Új hozzászólás Aktív témák

  • aginor

    addikt

    válasz Biga123 #7005 üzenetére

    Mivel "nem akarok beszállni a vitába" én sem, ezért beleszólok kicsit. :DDD
    Én tökéletesen értem mit mond LSC kolléga, azt mondja, hogy ahol a CPU limitáló tényezővé válik, ott esik le az fps, de ez a limit nem állandó, hanem valamilyen jelenség okozza, pl hirtelen megnövekedett CPU fizika számolás. Ne feledjük, hogy a régebbi játékoknál sokszor problémás a több szálon való futtatás, így ennél a játéknál is lehet, hogy csak egy szálon fut, és ez állhat a probléma mögött. Érdemes lenne folyamatosan monitorozni a játékot (CPU és VGA szinten is), hogy kiderüljön az igazság (ALT+TAB az nem monitorozás nálam).
    Az, hogy a 4890 alatt nem volt CPU limit, az nem jelenti azt, hogy a 6870 alatt ne lehetne. Tekintve, hogy a két architektúra különbözik, így máshol lehet a Cpu limit is, és még akár konstans lassulás sem elképzelhetetlen, hiába gyorsabb a videokártya. Viszont ha csak ennél a két játéknál jelentkezik, és a hardver igényesebb játékok simán futnak (pl: Metro2033, Crysis) akkor a Cpu kizárható igazából. Ugyanakkor a driver/szoftver bug is simán elképzelhető (előbbiek értelmében még valószínűbb is), érdemes lenne más drivert, vagy egy GTX460-at kipróbálni ugyanabban a konfigban.

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

Új hozzászólás Aktív témák