Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gainka

    őstag

    válasz atti_2010 #13681 üzenetére

    Én annyit tennék hozzá bár sok köze nincs cod 2-4 multinak a bf3 multihoz de mivel multi-multi lehet hasonló a dolog. Szóval a codokban 60 alatt nem is lehetett játszani Miért? mert ha 60 fpsed van akkor egy akcioban (gránát, több ember löt egyszerre közelröl, vagy esetleg csak szimplán közelröl lötted a falat és a töltény hüvely por stb) lehúzta egyből 10-20-ra az fps-t. Itt most sokan akik ismerik egyből arra gondolnak hogy 333-al nagyobbat lehetett ugrani, kimaradt egy pár lépés hang stb. nem-nem nem ezekre gondolok, 100 de inkább akadnia kellet a 125 nek hogy élvezetesen lehessen játszani vele.

    Gondolom ezt azért már a modern játékoknál javítva van meg nem kell ennyi, de én is azt "gondolom" hogy mikor nem történik semmi akkor meg kell hogy legyen a 60 fps-nek mert akcióban leugrik egyből annyit hogy fps laggod legyen és máris kevesebb esélyed van. (Gondolom ez a bf-ben sincs másképp.)
    Én annak hive vagyok hogy single-ben amit bir a gép meglegyen a 30 fps és nézelödök stb , de ha multizok leveszem a grafot. Mert ha mplayerben sikeres akar valaki lenni, és nincs a gépben 50 ezres vga i5-el, akkor igen is fel kell áldozni a grafikát hogy több fps legyen. Nem kell félni a low grafotol sem ugy is megszokod. (Meg hát ugy sem nézelődsz multiban max mikor elindulsz, aztán az ellenre kell koncentrálni.)
    És máris nem kell i5-ös konfig a jó játék élmény ért.

    Én így szoktam :R

Új hozzászólás Aktív témák