Új hozzászólás Aktív témák

  • Shkiz0

    nagyúr

    Sziasztok

    Információra lenne szükségem, hogy járt e már így valaki, vagy hogy ilyenkor mi a teendő.
    A történet ott kezdődik, hogy rendeltem egy ilyen lámpát aliexpressről.

    Innen az egyszerűség kedvéért időrendben írom a dolgokat.

    2017.01.06
    Megrendeltem a terméket pénzt le is vette a kártyámról. [kép]

    2017.01.11
    Írtam az eladónak, mert láttam, hogy azt írja az oldal nincs készleten, és érdeklődni akartam, már akkor se volt mikor én rendeltem, vagy nekem még jutott e, és mondom ha nincs akkor úgy voltam vele rendelek máshonnan. [kép]

    2017.01.12
    Mivel az eladó nem válaszolt az oldalon, írtam neki emailt. [kép]

    2017.01.16
    Jött egy email, hogy az eladó feladta a csomagomat (ez a rész fontos lesz később) [kép]

    2017.01.27
    Mivel nem érkezett válasz egyik megkeresésemre, és 11 nap elteltével is még mindig nem változott a tracking sem, (waiting for pickup-ot írt az oldal miközben ugye 16-án meg az volt hogy feladta) és az oldal még mindig visszafelé számolt, és már csak pár óra volt az extended processing time-hoz, és mivel nulla válasz érkezett több héten keresztül visszavontam a megrendelést mielőtt lejárt volna az idő, mert közben megnéztem az eladó értékeléseit, és többen is panaszkodtak hasonló dologra, hogy nem kapták meg az árut, és az eladó sem válaszolt nekik, így open dispute lett a vége. [kép]

    2017.01.30
    Ismét írtam az oldalon az eladónak, hogy akkor most mi a csecs van, feladta vagy sem, mert ha nem akkor legyen szíves a pénzt visszautalni. Természetesen erre sem érkezett válasz. [kép]

    2017.02.03
    Meguntam a picsába a várakozást, és open dispute lett ebből is, ahogy sok más embernek is.
    Itt leírtam, hogy az eladó nem válaszolt egyik megkeresésemre sem, sem az oldalon, sem emailben, valamint a pénzemet se kaptam meg és a terméket sem. [kép]

    2017.02.12
    Már csak pár óra volt hátra, hogy az eladó válaszoljon a nyitott ügyre, és mielőtt az aliexpress vegye kezébe a dolgokat, jött egy email, hogy a gyökér eladó válaszolt. [kép]

    2017.02.12
    Ahogy a képen is látszik azt írta "no refund & no return" mert hogy én visszavontam a megrendelést.
    Utóbbi valóban igaz, de mindezt azok után, hogy elvileg 01.16-án azt írta feladta és érdekes módon 10 nap múlva mikor visszavontam akkor sem indult még el a csomag. Még ez se lenne baj, mint ahogy már az sem idegesít, hogy a megrendelést követően, ahogy levette tőlem a pénzt, 10 nap kellett ahhoz is, hogy elvben feladja. De a lényeg, hogy annak ellenére, hogy visszavontam, és ő elvileg így el se küldte, még se utalta vissza a mai napig sem a kifizetett összeget. Így én élből rányomta, hogy elutasítom amit írt. [kép]

    Ezek után ha felajánlaná, hogy küld másikat se fogadnám el, mert elb@sztam egy csomó időt így is a semmire, és ki tudja ebből is mikor látok pénzt.
    Mire lehet számítani, vagy mi van ilyenkor a továbbiakban? Visszakapom a pénzem?

    Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

Új hozzászólás Aktív témák