Új hozzászólás Aktív témák
-
keszegduda
őstag
Igen, a kasztni elég nagy hozzá de ezt 1500 felett nem nagyon érezni, mert szabályosan repíti az autót ez a pici motor, sőt az utánfutót is elbírja lazán.
Én valami olyasmire számítottam hogy változtatnak a turbó töltésének időpontján a szerízben amikor már bejáratottnak számít az autó (15000km egyesek szerint), mert a DCI és TDI-k már alapjárat után azonnal töltenek lehet hallani töltőt hogy működik. Ezt pedig nem hallani a multijetnél, 1800-as fordulat környékén hallható, ez lehet a pici motor miatt is nem tudom.
Nyáron is történt egy érdekes jelenség. Külföldre utaztunk mégpedig Erdélybe és az oda vezető úton elég jó idő volt 30-35 fok körül és az autó néha szó szerint nem akart húzni. Folyamatosan esett a fordulat, hiába váltottam vissza és nyomtam a pedált nem csinált semmit, mintha enyhe motorfékkel ment volna az autó. Aztán rá durván 1-2 percre meglódul valami oknál fogva és húz tovább. Gyanítom hogy valamiféle motorvédelem lehet benne hogy ne terheljék túl? Elég ciki nagy forgalomban feltartani a sort, főleg kapaszkodósávon, emelkedőn...főleg Kolozsváron.
Meddig célszerű pörgetni ezeket a dízeleket, mert ugye a dízel nem szereti ha pörgetik?
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs