Új hozzászólás Aktív témák

  • Moncsa111

    csendes újonc

    Sziasztok

    Az egyik csomagomnál van egy új bejegyzés: Package is undeliverable due to ACT airline accident

    Valakinek volt már hasonlóval tapasztalata? Írjak az eladónak vagy ezt ők is látják? Ahogy olvastam Hon Kongból indult a repcsi és nem utasokat szállított, így gondolom a csomagom is a gépen csücsült. :Y
    Ilyen esetben mit csináljak beszéljek az eladóval és küldessem újra vagy indítsak disputot. Csak azért kérdezem, mert nem akarom hogy szankciók érjék őt olyan dolog miatt ami nem az ő hibája, nevezetesen hogy lezuhant a gép. A csomag 1,5 $ értékű és nem olyan fontos mikor ér ide. Az eredeti védelemből van még 46 nap.
    Előre is köszönöm ha valaki tud ebbe segíteni nekem, mi ilyenkor az etikus eljárás (újraküldés/dispute), amivel mindketten jól járunk.

Új hozzászólás Aktív témák