Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #8947 üzenetére
Az AotS esetében a bekötés nem probléma. A legtöbb jelenetnél az adatfeltöltés lesz a limit. A motor 60 fps sebesség mellett másodpercenként 3 GB-nyi adatfrissítést hajt végre a processzor kalkulációi alapján direkten áttöltve az eredményeket az L1 gyorsítótárból a GPU memóriájába. Ezért fog majd konzolon meglepően jól futni, mert ott az IGP egyszerűen csak kiolvassa az adatot a CPU L1 gyorsítótárából és kész.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.