Új hozzászólás Aktív témák

  • paprobert

    senior tag

    válasz Pehi #47388 üzenetére

    Modern játékokban jó eséllyel ki tud futni a 4GB-ból a kártya, ezt valamennyire tudod kontrollálni a beállításokkal. Főleg a textúrákat kell visszavenned.
    Modern játékokban, hiába Skylake, sokszor limites lesz a CPU is, mert nőtt a gépigény általánosan. Ezt már nehezebb kezelni.

    Összességében a géped egyensúlyban van, de egyben az elavulás határán is.

    Ezen kívül lehet még egy oka, hogy miért akadozik néha. Melyik játéknál tapasztalod ezt?
    Mert ha a valósidejű shader compilation miatt szaggat a játék, (unreal engine 4 és 5), azon semmi sem segít. A Digital Foundry az elmúlt fél évben másról sem beszél, mint hogy mennyire játszhatatlanok az UE4 és 5-tel készült címek, csúcshardveren is.

    [ Szerkesztve ]

    640 KB mindenre elég. - Steve Jobs

Új hozzászólás Aktív témák