Új hozzászólás Aktív témák

  • Digidroid

    tag

    válasz Jazz #7056 üzenetére

    Ezt úgy értem, hogy a bizalom program azt mondja: Ha az eszköze a vásárlás dátumától számított 32 - 365 napon belül műszakilag meghibásodik... tehát csak 32 nap utáni meghibásodás esetén lép életbe, na most a szervizes simán le fogja vágni, hogy gyárilag hullámos a fólia benne, tehát nem később hibásodott meg (ez ha jól látom az asus-nál típushiba is egyben, tehát már valószínűleg találkozott vele) és mivel nem vittem az elején a szervizbe, ezért joggal feltételezheti, hogy a vételi ár megtérítésére számítok, mikor már a vásárlás pillanatában is problémás volt az eszköz. Ezért azt mondhatnák, hogy el kell fogadnom mint gyártási technológiából adódó bevilágítást és együtt kell élnem vele... és kezdődne a herce-hurca :(

Új hozzászólás Aktív témák