Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz BeLucZ #5609 üzenetére

    Számszerűen úgyis megtudjátok pár nap múlva a HD 7800 tesztben. De viszonylag sokat gyorsult. Ugyanazt csinálta az AMD, mint a Fermi megjelenésekor. A HD 5800 akkor is ment, de igazán csak a Fermi mellett érkező driver kapcsolta be a tartalékokat. Ez valószínűleg szándékos volt, és most is szándékosnak tűnik.
    Zömében nem változott a tesztrendszer. Pár játékot cseréltünk le. Például a Crysis 2 helyett visszatért a Crysis Warhead, mert az AMD Gen 9-es tesszellátora óriási előny a sík és bonyolult felületek tesszellálásánál. [link] - lásd itt. Ilyet mi nem akarunk látni. Tekintve, hogy mennyire mesterségesen felépített a Crysis 2, így inkább eldobtuk. Olyat csak mesterségesen fognak a fejlesztők csinálni, hogy teljesen sík felületet milliónyi háromszögre bontanak. Egyszerűen az AMD Gen9 tesszellátorának extrém hatékony a vertex re-use képessége. Maga a vertex re-use általános dolog, és általános is belőle az előny, de ha sík marad a tesszellált felület, akkor a displacemant map fejhelyezése hiányzik, és a tesszelláció teljesítményének lényegi indikátora a vertex re-use sebessége.
    Ment még a Stalker COP bench, mert a játék már sokkal gyorsabban fut az új patch-ekkel, ebből a szempontból a benchmark leragadt a mára lassú day1 kódnál. Szintén ment a Dragon Age 2. Egyrészt nem lehet benne normálisan mérni, másrészt a GCN-nek hatalmas előnye van az extrém hatékonyra tervezett conservative depth buffer kezeléséből (ezt sok játék még nem támogatja, konkrétan a Dragon Age 2 az egyetlen). Jött ezek helyett az F1 2011 (gondolva a Forma 1-es szezonkezdetre :D ), és visszatért az AVP.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák