Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
senior tag
válasz #16741888 #45 üzenetére
Ne már! Én meg láttam már út szélén Toyota-t lerobbanva, tehát minden Toyota egy ócskavas, mert lerobbannak? Tényleg egy kiragadott pédával akarod bizonyítani egy márka megbízhatóságát/minőségét? A FIAT motorok nagyon jók, a designerei a világ élvonalába tartoznak. Téyn, hogy nem a legprecízebben összerakott autók az olasz autók, de azért egy - egyébként felelőtlen - vásárlásból következtetést levonni....
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biga
senior tag
válasz rATdrAgOn #56 üzenetére
Nekem is francia autóm van, de azt sem tudom, milyen egy szervíz belülről. Megy pont úgy, mint mikor kihoztam egy szalonbol. Egyedül benzinre költök. Érdekes, van legalább 2 olyan ismerősöm (VW, Opel), akik viszont azon beszélgetnek egymással, hogy neki ennyi meg annyi időre adott a szervíze csereautót. Én azt sem tudom, hogy néz ki egy csereautót. Ettől még nem fogom isteníteni a francia autókat, bár nekem semmi bajom velük. Kényelmes, jól megy, jól fogyaszt. Ennyit várok el egy autótol, bármelyik márkától.
Szerk.: Ja nem, meg azt, hogy az ár/érték aránya jó legyen legyen. Ami ugye a német autókrol általában nem mondható el....
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biga
senior tag
Állítólag. Mindig van valaki, akinek a szomszédjának a barátjának az 5-öd unokatestvérének a nagynénje látott egy olyan embert, aki biztosan tudja, hogy az olasz és francia autóknak nagyobb a szervízigénye.
Nekem személyesen volt japán, olasz és francia autóm is. A családomban van ezen kívül német, francia, japán. A saját tapasztalatom (direkt konkrét márka nélkül): az első komolyabb kocsim japán volt, a motorja hibátlan volt, kár, hogy mikor 2 év után alánéztem alig találtam ép lemezt benne. (megjegyzem, akkor 12 éves volt). Olasz: fantasztikus motor, dinamikus menettulajdonságok, kényelmes utastér, viszonylag gyengére sikredett hátsó futómű, bár ez csak kopogásban merült ki, és nagyon rövid kuplungút. Összességében megbízható autó volt. (Egyszer járt szervízben a pár év alatt, akkor olajat cseréltek benne, Sajnos rosszul, kicsivel több, mint a felét töltötték csak bele. És erre csak a köv. olajcserénél jöttünk rá (15ekm)!! Megjegyzem, ez az eset egyáltalán nem látszott meg a menettulajdonságain!!!), francia: szervíz? hol van? motortér? hol nyílik? kényelmes, jól felszerelt, stabil menettulajdonságok (nem annyira ''sportos'', mint az olasz volt, inkább olyan ''családias'' ), az olasznak jobb volt a fogyasztása. A családban lévő egyéb: német autó: a szervízes messziről köszön (családtagom gyakori, jó kuncsaft), japán: szervíz? az mi? (lehet, hogy drága az alaktrész hozzá, de arra az egy két alkalomra az egész élete alatt.....).......
Szóval számomra ennyit az állítólagos nagyobb szervízigényről.''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Új hozzászólás Aktív témák
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen