Új hozzászólás Aktív témák

  • Bári

    tag

    válasz Shingen #62904 üzenetére

    OKé azért ez nem teljesen így megy. Esetek 99%-ban ezt nem a gyártó végzi hanem harmadik fél.

    1. Többféle típusú létezik, gyakori a Dead on Arrival (kicsomagolva nem működik), de van garanciális javítás miatt ide került, illetve nagy ritkán kiállított (0 km-es) darab. A legtöbb termék az sajnos vagy vizuális (karc, letörés, stb.) vagy funkcionális hibával rendelkezik beérkezéskor.
    2. A terméket a gyártó által megadott teszteken át kell küldeni. Ez szépen hangzik, de a tesztet korlátlan számban lehet ismételni és elég egyszer átmenni jó eredményhez.
    3. A gyártó hosszas leírásokban írja, mit hogyan kell szerelni. Továbbá azt tudni kell, hogy csak és kizárólag a tönkrement alkatrészt cserélik, nincs megelőző karbantartás (valamiről tudom, hogy nem ment tönkre de hamarosan tönkre fog).
    4. A gyártó jellemzően csökkentett garanciát ad rá. Ez abból adódik, hogy aki szedett már szét ilyen készüléket látja, hogy milyen a forrasztás néhol, illetve mennyire sérülékeny a PCB-ket összekötő kábel. Emiatt minden egyes szétszereléssel csökken az élettartam néhány alkatrésznél.

    Ennek ellenére szerintem az E-digital meg hasonló cégek azért arra ügyelnek, hogy jó minőségű árut adjanak el. A Refurbishment 90%-nál soha nem mondaná meg szétszedés nélkül senki, hogy ez nem vadi új készülék. Illetve azt is tudni kell, hogy a gyártók is végzik az összes fenti pontot a gyártás során, azaz hiába vadi új a doboz a készülék már 4-szer volt javítva, mert mindig megbukott az utolsó teszten.

Új hozzászólás Aktív témák