-
GAMEPOD.hu
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok, Amazon.de ről megoldható a rendelés úgy, hogy a postán maradjon? Tudom hogy ilyenkor nem értesítenek, hanem nekem kell érdeklődni.
Például ha ráírom a címnél vagy akárhol, hogy Poste restante? Amennyire én tudom így van angolul a postán maradó, de javítsatok ki nyugodtan :D Vagy mivel .de németül kellene ráírnom?
Köszönöm
-
Hali, lehet hülye kérdés, de mikor vonja le az Amazon a pénzt a kártyámról?
Nem egyből kellene? Legalábbis más oldalakon én ehhez szoktam hozzá
Rendeltem egy ilyet:
https://www.amazon.de/gp/product/B07VVF4XB5/ref=ox_sc_saved_title_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1Viszont a pénz még mindig a kártyámon. Az Amazon megrendelésről kaptam emailt, de semmi mást, hogy valami gond lenne. Vagy ez itt normális?
Első rendelésem.
-
Sziasztok, most rendelnék először Amazonról, szóval nem szeretnék kellemetlen meglepetéseket
Amennyiben amazon.de -ről vásárolok használt terméket, arra nem kerül felszámításra ÁFA / Vám, igaz?
Sold by Amazon Warehouse felirat van, szóval feltételezem valóban Németországból küldik.
Köszi.
-
Sziasztok, lenne egy pár kérdésem
1. Az Amazon mivel szállít Magyarországra? A Magyar Posta hozza ki vagy valamelyik futárcéggel van szerződésük? Esetleg függ attól, hogy a sima vagy a gyorsabb postázást választom? Amazon.de -ről rendelnék
2. Ha házhoz hozzák és itthon vagyok, mi kell hogy átvegyem? Személyi és lakcím vagy annyi, hogy ideadja a futár / postás és kész?
Köszi
-
Sziasztok, Amazon.com -ról szeretnék rendelni. Viszont olvastam, hogy pár embernél, hogy annak ellenére, hogy már megfizették az ÁFÁt (Nem feltétlenül Amazonról volt szó, akármilyen más harmadik országbeli weboldal amely tagja az IOSS rendszernek), a vámkezelés során újra megkell fizetniük az ÁFÁt + persze a vámot
Ilyenkor mi lesz? Értem én, hogy alapból leterhelt volt a posta (Így meg főleg), de a hibásan felszámított 27% ÁFÁt visszaadják vagy mi lesz azzal?
Köszi
-
Sziasztok. Bármi ötlet ezzel kapcsolatban?
(Képek lentebb) Nem kaptam semmilyen utasítást, hogy mégis hogyan oldhatnám fel a felfüggesztést. Még azt se mondhatják, hogy gyanúsan drága dolgot rendeltem, szállítással együtt kb 7 ezer forint volt
A szállítási adat és a név is ugyanaz, mint ami a banki rendszerben meg van adva, szóval nem tudom mi a franc lehet nekik gyanús.... Live chaten nem tudok nekik írni ugye a felfüggesztés miatt (Bár a főoldalra bedob a fiókommal, de pl a support oldalon már feljön a hibaüzenet). Felhívni őket meg 385 forint / perc, azért mindennek van határa
(Plusz az angol kiejtésem se a legjobb)
Most beszélgetünk Twitteren keresztül aztán hátha csinálnak valamit, de ha nem akkor bármi egyéb tanácsot szívesen fogadnék.
(Mily meglepő, arra jutottunk, hogy telefonálnom kell
)
11.13 1:10: Megjött emailben a rendelés visszaigazolása
11.13 1:16: Fiók felfüggesztése
11.13 Fél 2 körül elküldtem nekik az adataimat és a bankszámlakivonatot. Plusz lefotóztam a kártyámat (Az első 12 számot és a lejáratot kitakarva), mert azt írták kell nekik a használt kártya utolsó 4 számjegye is kell, viszont az itthoni számlakivonatok nem tartalmaznak ilyet.
11.13 Reggel: Még nem láttam az emailt, megpróbáltam belépni az Amazon fiókba, hogy mizu:
Megnéztem az emailt, de csak a hajnal 4 órás volt ott amiben, mint az látható semmit nem mondanak, hogy mégis mi a francot kéne csináljak
-
Sziasztok, ha továbbadok egy Samsung Galaxy Note 20 Ultrát amit Amazonon vettem akkor a gari, hogy működik?
A vásárló fogja tudni érvényesíteni a garanciát az itthoni Samsungnál a számlával? Garijegy meg ilyenek nem voltak a dobozban, csak a telefon. Hány év fog rá vonatkozni?
Köszönöm
-
Heló, másnak sem megy az az opció, hogy ők felhívnak? Amazon.de -n (Az angol supporttal) nem igazán akar menni, pedig van Hungary opció, mindig valami hibát dob, próbáltam több számmal is. Ugye a +36ot előre megadja és nekem az utánna lévő számokat kell csak beírni.
Nincs valami titkos megoldás erre?
Nem poén fizetne a rohadt magas percdíjat a német szám miatt, mivel többször is kellett hívnom őket, mert nem tudják felfogni amit mondok.
-
Sziasztok, két kérdés,
1. Amazon.com, az értékesebb (500 eur+) tárgyakhoz mit használnak hozzánk, UPS?
2. Sejtem nincs semmi varázs szállításdíj csökkentő megoldás
70 EUR volt a gyorsabbik szállítási mód. Igen tudom, hogy van EUs Amazon is.
-
Érdekes, nekem még sose hozta a DPD a németről. Én azt a rendszert figyeltem meg ott, hogy az olcsóbb csomagok a német postával (Itthon pedig az Express One hozza ki) vagy nagyon ritkán a DHLel, 500 eur felett pedig mindig UPS kivéve ha videokártya, akkor szintén a német posta + Express One kombó jön.
-
-
válasz
balage25 #9596 üzenetére
Nincsen sajnos. Én nem használok Amazon Musicot, hol igényelted pontosan? Amazon.com vagy valamelyik más domainen?
Amennyiben .com akkor ha nem tudsz angolul akkor megkérsz valakit, hogy telefonáljon velük vagy fordítóval chatelsz. Ha bármelyik más domainen keresztül vetted, akkor mivel úgyis fordítóval fogsz beszélgetni velük, ne az angollal beszélj, hanem az eredetivel (Szóval német, francia stb). Az angol support tele van hasznavehetetlen indiaiakkal. Bár néha őket küldik a másik nyelvű supporta is fordítóval, de azért ott jobb a support színvonala.
Fordítónak én a DeepL -t ajánlom.
[ Szerkesztve ]
-
Menj fel a supportra, előbb jelentsd be nekik, hogy rossz itemet kaptál, az indiaiak (Legalábbis ha az angol supportnak) elindítják a returnt, kapsz egy prepaid labelt, feladod és vársz. Neked semmibe nem fog kerülni.
A supporton jelentsd be előbb, ne egyedül indítsd el a returnt.
-
válasz
cintula187 #9656 üzenetére
Több okból is lehet, hogy később terhel, a legvalószínűbb, hogy a biztonsági rendszerük így látja jónak. Ez nem jelenti, hogy hold -ba fogják rakni a fiókot ,de van rá esély.
-
Uhm, valóban elég alacsony
De nem szabadna, hogy bármi menjen rá, akárhányszor rendeltem .com vagy .co.uk Amazonról sosem kellett fizetni pluszban, általában refundoltak is egy pár dollárt, mert kevesebbet kellett fizetniük, mint amennyit levontak.
Valami oka biztos van, hogy ilyen alacsony, de nem az, hogy neked kéne fizetni X részét. Én megrendelném.
[ Szerkesztve ]
-
-
Sejtem akkor nem kér nálad semmilyen dokumentumot, hanem ennyi az egész hibaüzenet ami a képen van.
Ez van, ha valaki kiszervezi a support 95%át Indiába
Amit megpróbálhatsz, hogy felhívod őket telefonon (Skypeos telefonhívással hívni a .com telefonszámát nem valami drága)
Vagy írd le az egészet a Jeff@amazon.com emailre. Nyilván nem Bezos fog válaszolni
Hanem, ha jó kedvük van akkor valamelyik asszisztense, azt is írd bele valahová az elejére, hogy a sima support csak copy paste válaszokat adott és ezért írsz ide, hátha akkor nem továbbítja az indiaiaknak.
-
Van emailes support, cs-reply@amazon.com , de legtöbbször indiaiak válaszolnak aki úgy beszélnek angolul ahogy én brazilul (Sehogy). Néha lehet normális agentet kapni, de, hogy az azutáni választ ki adja az már lutri. A német és más nyelvű supportjaik viszont meglepően hasznosak.
-
Igen, ők valóban hülyék
Talán nem indiaiakat kellene alkalmazni még a dokuk ellenőrzésére is.
cs-reply@amazon.com .co.uk .de vagy egyéb domainek a support email címe. Ha német, francia vagy egyéb nem angol Amazont használsz akkor azon a nyelven írj nekik akár DeepL használatával, ők nagyrészt egész értelmesek.
jeff@amazon.com - Jeff Bezos asszistensz csapatának az email címe, ha jó kedve van valamelyiknek van akkor nem passzolnak le az indiaiaknak
Vagy felhívhatod őket telefonon, a .com -os számot Skypeos telefonhívással ingyen tudod hívni (1 hónapos próbaidőszak)
[ Szerkesztve ]
-
Szia, nem hiszem és erről infót se igazán találtam, jobban jársz, ha megkérdezed őket. cs-reply@amazon.de , németül írj nekik (www.deepl.com), akkor nem indiaiakat kapsz általában, bár néha a nem angol nyelvű support színvonala is kérdéses tud lenni.
Én a helyedben inkább elintéztetném azzal aki vásárolta.
-
válasz
btraven #9719 üzenetére
Ha az eladó az Amazon akkor nem, abba már benne van minden, pár dollárt általában vissza is kapsz hetekkel később, mert valamivel többet vonnak le.
Ettől függetlenül, ha DHLel jön akkor ugyanúgy ki kell töltened a vámnyilatkozatot (Kinyomtatod, kitöltöd, beszkenneled és elküldöd emailben), ha UPSel jön akkor csak kihozzák és kész.
-
válasz
panyongf #9723 üzenetére
Szia, lehetséges, de szerencse is kell hozzá. Nem választhatod ki, hogy milyen futárszolgálattal küldjék a terméket (Ezért kell a szerencse), de ha DHLel jön akkor egyszerűen felhívod a DHLt és átirányíthatod a csomagot egy Service Pointra vagy akár csomaguatomatába.
[ Szerkesztve ]
-
Szia, szóval maga az eladó nem az Amazon? Attól függ, hogy ki küldi el neked, Fulfilled by Amazon vagy mindent a 3rd party cég végez? A terméklapon látod az eladót és, hogy ki végzi a logisztikát.
Az első esetben, ha nem mond mást az eladó akkor az Amazonhoz, második esetben pedig értelemszerűen a céghez aki árulja.
[ Szerkesztve ]