- Le Mans Ultimate
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- World of Tanks - MMO
- Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
- Call of Duty: Mobile
- Hosszabb videót kaptunk a Killing Floor 3-ból
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- Bestbuy játékok
- Xbox Series X|S
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
-
GAMEPOD.hu
Android szakmai topic
Windows 8/10 gépen a készülék nem csatlakozik többé, mit tehetek?! ---> [link]
Az alábbi témák kitárgyalása kerülendő, mert nem ide tartozik!
Kérdésed a megfelelő topikba tedd fel:
"melyik alkalmazás, ami"
"milyen tokot vegyek"
"piros hátlap hol kapható"
"Melyik okostelefont vegyem?"
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz WhiteWalker #47674 üzenetére
Az új jelszót vagy kódot asztali PC-n próbálom kérni. Telefonszámra adott is, de ott a mi felhasználó ID nem az a számsor aminek a telefon kéri a kódot. Belépve más a számsor, és nincsen az eszközöknél eszköz. Xiaomi Account ID: 82****1
A telefon meg amit kér aktiváló kód: az egy másik: 64*1
Van egy olyan, hogy beírom a kiírt Unlock code utáni kódot, ott megnyomom, hogy újat akarok, és nem az e-mail-t és a telefonszámot adom meg (végig ugyanaz az illetőnek az email és a telefonszám, a problémás és a mostani telefonja is újként lett véve és nem volt más email-el és sim-el használva), hanem konkrétan azt az Mi ID-t amit a telefon kér, akkor azt mondja, hogy 3 napon belül küldik, de meg kell adni adatokat:
Azok viszont f.ságok, a legtöbbet nem tudjuk, hogy mit kellene beírni, ezért erre 3 nap után az az e-mail jön vissza, hogy nem tudnak új kódot adni, mert hiányosak vagy hibásak az adatok, amiket megadunk, kevés ahhoz, hogy azonosítson.Hi 64******01!We''re sorry to tell you that the request you submitted on 1/14/2024 has not passed review.
Possible reasons:The account or sign-in information you provided was incomplete or incorrectThe previous recovery option information you provided was incomplete or incorrect
If you weren''t the person who submitted this request, sign in to your account and change your password as soon as possible.
This email was sent automatically, please don''t reply to it.
Best,
Xiaomi Account TeamTovábbi infók: A telefont nem lehet kikapcsolni, a kikapcsoló gombra csak újraindul valamiért, és ez a fekete mi look jön be.
A wipe data-s téma 3%-ig megy el majd azt írja, hogy sikerült, újraindul, ilyenkor jó pár percig tart, és azonnal visszadobja ezt a Mi lock-os dolgot.Van egy ilyen oldal: https://i.mi.com/ss#/
Itt az unlock számhoz be tudom írni, amit a telefon kiír most.
Where did you purchase this device? Itt 6-ból lehet választani, beraktuk rá, hogy China, mert a telefon hátlapján az van.
Is the account associated with this device yours?
Yes. Reset password/phone number.
No. Report device.
Itt nyomok egy yes-t.
You can reset your password if you're still using your phone number or email.
Reset password
If you no longer use your phone number or email, submit your application to us.
Submit applicationA Reset password-re ugye telefonszámra és e-mail-re nem a nekem kellő ID-hoz tartozót állítja vissza, így megadom a 64-el kezdődőt:
(3-ból lehet választani, hogy telsz., email, mi ID)Once the review of your information has been completed successfully, we'll send you a reply to your new recovery email within 3 working days.Your application will be approved faster if the information you provide is full and accurate.Once the review has been completed successfully, your Xiaomi Account will be associated with this recovery email. Your previous passwords, recovery phone, and security questions will be reset.Required info:New recovery emailDevice infoSome account activity
Utána ez az oldal jön be:
Reset recovery infoIf you're using a Xiaomi phone, let us know the following details:This infomation helps us to verify your identityTell us the model of the device on which you signed in to your Xiaomi AccountEzt tudom, ez egy Note 7
IMEI of your deviceEnter " *#06# " on your dial pad, and copy all IMEI numbers you see.
A vészhívóba hiába írom be ezt, nem adja ki az IMEI-t.
Van egy ilyen opció: Can't provide this info. Ezt bejelölöm.Utána ezeket kellene megadni:
Ezekből viszont semmit nem tudok, jó pár verziót kipróbáltunk, mindig az a fenti e-mail jött, hogy nem elég az adat.Az elsőre adható opciók: desktop browser / mobile device / forgotten
2. Mi store / Xiaomi system settings / Xiaomi communtiy / Mi talk / other
3. év és China / Hong Kong / Brazil még pár és OtherA pipálósból szerintem semmit nem használtunk
A biztonsági kérdésesnél azt a jelszós dolgot nem is értem. Forgot.
Próbáltuk megadni a recovery email-nek az email-jét, próbáltuk úgy, hogy bejelölve a forgot, can't tell
Telefonszámot is megadva és nem megadva, mert ki tudja, hogy meg lett-e adva.Valószínűleg a 64-es ID akkor jött létre amikor tök új volt ez a note 7-es, és először kérte az adatokat, és ott megadták ezek szerint, hogy legyen ilyen mi fiók.
Új hozzászólás Aktív témák
Sok embernek van kérdése az Android rendszerrel kapcsolatban, mely igazán nem köthető gyártóhoz. Ebben a topikban lehet feltenni a szakmai kérdéseket, amelyek telefon/tábla függetlenek.
A Factory Reset Protection (FRP) megkerülésében nem nyújtunk segítséget!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen