Új hozzászólás Aktív témák
-
Winne
nagyúr
Flat, azaz nem túl mély hangszórókat kell választanod, nekem sajna egy mélyebb verzió volt és azóta is mutyi megoldással van berakva. A képen látható ajtóból hiányzik az a keret, amibe be lehet csavarozni a hangszórót.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
Nekem is kellene keresnem olyat, ami benyeli szépen azt a mély hangszórót is, amit beletettem, de az összes helyi bontóst végigjártam kb és egyiknél sem volt hasonló sem, de újan sem találok. Most egy fából körbevágott "alátét" van alatta, kicsit paraszt megoldás, de funkcionál.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
Nincs mit.
Arra azért figyelj akkor ebben az esetben, hogy egy szakival nézesd meg, mert ezek a csíklámpások elég sok kehet össze tudnak szedni, 3 munkatársamnak is van és kettő közülük folyamatosan szív a típusbetegségeivel.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
lorcsi
veterán
a fogyi elég jól hangzik..még ha majd klímával emelkedik is..
mi lehet a szervóval? valami drága alkatrész romlott el benne?az viszont elszomorító, hogy vásárlásnál kapásbé egy bő 10-at kéllett költeni
te is külföldön élsz, hogy euroban számolsz ?1.9 és lomha is?
miylen motorral kellene hogy dinamikus legyen ?van félévem, hogy találjak egy jó állapotú karmantartottat
-
Winne
nagyúr
15" a gyári maximum, én most tettem rá 16"-ost, de ha nem jó az ET-je, akkor bukó, mert beleér. Nekem is monyiznom kell evle sajnos, haveromnak meg felment a gyári 17"-os Stilo felni, szintén kicsit faragni kellett..
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Outlander
őstag
Már csak a 4x100 miatt sem...
Ellenben miért akarsz arra "kisautóra" nagy felniket, komfort érzet ugrik, kirázza a vesédet, rajtad kívül max 1 ember ülhet még be, fekvőrendőrnél ki kell szálnod még neked is és alapjáraton átgurulni rajta...
Miért nem elég a gyári 14? Vagy hogy kicsit "sportosabbnak" tűnjön a 15, de a 16-17 az már kínszenvedés, meg bután is néz ki, gumi is drága, mert nem a tömeg méret való rá, hanem beteg méret, h beférjen...
Én nem szórakoznék vele.. de persze nem vagyunk egyformák..
ui: meg hiányzik a felni közép is... így ebben formában, számomra gusztustalan... ha meg lenne sem tetszene úgy igazából.. de mivel csak mozgókúpos csavarral menne fel, ami mégegyszer ennyi lenne.. ez a garnitura teljesen felejtős.
(illetve, mondhat akárki akármit, számomra a mozgókúpos csavar, egyáltalán nem egy biztonságos megoldás)[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
Annó, nagyon nagy divat volt a threeface frost felni... olcsó, viszonylag jó, van punto ii re is...
Hátránya, mivel divat volt, nagyon sok autón van... nem minden autón áll jól...
Egyébként pont h fehér autónál, az ezüst felnik a szebbek....
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
senior tag
Ez gyors volt. Nem lesz alufelni Nem vehetek. Viszont valamit alakítanom kell rajta, muszáj! Most izzó cserére gondoltam, valami faintosra. Erre milyen opciók vannak?
bocs, hogy ennyit kérdezek, de elkapott ez a láz...
[ Szerkesztve ]
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
Winne
nagyúr
Miért nem vehetsz? Szülőké a gép és te is hajtod, vagy hogy van?
@(#989) aaron111 + @(#991) FET-MEN:
Ültetve jobban nézne ki, de amit a fórumtárs említett, hogy ketten ülhetnek bele, meg fekvőrendőr és társai én nem fogok hozzányúlni, így gyári átmérőjű kerekem van és abszolut nem ráz, még annyira sem érzem az úthibákat, mint eddig, mert ez fiatalabb és puhább gumi.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
-
Winne
nagyúr
-
nesa
veterán
Inkább úgy gondoltam hogy egy hibátlan merci és egy 28 éves dacia 1300TX.
Világos amit írsz, ha nincs baj a hibátlan mercivel biztos hogy a TX is jó, hiszen mind 2 AUTÓ.
Az 1000+ méteres mélykúti kristály víz meg a talaj víz között próbálj keresni valami kompromisszumot amit te is meginnál és nem csak betont keverni jó.
-
j.bravo
addikt
Mennyit spórolnál az olajváltással? Ez az összeg megéri a (vélt vagy valós) kockázatot?
Vsz a legtöbben úgy vagyunk vele, hogy még ha a kockázat nem is valós, csak azt hisszük, az a pár ezer forint évente nem ér annyit, hogy kevésbé aludjunk jól.kieg.: Mások szerint, ha a gyári előírásokat teljesíti, akkor kb. mindegy.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
Én azért próbálkoztam, de mivel nem használtam egyik olajat se, ennél többet nem tudtam segíteni. Próbáltam a többiek véleményét diplomatikusabban megfogalmazni, sajnálom ha a konstruktív hangvétel nem jött át; bocs hogy belepofáztam...
(megpróbálom számszerűsíteni: ha havi szintre lebontva egy ezresnél kevesebbet spórolnék, akkor maradnék a beváltnál, amit amúgy a gépkönyv is ír. De ha pénzt keresek az autóval, és azért megyek ilyen sokat, akkor két ezresnél húznám meg a határt).[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
-
csabi94
őstag
Nekem öreg autóm van, és nem használtam még márkás, jó olajat (másfél éve vagyok csak autótulaj), viszont az Unix által tákolt A. Z Meisterteile olajat (amit a szerelőm ajánlott, mert unixos) az általad is linkelt egyszerű Mannol olajra cseréltem, és az alapjárat sokkal halkabb lett, az autó gyönyörűen teszi a dolgát, a nívón 4-5 ezer km után én (laikusként) szépnek látom az olajat, és kevesebbet kell rátölteni, mint előtte, tehát kevésbé eszi a kocsi az olajat (10w40 ment bele). Hogy ez jó, vagy nem jó, nem tudom. Az biztos, hogy 8-10 ezrenként cserélem úgyis az olajat, úgyhogy nem különösebben foglalkoztat, hogy hosszútávon mennyire bírja az olaj a gyűrődést, illetve az autóm a 150 ezer Ft-os kategóriát képviseli, 3-4 évre tervezek vele max, ezért nincs nagy kockázat.
-
426os
őstag
Ennyiért simán kapsz jó tjetet. A motor ugyanaz, mint a sima 1.4 16v+turbó+kettőstömegű+m32 váltó. Utóbbit mondanám inkább szívásnak, de ez sem törvényszerű, hogy tönkremegy. Típushibák le lettek már írva párszor. Inkább a tjet, mint a szívó...
Erre pl ránéznék, index fórumon fent van a tulaja (vagy Bravo Fb. csoportban, nem emlékszem már melyikben láttam)[ Szerkesztve ]
.
-
hobizoli
nagyúr
a TJET Bravo ezeket reggelire megeszi meretre meg a technikara is
ezt a nácimániát sosem ertettem amugy, annyira hoki motoros autokert kernek olyan penzeket el, hogy nevetseges
csak azert mert nemet
aztan muszakilag meg sehol sincs igazabolezekben az szokott a szep lenni, hogy azok ajanljak, akik annyit tudnak, hogy a TSI az betegecske motor, de akkor biztos egy masik gyartonak, foleg egy olasznak meg annyira sem lehet jo a motorja
pedig de
messze jobb konstrukcio az egeszen olvasgatom a nemet auto csoportokat is a FB-n, hat azokkal is elsz.pnak olyanokat, hogy siiiiiirsz
szerelotol szerelore jarnak ugyanazzal a hibaval mar 4-500k-t rakoltve az 1M-s(?) autora es ugyanugy szarmeg elmennek 4-n megnezni egy TDI Golf-t es ket het mulva meg keresik a nemet autos specialistat, pedig negyen is megneztek, es mind nemetautobuzi, de siman benyaltak az autot ennyien is
dizeltuning csoportban is mi lemegy, te jooo isten...
ott direkt szoktem szivni a veruket is, hogy inkabb vegyel/vettel volna egy JTD-t
most beraktam egy szlovak 410loeros 2.4 20v JTD 156-rol infokat, olyan kussban vannak mar 2 napja, mintha kihalt volna a csoport
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen