aki szintén vett ilyen gépet, és elkéred a blokkját......
@Peti78
Miért szeretnéd száritani ? Mosás után "összeáll" egy picit ? Száritógépes topikban érdemes megkérdezni, mivel a kevertszálas ruhákat (műszál + természetes szál) amúgy sem szokták javasolni, száritógépes száritásra, talán pont a műszál tartalma miatt. -
chopin42
őstag
Az amúgy reális, hogy ajtókárpitot 20 ezer körül, kormányt pedig 40-50 ezer körül csinálnak a kárpitosok?
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Azt meg is értem, mert szívás kiszedni, több anyag kell, stb. De itt én szerelek ki mindent, és ilyen kárpitok vannak, úgy ennyi az ár. Az enyém is hasonló, azért akarom megcsinálni. Elgondolkodtam az alis kormánybőrön ami a típushoz van, de félek, hogy elgányolom, és 10 ezer megy a kukába. Szóval nagy a dilemma. A kormányom már a szivacsig kopott, úgy vettem, 275 ezer km azért megteszi a dolgát.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz Petyyyyy #49496 üzenetére
ja, csak ez Pécs, bár globálisan keresve is ennyi, amit írtam. 30-at lazán kifizetnék, én is annyira gondoltam, mielőtt elképedtem. Bár az alapár az 35 az egyiknél, de csak második bőrözésre, meg 3 küllővel. 4-nél már 40 ezer, meg első még +5 tehát 45.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Peti78
őstag
válasz chopin42 #49497 üzenetére
Nem hinném, hogy Pécsett alacsonyabb áron dolgoznék mint bárhol máshol. A víz, gáz, áram ugyanannyi. feltételezem az alapanyagok sem olcsóbbak mint máshol. A szakértelem pedig ugyanolyan értékes mindenütt.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
chopin42
őstag
válasz Peti78 #49498 üzenetére
Jaja, csak ugye bp-n többen laknak, gondoltam ott eleve drágább lakni, bérelni stb, azaz minden. Persze többen dolgoznak, szóval kb ahogy mondod, ugyan az, ettől még sajnos sokat drágult A kárpitokat megcsináltatom, a kormányt meg majd alaposabban átgondolom.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
HUTCHDB
nagyúr
Szárazoló kendőből melyik ajánlott, ami ár/érték arányban is jó?
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Lejtőre került a streaming
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Brave
- Robogó, kismotor
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen