Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • popey37

    addikt

    válasz t72killer #7373 üzenetére

    55ah-s aksim van tartalékban a kocsihoz, azt szoktam cibálni, a HEQ-5 sikitozik, hogy nincs elég power. a szivargyujtos laptop tolto 2 ora alatt leszivja szinte nullára.
    az asi air talán elmenne egy 10-15 ah-s aksirol, de a mechanika kizárt.
    az autoaksikat arra tervezték, hogy egy rovid ideig max ampert adjon az inditomotornak, kell is mert föleg a dieseleknél nagy a kompresszio, azt le kell tudni kuzdeni, a folyamatos kisebb terheléssel nem tud megbirkozni az autoaksi. erre találták ki a munkaakumulátort, csak hát igen borsos ára van: egy 100 ah köruli cirka 60k-nál kezdodik.
    az inverteres megoldás sem jo, a 220-as inverter képes egy 24 voltos aksit 5 ora alatt nullára leszivni/ kamionos vagyok, a pihenoidomben megy a laptopom inverterrol, 5-6 oránként motort kell inditani mert lemerul az aksim./
    visszatérve a HEQ-5-hoz, otthon van egy 5A-os hálozati toltom, ha azzal uzemeltetem a mechanikát, foleg gotozásnál villog a mecha piros ledje, ami azt jelenti, hogy kevés a delej.
    az vele a baj, hogy 12-15 volt kozé tervezték, / az aksikban sosincs 12 volt terhelésnél, max. 11,5/ elvileg 3A-el, de ha fogy a volt, az amperbol veszi el ami kell. vettem egy 15 V 10A hálozati tápot, ha van 220 voltom, mindig azzal használom, még egyszer sem nyivákolt a kevés delej miatt.
    a másik nagy gond az, hogy bekapcsolás után a mecha motorjai folyamatos terhelés alatt vannak, muszály, hogy ne mozduljanak el, és ez zabálja az áramot.
    amig nem volt jo aksim, a kocsi akuját használtam egy hosszabbito kábellel, a motort alapjáraton járatva, volt olyan hogy egész éjjel. :C

    [ Szerkesztve ]

    Teló: +36302105384 SW 100/900 ED strehl 0.986

Új hozzászólás Aktív témák