-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
Topikgazda
válasz FIREBLADE78 #30500 üzenetére
Még nem vészes, rendszeres ápolással fogható. Eltűnni már nem fog, de mindenképp vigyáznod kell rá, ha nem akarod, hogy megnyíljon. Autoglym, vagy ha még jobbat akarsz Lederzentrum.
-
#00809728
törölt tag
ServFace cucc.
-
#00809728
törölt tag
Hendlex GLASS pro
-
#00809728
törölt tag
-
martillo
tag
Ilyenkor van bevalt modszer az elvaz lecsapatasara palcas mosoban???
Ti hogy csinaljatok?Ma mar elkezdtek sozni esznelkul a kornyeken...
-
#00809728
törölt tag
válasz ruzsabazsa #30510 üzenetére
Semmi gond THX
JRabóczki alatti-polírmasterst jelőld meg sajnos a másikat már nem tudom használni fél éve.[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
válasz #00809728 #30513 üzenetére
Valahol spórolni kellett, hogy ne legyen felára az elektromos létnek.
Avagy annak az apróságnak a része hogy a gyár elős önálló sorozatgyártott@tervezett autója. Aho képest elég jó; én úgy gondoltam havonta lesznek visszahívások, és hírek arról hogy botrányos a minőség.[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
h1mpi
nagyúr
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Formaster #30501 üzenetére
Még nincs 1 éves autó,eléggé gáz. Pláne úgy h kb 3500 km van benne és ez az ülés többe kerül,mint sok magyar kocsija Sokszor ápoltam. Szappanos vízzel lemosni,utána gyári bmw bőrápolóval kentem be. Vicc kategória...
Lederzentrumot beüttöttem gugliba,de német oldalt ad ki. Ez a nem a márka neve? Csinálok még képet,ha időm engedi a bőr felületekről és kérnék szépen konkrét terméket hozzá. A gyári terméket meg úgy fejükhöz vágom,hogy betörik a koponyája.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
#00809728
törölt tag
válasz ruzsabazsa #30523 üzenetére
Peugeot azt 2db roti intézte el egy telepen a mokus volt a tetején.
Mély karcokat az a baj nem szabad csiszolni mert a környező lakkot is le fogod csiszolni arra a szintre.Ilyenkor egy hosszú sőrtéjű gyapjú korongot érdemes használni.Én személy szerint merinoit használok Angoloktól veszem igaz nem 5ft-ért.
Kermámia bevonat az a baj sokan félre értik és várják a csodát.Ha nem megfelelő az előkészítés ill. a fellűlet akkor semmi értelme felrakni.
Sok féle kerámia kapható a piacon vannak a 3000ft-tól csillagos ég.C.quartz,Nanolex,Servface nos ezek már elég jók.De ezeket gondozni is kell nem elég,hogy felrakod.Kell rá egy ( Reload egy inorganikus víz-bázisú formula, amely szilícium-dioxidot tartalmaz.) aki nálam kerámiáztatja az autót ezeket a dolgokat el mondom neki+nem visszük benzinkutas surulos mosóba mert annak nincs értelme.
Ha ezeket betartja akkor akár 1-8évig is el tudja húzni.
Volt egy sárga leonon szallonba vettem 2008-ban.Szallonban kapott egy c.quartz kerámiát. Relodoztam évente párszor.Ezt nem lehet úgy leírni 3-4havonta hanem ez a időjárástól függő.
2év adtam el és a srác még mindig azt mondja az édesapja új toyota hybrid felülete nem dobja ugy a vizet.Ö volt az
-
#00809728
törölt tag
Szfvári cég akik azóta feljebb rakták a lécet és 60.000ft-ért kerámiáznak is.Itt megjegyezném a kerámi az a 3000ft-os cucc.
Nos átmentek valami gyors finom pasztával mert hát 2éves autó és adtak neki egy kerámiát.
Szerintem a képek magukért beszélnek.Értékeld.(karcok,polírmaradványok) sorolhatnám.
Ez anno egy jó "szakma" volt csak páran lejáratták....
-
#00809728
törölt tag
válasz Petyyyyy #30526 üzenetére
Igen sajnos napfényben 40fokban csak a hologramot láttam én is mikor lementün ka garázsba azt kapott egy kis fényt más lett a leányzó fekvése.Minden elemben volt karc.Érdekesség az ,hogy a gazdája amikor megvette szallonban akkor nem volt egy karist sem rajta.
Polírozás alatt keletkeztek rajta ezek a mutatványok nem megfelelő ruházat,elektromos kábel koszos sáros majd a felületen végig huzzák.Ha létráról csinálták akkor szabályos karcok voltak láthatók az ajtókón körbe mindenhol valoszinüleg a cipő ora vagy valami más.Meg a kiragasztás ,letakarás sem volt az erőséggük.
Lényeg emberünk nem fizetett. -
ruzsabazsa
aktív tag
válasz #00809728 #30524 üzenetére
Hat ezt a keramia temat is korbe kell jarnom eleg rendesen.A gyapju korong csak csunya fenyezesnel ajanlott vagy abbol is ugyanugy jo befejezesnek?
Nem igazan ertem ezt a gyapju temat,magamnak mindig finom szivaccsal szedtem ki ami volt.Videokon es barhol a neten csak a szivacs opciot lattam,illetve amit ismerek.Durva karcoknal nem tudom hogy mukodik a gyapju.
:/ -
#00809728
törölt tag
Befejezésre nem ajánlom.
-
#00809728
törölt tag
Őt pld igen megfelelő pasztával
-
Sza_Sa
senior tag
Dodi, te fehérvári vagy? Be lehet nálad jelentkezni? Persze nem idén, majd valamikor tavasszal.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
szabi325
tag
válasz FIREBLADE78 #30519 üzenetére
Próbáltam én is lederzentrumot de szerintem Chemical Guys jobb link bármelyik német vagy angol, webshopban megkapod mint itt, csak lusta voltam kikeresgélni Ami neked a kitből kell az a Cleaner (a szappanos víz helyett!!) , Conditioner és a Serum. A Serum biztosan segíteni fog valamennyit azon amit te "hibának" látsz, ami amúgy az ember súlyától lesz ilyen. No offense, enyém is BMW, 2011-es évjárat, bőr, ezeket szerintem 50kg -os svábokra tervezték utoljára valamikor az E39 -ben volt jobb minőségű a bőr...
[ Szerkesztve ]
-
Safranek
aktív tag
[ Szerkesztve ]
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
Formaster
Topikgazda
válasz ruzsabazsa #30538 üzenetére
A gyapjú erősen abrazív anyag. Szivacsból nincs ilyen erős "vágó" képességű, ezzel sokkal gyorsabban lehet haladni és a gyapjú tartósabb is, mint a szivacs. Viszont a durvaságából adódik, hogy sokkal kevésbé kontrollálható a leszedett festékréteg mennyisége, illetve több utómunkát igényel.
-
#00809728
törölt tag
válasz ruzsabazsa #30538 üzenetére
Leírni nem fogom tudni menj el egy bontóba kérj el egy motorháztető ami karcos vagy karcold össze vegyél szivacsot és merinoi gyapjút és próbáld ki.Ismétlem nem lehet ezt leírni mennyire nyomd rá meddig tartsd ott ki kell próbálni.
Éleket szigorúan tilos vele mert kb. 1sec alatt leszedi a lakkot.Többször tudod használni és gyorsabban haladsz vele.Csak forgós gépre ajánlom.
Kutya karistos pld peugeot azt szivaccsal kb 2napig políroztad volna.FORMASTER nagyjából meg fogalmazta
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz Petyyyyy #30548 üzenetére
Audi topikban írtam a kerámiáról és felraktam a videot róla.
kb. 4-5 priviben rákérdeztek az árra.
Nem írtam le csak azt,hogy 30-40 munka óra +3 lépcsőben polírpaszta+kerámia 27.000ft abból fele rámegy+reload+gumik+műanyag ápolás stb...+villanyerre írjanak árat.
Hát siralmas volt.
Segítettem nekik utána és leírtam,hogy itt a faluban ha vágják a füvet (fükasza) akkor 5000ft/munkaórában vágják vagy kertgondozásra van 1200ft/órás ember
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen