Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Gróf... #27297 üzenetére

    Egyetértek, ha zégeres a venti, akkor mindenképpen azt érdemes leszedni először, az nem is nagyon szokta elengedni, ha nem oldod ki. Két probléma lép fel. Egyfelől, megrongált matricával bajos a gari. Így zégeres típusnál inkább gariztatnám, vagy vennék rá másik ventit, azt meg békén hagynám. Másfelől pedig ez a venti tudomásom szerint nem zégeres, hanem valami pattintós dolog tarta. Ugyan nem próbáltam ki, de szerintem ez is ugyanaz a típus, mint ez: [link].

    A műszerolaj is teljesen jó, csak gondolom azt gyakrabban kell "utántölteni". :D Gyárilag is valami olyasmi volt benne.

    Én nem szeretem babusgatni a ventijeim, de néha rákényszerülök. :( Én azokat a ventiket szeretem, amik tartósak gyárilag, és a sima siklóscsapágyasak csak a legdrágábbak olyanok. Van pl. egy Coolink SWIF 1202-es ventim a procihűtőmön, több, mint 5 éves, és hibátlan, mindenféle kezelés nélkül, ezért jó, hogy golyóscsapágyas. ;)

    De érdekes, régen tudtak minőségi ventiket gyártani, van egy IBM gépből kiszedett ventim, ami több, mint 10 éves, és hibátlan. :U Sok-sok éves irodai üzemóra után is, és én se kíméltem....

    (#27293) haddent: Annyit tennék még hozzá, hogy ilyen beavatkozást csak indokolt esetben érdemes megejteni. :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák