Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • subaruwrc

    félisten

    válasz Kroni1 #922 üzenetére

    pl a camber állítással nagyon finoman be tudod szabályozni hogy milyen tempójú kanyarokban tapadjon igazán a gép. azért javasoltam előre a 4-et vagy akár 4.2 4.5-t mert az még jó pl estoril utolsó kanyarjához, vagy valencia első, nagyon tempós kanyarjához is, persze a gázzal kell közben játszani, de amiatt nem fogja letolni az orrát mert nem tapad be az eleje.

  • Zahi

    aktív tag

    válasz Kroni1 #922 üzenetére

    Én személy szerint bármit megosztok, mert ismerve a magam "kímélős" stílusát, nem biztos, hogy mindenkinek fexik..:D
    Sok mindennel egyetértek subaruval, magam sem "tökölök" sokat, nagyjából sejtem, melyik pályára, miféle kell,!... Porsche az huncut, mert eddig még nem mondták, de, ha kezes bárányt akarsz, muszály hozzá nyúlnod a hasmagassághoz is!!!!! Plussz: HATÁROLÓK!!! Nem mindegy, mikor "üt fel" mert, ha túl hamar, akkor durván fogalmazva: Katapult, eldobja a kasztnit! Itt Estorilban Én magasra állítottam pl a határolót, ezáltal csak 1X csúszott meg teljes gáznál, de az a hideg gumik miatt :D
    Persze nem csak ez dominál, de sokat jelent, sokan nem is gondolnák!! :D És ez csak egy...Lehetne még sok dolog, de azért ez sokak által titkolt "előny" :D
    Nem mindegy, hogy a shichan közben hogy viselkedik az autó, nekem kezes bárány volt, többek közt ennek köszönhetően..Meg persze több másnak is:
    Kerék összetartás,fék-erő-elosztás,gumi nyomás,leszorító erő,üzemanyag-szint,és a másik szép dolog...Kisilabizálni, hogy mindez hogy függ össze a stabilizátor beállításokkal!! :D :D
    Én itt hátul nagyon gyenge stabilizátorral mentem: (10) Ehhez társult a magas határoló: (elől 4 cm, hátul 6 cm)
    Közepes abroncsokon, hátul 190, elől 168 KP, 58/42 fékerő elosztás,8-as szárnyakkal..Mire vagy még kíváncsi? :D

    [ Szerkesztve ]

    Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!

Új hozzászólás Aktív témák