Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
-
Malibutomi
nagyúr
válasz killer095 #20019 üzenetére
Hu akkor amelyik csak 2050-et bir mint sok review-ban az visszaviheto?
Epp az elobb volt szo rola hogy az AMD alacsonyabb orajeleken uzemel, ugy hoz hasonlo teljesitmenyt.Stilusodat nem minositem inkabb, de lenne mit csiszolni rajta.
(#20020) daveoff
Visszaolvasnal megtudnad.
Ugy jon ide, hogy ezt is sokan megkajaltak aztan ment a talalgatas, hogy a customok majd mennek 2500-at...az bejott nagyon.Altalanositassal meg az a baj, hogy konnyen felremegy...
"Ti talalgattatok.....nem jott be"En most is hasonlora szamitok, hogy 1300-1400MHz-et latunk max a GCN-bol, de az pariban lesz a 2GHz-es Pascallal.
Ha a 2304 magbol indulok ki es az 1266mhz orajelbol, akkor 390x teljesitmeny korul lehet inkabb.
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
válasz killer095 #20002 üzenetére
Bár a Fury X start óta határozottan fejlődést látok, azt sokkal jobban elrontották. Ráadásul a kártya totális bukás lett, alig adtak el belőle, akinek eladták azok is béta teszterek lettek egycsapásra. No meg még a hívek is szabadulnak meg tőle. Mikor azt látom, hogy a gollo91 meg a Pepeee is szabadul tőle, akkor igen nagy lehet a baj.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Ren Hoek
veterán
válasz killer095 #20036 üzenetére
Ezért mondjuk leginkább az felelős aki beetette az embereket, hogy 4GB bőven elég, hiszen DX12 sokkal jobb memóriakezelésben, és a konzol is csak 300 megát fogyaszt ugyan ott, ahol a PC 1 GB-ot .. meg, hogy a HBM cserélgeti úgyis. Csak azt felejtettük el, hogy hiába cserélgeti, akkor is stabilabb és gyorsabb, ha ott csücsül a 8 GB-ban, mint a VRAM és a RAM között száguldozik az adat.
-
nagyúr
válasz killer095 #20043 üzenetére
De ott sem a Vulkan segített sokat, már ha jól értem mit csináltak, hanem az hogy engedtek spéci AMD "gépi kódot" futtatni a szabványon kívül.
Ezt meg lehet csinálni ugye DX11 és DX12 alatt (mellett is), semmi köze az API-khoz... lásd ugye a GPUOpen: Shader Intrinsic Functions-t.Ez kb azonos azzal, mikor ASM gépi kódot futtatsz és programozol egy CPU-ra, mondjuk a magasabb szintű C++ -ba ágyazva.
Ez számomra amugy kb a 3DFx Glide időket idézi... ami ha belegondolunk nem olyan jó irány. De erről már Abu is beszélt.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Venyera7
senior tag
-
Malibutomi
nagyúr
válasz killer095 #20328 üzenetére
Nem hiszem hogy annyira szomorkodnak az AMD-nel.
"ETA's updated as I literally just ordered an additional 3000 units of Nitro cards, infact the Sapphire Nitro 4G and 8G OC are as of now OcUK's pretty much top selling cards out of all graphics cards. Sapphire are absolutely over the moon with this level of success as are AMD."
"AMD are also aware that we have nearly 10,000 units of RX 480 on backlog, of which Sapphire accounts for over 50%, as such AMD are also moving more GPU to fulfill OcUK PO's."
"It really is, RX 480 is selling insanely well now, Sapphire with Nitro have nailed it and were finding the Powercolor Devil card to also be selling like crazy."
[ Szerkesztve ]
-
imi123
őstag
válasz killer095 #20452 üzenetére
Nem akarom az AMD-t védeni de tényleg rengeteget javult a driver.
Az ilyen hibák előfordulhatnak bármikor mindkét gyártónál.
Mondjuk a legutóbbi Pascal specifikus hiba nálam elő sem jött 1060-nál.
Lehet mert csak Battlefield 4-el játszom és ott ha bármi hiba van egyből a netre fogom,és már fel sem tűnik..Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Peat;)
veterán
válasz killer095 #20452 üzenetére
Jött az új generáció, azonnal jött az új driver a feszültségmizéria miatt. Én tényleg szemezgetek az AMD mostanában megjelenő termékeivel de nem tetszenek ezek.
Az sem hogy az AMD tábor a ph!-n kezeli ezeket, a feszültségdolog is le lett degradálva mint ha nem is létezne...oké elhiszem hogy 1000-ből egy embernél okozhat gondot, de úgy érzem, illetve inkább látom hogy a zöldek hibái fel vannak nagyítva(rossz a gyártási kihozatal, drága, alig van kínálat, nem kapható termékek, volt egy rossz driver, 970 jujj de becsapták a népet), a vörösek hibái el vannak söprögetve(engem konkrétan megvezettek a fogyasztással 480-nál, de az is drága, az sem kapható, alig van normális hűtésű custom modell és akkor már egy rossz driver van amiknek a hibái komolyabbak, meg volt az első amivel javították a fogyasztást).
Megint az lesz hogy megijedek és maradok zöldeknél, miközben a 470 sokkal jobb ár értékű de még elég teljesítményű lehetne nekem 1060 ellenében...
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz killer095 #20474 üzenetére
Csak ezzel tényleg azt érik el hogy ha van egy jobb fajta termékük végre az ember attól is megijed, no mindegy, 470-et én továbbra is várom és majd kiértékelem több teszt alapján, meg addig milyen driverek születnek, miket olvasok 480-as topikban, eddig felemás dolgokat...
-
válasz killer095 #21063 üzenetére
Anno a DX11 elég lassan terjedt. A mostani új apik viszont igen gyorsan.
Ha nem érdekel a technológia, csak a teljesítmény, akkor olvasgasd a tesztek végén lévő grafikonokat. Gondold már át mit írsz.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz killer095 #21266 üzenetére
kb. igen. a vezérlő featureje a freesync/adaptive sync, nincs rá különálló modul, mint a gsyncben.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz killer095 #21263 üzenetére
Nagyon egyszerű. Az, hogy nincs natív támogatás nem jelenti azt, hogy nem fog működni. A "hogy van" esetében először is külön kell választani a DX11-et és a DX12-t. A DX11 nagyon egyszerű, mert ott a meghajtó számára megoldható a vezérlés, ugyanis láthat, hogy hol van a képkockapuffer. A DX12 esetén ez nem igaz, ugyanis a meghajtó egy nagy bináris pacát lát. Sokmilliárd 0-t és 1-est, és halvány gőze nincs arról, hogy ezen a végtelenül nagynak tűnő tartományon belül hol van a képkockapuffer. A program több dolgot tehet a variálható frissítés működése érdekében.
1. Megmondja a meghajtónak a címtartományt, de ez nem ajánlott, mert a meghajtó akkora erre lesz beállítva, és minden egyes frissítés után működésképtelenné válik a rendszer, amíg egy új meghajtó nem jön az új frissítésre.
2. Sokkal kézenfekvőbb tehát a Swapchain API-kat támogatni, amelyek szabványosan kínálnak egy teljesen elfogadható megoldást a variálható frissítésre vonatkozó támogatásra. Ilyenkor a meghajtó mindig tudja, hogy mit kell tenni, mert a swapchain API-k gondoskodnak a működésről. A programfrissítés nem gond, ahogy a meghajtók változása sem.
3. A legátfogóbb támogatás a natív támogatás, amikor az adott implementáció natív kezelését választja a program. Ilyenkor az alkalmazás és a meghajtó együtt vezérli az egészet. Ez Swapchain API-kat használó megoldáshoz hasonló működést kínál, csak lehetőséget ad még olyan extrákra, mint a V-Sync párhuzamos kezelése is, vagyis a felhasználó dönthet, hogy a variálható frissítést hogyan szeretné használni. A tartományon kívül képtöréssel, és akkor nem lesz limitálva az elérhető fps, vagy képtörés nélkül, és akkor a tartomány minimumán és maximumán kívül sincs képtörés, sőt a maximum fölé nem is megy.Adaptive-Sync tartományok a táblázatban: [link]
A minimális értéknél a FreeSync bonyolultabb, mert bizonyos kijelzők támogatnak LFC-t, ami tulajdonképpen a minimum frissítést alaposan kitolja. De egyik LFC-s kijelző esetében sem alacsonyabb a minimum 25 Hz-nél.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz killer095 #21272 üzenetére
A swapchain API-k arra valók, hogy szabványos támogatást lehessen írni minden DX12-es programba. Onnantól, hogy a meghajtó támogatja a swapchain API-kat, mindegy lesz, hogy milyen az implementáció. A variálható frissítés egyszerűen működni fog. Bizonyos fejlesztők csupán szeretnének natív támogatást kínálni, mert több lehetőséget biztosít. A swapchain API-k egyöntetű jellemzője, hogy mindent egységesít, vagyis a FreeSync és a G-Sync egységes pontjait működteti, de az egyedi funkcióik nélkül. Ez persze a felhasználók többségének így is elég.
(#21271) cain69: [link] - ebben le van írva, hogy milyen szituációban mi történhet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz killer095 #21276 üzenetére
Hát, én inkább úgy nevezném, hogy szoftveresen "megkerülték/korlátozták" a problémát (jobb híján), de ez egy "szimpla" fizikai PCB-áramköri kialakítási hiba... nem javítható valójában csak újratervezéssel, de hogy 1 év alatt senkinek nem tűnt fel, szvsz gáz.
Vagy a rosszabbik eset hogy feltűnt, csak pl későn és inkább megpróbálták szőnyeg alá söpörni, csak mégis kiderült...[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz killer095 #21286 üzenetére
Hát fölösleges is... racionalitás szintjén, de erről most ne nyissunk itt vitát.
Semmiképp sem a specifikációk nem betartása elleni védekezés a cél egy alaplapvásárlásnál... mellesleg az sem lepne meg ha ugyanakkora eséllyel szállna el ezeken is a PCIE busz. Sok a parasztvakítás ezeken a lapokon. Egyetlen valódi előny a masszívabb VRM, az meg vagy kell vagy nem. Meg esetleg egy két plussz szolgáltatás/képesség (több usb, wifi, hang, stb) bár ezeket meg meg lehet olcsóbban is oldani.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Venyera7
senior tag
válasz killer095 #21334 üzenetére
Azért egy tudatos vásárló azt is nézi, hogy mit kap a pénzéért akkor más a felállás. Jelenleg az idén érkező játékok többsége rendelkezni fog (fognak) AGS 4.0-s funkcióval, ami tudjuk 20%-40% boost-ot ad az AMD kártyáknak. Ami pl. a Radeonok felé tereli a legtöbb vásárlót, föleg a középkategóriában.
#21336 oAcido:
Abu leírta, nincs még benne AGS 4.0. Egyébként halaszthatták volna a megjelenèst.
[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
válasz killer095 #21435 üzenetére
Ugy legyen, varom mar konkurencia nelkuli valgot 3x-os aron egyre kevesbe fejlodo VGA keszlettel, egy szinten beragadt technologiat hosszu evekre Eleg ha csak atnezel a CPU frontra es megertheted
Vegul is kirandulni szeretek, fillerekert vannak mindenfele utazasok, amivel foglalkozom nem kell grafika, az eletnel amugy sincs jobb
A VR grafikai szintjen ha megragadunk 5-10 evet fel sem fog tunni
[ Szerkesztve ]
-
Motyi
senior tag
válasz killer095 #21470 üzenetére
A 480-hoz képest még a 1080 is az jelenleg
(#21473) killer095 Én sajnálom, mert emiatt kell 1200 USD-s kártyát venni ha 4K-ban akarok kompromisszum mentesen játszani.Ugyan ez van CPU fronton is, ha kell a craft akkor az AMD a nyomába sem érhet az Intelnek. Ezért van 1700 USD-s csúcs Intel a piacon....Én jobban örülnék fele ilyen áraknak egy kiegyenlített versenyben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- MINI ITX GAMING/STREAMING PC RYZEN 5 7600X RTX 3080TI 32GB RAM MESHLICIOUS
- GAMER PC i5 6600K 16GB DDR4 SSD+HDD GIGABYTE 1070 8GB GDDR5 256BIT WINDFORCE
- Apple watch series 5 40mm gps + cellular rose gold I Ingyenes Foxpost csomagküldés!
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5/RX 6600 vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD/700W 2-3 Év gari
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs