Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz -Solt- #9646 üzenetére

    Az is normális, mert a complier sebességétől is függ a működés. Az NV fordítója lassabb, mint az AMD-é és az Intelé, viszont jellemzően kedvezőbb kódot fordít a vISA-ra, tehát a fordítás után kevesebb lesz a kihasználatlan erőforrás. Jelen pillanatban nincs igazán jó megoldás a problémára. Az API a bűnös ezért, és a gyártó leginkább abban tud dönteni, hogy mennyi időt áldoz be a high-level kód hatékony fordítására. Az NV szerint nem gond, ha a fordítás tovább tart, ha aztán gyorsabb lesz a futtatás sebessége, míg az AMD és az Intel szerint a fordítás sebessége lényeges, mert időnként mikrolaggokat okozhat.
    Igazából a probléma megoldása egy olyan API, amiben a valós idejű shader fordítást mellőzni lehet. Minden más koncepció csak kozmetikázása a szar működésnek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák