Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Tod_5 #22167 üzenetére

    Tényleg úgy működik, hogy ha megérkezik akkor azt leigazoljuk, ezután még van 15 nap probléma esetén a dispute indításra. Ez lenne a Confirm Goods Received gomb. Ez még nem értékelés.

    Ilyenkor persze előkerül az értékelés ablak, de azt nem kötelező azonnal kitölteni, mert még van a 15 napos dispute indítási lehetőség és ha nem megfelelően áll hozzá a probléma rendezéshez akkor azt azt értékeléssel tudod még "kompenzálni".
    Az értékelés később a Manage Feedback menüpont és ott a Orders Awaiting My Feedback fül listájában ott van ez a vásárlás.

    Csak akkor kapja meg a pénzt az AliExpresstől ha a vevő leigazolja a megérkezést, vagy ha záródik a vásárlási folyamat általában a 60. napon automatikusan (Ez a dolog: Your order will be closed in: 39 days 48 minutes ).

    Semmi garancia nincs sajnos, az eladó is és a posta miatt is meghiúsulhat az hogy megkapod.

Új hozzászólás Aktív témák