Új hozzászólás Aktív témák
-
TheMiller
tag
Sziasztok,
Szerettem volna Flasify-ben feltenni a TWRP-t (img), de valószínűleg nem a megfelelőt töltöttem le, és most nem kapcsol be a telefon. (kis teszthez kellett volna a root)
Van valami tippetek, hogy mit lehet ilyenkor tenni? ROM cserére nem reagált (még 4.2.2-re is próbáltam rakni)
A recovery elindul, de a telefon nem kapcsol be, megáll a boot (Asus) képernyőnél.
Mit lehet ilyenkor tenni? - csak a szerviz marad? :/
Segítséget előre is köszi!
The World is Yours
-
TheMiller
tag
Sajnos nekem elmentve egyik sincs meg.. - nem gondoltam bele, hogy ennyire el lehet ....ni.
Egyébként egész pontosan ezt írja ki nekem 4.4 alatt a telefon inditáskor: "error: can not load invalid boot image" - 5.0 alatt nem írja ki, bár akkor sem csinál semmit a boot képernyő után.
Van arra mód, hogy ezt vissza tudjam cserélni a gyárira? vagy ennél komolyabb a probléma? :/
[ Szerkesztve ]
The World is Yours
-
TheMiller
tag
Már megcsináltam, leszedtem jópár firmwaret (kernet is megpróbáltam, de azt el sem indította). - nem történt változás, a bootloadert nem írja felül még a 99-es verzió sem (ami ugye 4.4-t állítana vissza)..
4.4-es indítás alatt írja a korábban megadott üzit.Egyébként ezzel az asus frissítéssel már volt más problémám is, kicsit olyan, mint egy windowsos frissítés a telepítés helyett.. :/
Esetleg nincs neked mentésed erről a bootloaderről? - nem tudnám én ezt valahogy visszatenni? :/
(utána többet hozzá nem nyúlok.. )The World is Yours
-
-
TheMiller
tag
válasz HUNited #1002 üzenetére
Sziasztok,
Sikerült megcsinálnom a telefont. - Annyit megjegyeznék viszont, hogy először a fastboot-ot sehogy sem tudtam működésre bírni. Kerestem/kipróbáltam többféle leírást is, betűre is követtem őket mégsem. Aztán egészen véletlenül találtam az alábbi leírást, ezzel elsőre ment (innen csak a 3-8 közötti pontot vettem figyelembe):
http://prohardver.hu/tema/re_sony_xperia_l_rutinosan_homorit/hsz_13371-13371.htmlHelyreállítást az alapján csináltam amit linkeltél, 3.0.0-s TWRP-vel:
http://forum.xda-developers.com/padfone-x/help/guide-restoring-stock-rom-recovery-t3179818Ezeket csak azért írtam le, hogy nehogy valaki annyit szívjon vele, mint én..
Köszönöm még egyszer a segítséget!
[ Szerkesztve ]
The World is Yours
-
TheMiller
tag
válasz Pikkolo^^ #1011 üzenetére
Szia,
Nekem se jó a Waze, általában az alábbiakat tapasztalom:
- ha elindult az alkalmazás és mutatja a térképet, nem érzi az érintést képernyőn míg nem zárom és oldom fel a képernyőzárat.
- ha a térkép megjelenítése után nem mozdítok bele a képernyőbe, akkor nem frissülnek a forgalmi adatok
- útvonaltervezés esetén 500 méter után leáll az alkalmazás.
Neked is hasonlók vannak?The World is Yours
-
TheMiller
tag
válasz Pikkolo^^ #1019 üzenetére
Ugyan ez volt nekem, csak iGO-nál. Mondjuk ott brutál melegedés is társult hozzá.
Egyébként nekem az alkalmazások kezelésével van a fő gondom. Hiába van minden alkalmazásnál kivéve az automatikus indítás, nem ér semmit. Állandóan tele van a ram, pedig rootoltam csak azért hogy a gyári alkalmazások felét letilthassam. - Hatalmas fájó pont, hogy hiába van alkalmazás kezelő, semmit se ér. Ezzel lehet kezdeni valamit?
Akksim is elég gyorsan merül :/The World is Yours
-
TheMiller
tag
válasz HUNited #1054 üzenetére
Szerintem jó magyar szokás szerint trükköznek, nekem is volt hasonló eset Padfone 2-nél.
Nem hiszem, hogy náluk a szervízlap számít valamit, másképp ki kéne buknia pár dolognak..Nekem nem is akart visszaírni a szervíz, az ASUS ügyfélszolgálaton keresztül lehetett őket rávenni, hogy javítsák ki amit elb.tak. - ráadásul nem garis javítás volt..
The World is Yours
-
TheMiller
tag
Sziasztok,
Ha beadtam a telefonomat (gyenge akksi, erős melegedés telefonálás közben) mennyi idejük van hivatalosan a javításra? (naptári nap/munkanap?)
Segítséget előre is köszi!
Üdv,
The World is Yours
-
TheMiller
tag
Köszönöm a gyors választ!
Csak azért kérdeztem mert a szerviztől kapott levélben 2-20 nap szerepel és szerettem volna tudni, hogy ez mennyire kötelező érvényű számukra..Ha véletlen visszaadnák a pénzt, Padfone S pluszt vennék (ha már nem lesz több padfone..).
Nekem se ezzel, se az előző Padfone 2-vel nem volt bajom, maximum 1-1 app nem működött megfelelően (pl. Waze). Persze mindkét esetben kivétel a borzalmasan gyenge minőségű akkumulátor, ami további problémákat is okozott.
Érdekes módon a kicserélt akkumulátor (PF2 esetében) azóta is hibátlan, hozza a gyári üzemidőt.. - mást gyártanak alkatrészpótláshoz meg a gyártáshoz?The World is Yours
-
TheMiller
tag
válasz HUNited #1150 üzenetére
Sajnos nem bírtam kivárni, hogy mi lesz majd, ezért írtam az ASUS-nak (a honlapon lévő) chaten. Az alábbi konklúziókat szűrtem le a beszélgetésből:
1. a korábban említett levél nem számít, "az csak egy automatikus üzenet".
2. 30 nap van a javításra, de ha a 30+ napon megjön az alkatrész (és még X nap míg javítják), akkor is megjavítják.
3. ha kártalanítanak, a telefon további tartozékait köteles vagy beküldeni a szervizbe, saját költségen. - ez azért vicces, mert az RMA honlapon direkt fel van tüntetve, hogy ne küldjek be mindent, csak a készüléket és a töltőt.Mindig meglepődök, hogy egyesek (szervezetileg) mit meg nem engednek maguknak. Bár gondolom ezek csak nekem nem voltak világosak..
The World is Yours
-
TheMiller
tag
Ha "telibe" kifizettem a telefont, akkor is van kötbér?
- úgy vettem, hogy 2 éves csomag vállalása esetén olcsóbb X*10 ezerrel, de kötbérről szó sem volt. 3/4-ét minimum így is kifizettem a telefonnak..Egyébként ismételten kaptam automatikus üzenetet, de ezúttal kicsit más volt a tartalma, mivel a mostani levélben már említve van, hogy a szervizben töltött idő nem lehet hosszabb 30 napnál és ezt megelőzvén kártalanítási ajánlatot tehetnek. Valamint az alkatrész érkezési dátuma is későbbre csúszott.
..egyelőre még jót mosolygok az egészen.. totál összevissza csinálnak mindent
The World is Yours
-
TheMiller
tag
Sziasztok,
A héten véget ért nálam a telefon kálvária, majdnem két hónap volt. Visszakaptam a telefon vételárát maradéktalanul.
Tapasztalatként az alábbiakat szeretném megosztani:
- Semmilyen információt nem lehet kiharcolni a javítás állapotáról, mindenképp kivárják a 30 napot.
- Garis javításnál nem kérnek el minden cuccot, viszont később saját költségen akarják beküldetni (erről írtam már korábban), viszont ha problémázol, akkor hajlandóak garis futárt küldeni.
- Meg se próbálj időpontra (adott nap, nem azon belül!) futárt küldeni, direkt nem foglalkoznak vele.
- az ASUS-nál valamint a TMX-ben (szerviz) mindenre tojnak, tetű lassúak. Bármivel próbálkozol, nem érdekli őket. Ez alól kivétel az az eset, mikor a maradék tartozékokat adtam le. Az éppen bent lévő TMX-es ügyfélszolgálatos/ügyintéző srác informatív és segítőkész volt, melyet ezúton is köszönök.
- Ugyanitt megtudtam, hogy amúgy NEM ők javítják ezeket a telefonokat (gondolom alvállalkozójuk van)
- Azt is megtudtam, hogy ha leadtál minden tartozékot, akkor azt az ASUS-nál AZONNAL látják, mert közös rendszerük van. Az ASUS meg 1 hónapos ügyintézési időt írt nekem. Érdekes, hogy mikor megpedzegettem a fentieket, meg azt, hogy eltelt már 6 hét, akkor már másnap megkaptam a kártalanítási papírt..
- (egyéb dolgok miatt) 3 telekom üzletben jártam, legnagyobb meglepetésemre mindehol egyből segítőkészek voltak. Azonnal mondták, hogy fizetik a vételárat (ami a vásárláskori számlán van, másra amúgy sem lennék jogosult), minden egyéb dolog egyből, kérés nélkül el lett intézve. (pl. kötbér, stb)
- Ezt megelőzően írtam a Telekom ügyfélszolgálatra egy emailt, 4 nap múlva egy hölgy telefonon keresett meg (és nem emailben!), aki nagyon lelkiismeretesen mindenről tájékoztatott, még az esetleges buktatókra is felhívta a figyelmem. Valamint mesélt arról is, hogy mennyivel jobb volt az élet, mikor még nekik is volt szervizük..Az elmúlt időszakban nem a csigalassúság volt a megterhelő, hanem az, hogy csak akkor voltak hajlandóak megmozdulni az ügy érdekében (akár több hét várakozás után) ha én kiharcoltam. Hihetetlen, hogy a fenti folyamat eseményei majdnem két hónapot vettek igénybe, mikor ezt 1 (maximum 2) hét alatt is el lehetett volna intézni.
Viszont a Telekom nagyon korrekt volt. (Ügyintézés időpont foglalás után is csak 10 perc volt)
Elnézést a fenti OFF-ért, hátha valaki hasznát veszi.
The World is Yours
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 13 128GB Product RED kártyafüggetlen! Akku 87%! Fulldoboz!
- Iphone 13 pro max 128 GB sierra blue kártyafüggetlen
- IPhone 15 Pro 128GB gyári független 2025.02.12 Apple garancia Partnero vásárlás
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen