Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Ren Hoek #8228 üzenetére

    Azt nem tudjuk, mikor fog elterjedni, és hogy pontosan milyen igényei lesznek a korai megvalósításoknak. De ezeket hamarosan meg fogjuk tudni...

    A megnövekedett sávszélesség igényhez nem fog amúgy rengeteg pipeline kelleni, bőven elég, ha 2 compute és egy grafikai izomra terheli a csipet. Ez az elvileg preferált a fejlesztők körében, nem az 1+1.
    Ha mondjuk egy FPS-ben gondolkozol, ott is sokminden megnövelheti az igényeket. Pl. részletesebb táj, részletesebb modellek, csomó lehetőség van ott is fejleszteni a megjelenítésen.

    Ami a VGA-k jövőbeli értékét illeti, azon fog az egész múlni, mennyibe kerül az új, és mennyire használható a régi.

    (#8237) Sir Ny: Véletlen se zavarjon, hogy praktikusan ugyanaz a csoda a kettő. :U Mellesleg a Mantle nálam már bizonyított BF4 alatt a régi 290-es VGA-mon. ;) Pedig az még csak épphogy a lehetőségek felszínének legtetejét ha picit megvakargatta. :U

    (#8238) Petykemano: A cégnek ez nagyobb hasznot termel, ugyanakkor a piacnak meg árt, mivel megvetted a marhadrága VGA-t és azt látod, egy év múlva költhetsz rá megint egy vagyont... Az emberben meg az marad meg, hogy mennyire drága dolog a PC-játék, közben meg csak jól lehúzták...
    Szerintem szomorú, hogy az emberek ennyire nem látják, merre navigálják a piacot a vásárlási döntésükkel....

    (#8239) Ren Hoek: Azt ugye beleszámoltad, hogy 14/16nm-en, HBM memóriával azok NAGYON úgyértem pokoli drága csipek lesznek? :U Pláne egy óriásnagy VGA.....
    Nem az lesz, mint eddig, hogy huss, itt az új gyártástechnológia, kisebb, gyorsabb, olcsóbb... Kisebb lesz, talán gyorsabb is, de állati drágán. Sajnos nagyon közel a fizikai határok....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák