Új hozzászólás Aktív témák

  • MittuDomain_

    őstag

    Sziasztok!

    Összevissza találatok kaptam a keresőbben a closed-ra, inkább rákérdezek, lehet hogy lustaság, bocsi. :B
    Az eladó sokáig nem adott fel egy terméket, elkezdtem levelezni vele és hosszabítgattam. tegnapelőtt megírta, hogy beszerzési gond van, várnom kell legalább két hetet. Oké, kitoltam a process-t még 14 nappal. Erre tegnap closed lett a státusz. Írtam az eladónak hogy miaf@sz, és erre közli, hogy rendszerhiba, elárazás volt, bocsi.
    A cuccot 09.21én rendeltem és azóta hitegetett. Mit lehet csinálni ilyenkor, tudok neki egy csillagot adni vagy valami? Ilyen státuszú rendelésnél nem találok értékelési lehetőséget, mit szúrok el?
    Nem akarom, hogy mást is megvezessen. Nem az a baj hogy hibáznak, hanem hogy hitegetnek egy csomó ideig.

    Si tacuisses, philosophus mansisses.

Új hozzászólás Aktív témák