Új hozzászólás Aktív témák
-
Elmondom neked, hogy az irodában nekünk 400.000 Ft-os székek vannak mindenhol.
Nálunk is; mindenesetre egy vonatkozó gondolat: a B2B vonalon a retail portfólióhoz képest többszörös mark-up van (és az javában nem a value-add lefedésére szolgál); cserében volumen rendelésnél összemegy a listárhoz képest.
Másrészt a basic / enthousiast / professional szegmensek szerintem (!) az elsőnél csak kilóra kifizeted a gyártást és disztribúciós csatornát, a másodiknál ugyanez + tweaked features + fame, a harmadiknál az előbbiek + functionality (ergonomics, advanced features, durability) + B2B [+ opcionálisan még több fame, pl. az Alphabet (Google) standardje HM-re mint office equipment; és ha ez időköben változott, akkor mea culpa].
...és szerintem (!) nem ok nélkül nem csinált senki olyan HM Embody (*) replikát a 90-es évek óta, ami a köztudatban szabad szemmel is észrevehetően van jelen; hiába az összes funkció akár ugyanabban a minőségben, ez annyira nieche market, hogy név nélkül nem megy, illetve nem feltétlenül éri meg. Inkább mindenki csinálja a saját agymenését, és igyekszik azt a legjobban tenni.
(*) csak mint kirakadott példa 'mainstream cred' alapján
[ Szerkesztve ]
Nevermind...