Új hozzászólás Aktív témák

  • katt777

    félisten

    válasz HSM #33441 üzenetére

    Hát, majd megnézem, kíváncsi vagyok egyébként, hogy Trixx-szel mi a helyzet, ott ugyanis nincs force-os feszelés.

    iPonos tapasztalatom a topicjában, keress a hsz-aimra. Ebben nem volt külső tesztelés, csak saját maguk intézték.

    blade zte: Nekem a kisker intézte, amikor már 2 hónapja húzódott az ügy (ehhez képest a gyári forduló nem volt 1 hónap), nem tudom, iPonnál lehet-e kérni, hogy hagyják ki a szarszervizt. Egy levélváltást megér, ahogy Sapphire-nél is a supportot javaslom megkérdezni (azt is, hogy hibás termék esetén megtérítik-e a postaköltséget), sztem ők a gyári számból is tudják, garos-e a kártya, nemzetközi "warranty" szelvények nem is olyanok, mint a hazaiak. (Ha leírod a problémát, az is lehet, hogy valami jobbat küldjenek, mert odakint érzékenyek a hírnevükre. Vinyó esetében tudok ilyemiről.) Ha az megvan, azon is le van írva az eljárás szerintem. Persze angolul, emiatt perelheted a gyártót, mert kötelesek lennének magyar haszn. útm.-val forgalmazni az alkatrészeket, de e téren valahogy nem olyan szigorú az NFH, mint más termékek esetében.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

Új hozzászólás Aktív témák