-
GAMEPOD.hu
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
subaruwrc
félisten
pl a camber állítással nagyon finoman be tudod szabályozni hogy milyen tempójú kanyarokban tapadjon igazán a gép. azért javasoltam előre a 4-et vagy akár 4.2 4.5-t mert az még jó pl estoril utolsó kanyarjához, vagy valencia első, nagyon tempós kanyarjához is, persze a gázzal kell közben játszani, de amiatt nem fogja letolni az orrát mert nem tapad be az eleje.
-
Zahi
aktív tag
Én személy szerint bármit megosztok, mert ismerve a magam "kímélős" stílusát, nem biztos, hogy mindenkinek fexik..
Sok mindennel egyetértek subaruval, magam sem "tökölök" sokat, nagyjából sejtem, melyik pályára, miféle kell,!... Porsche az huncut, mert eddig még nem mondták, de, ha kezes bárányt akarsz, muszály hozzá nyúlnod a hasmagassághoz is!!!!! Plussz: HATÁROLÓK!!! Nem mindegy, mikor "üt fel" mert, ha túl hamar, akkor durván fogalmazva: Katapult, eldobja a kasztnit! Itt Estorilban Én magasra állítottam pl a határolót, ezáltal csak 1X csúszott meg teljes gáznál, de az a hideg gumik miatt
Persze nem csak ez dominál, de sokat jelent, sokan nem is gondolnák!! És ez csak egy...Lehetne még sok dolog, de azért ez sokak által titkolt "előny"
Nem mindegy, hogy a shichan közben hogy viselkedik az autó, nekem kezes bárány volt, többek közt ennek köszönhetően..Meg persze több másnak is:
Kerék összetartás,fék-erő-elosztás,gumi nyomás,leszorító erő,üzemanyag-szint,és a másik szép dolog...Kisilabizálni, hogy mindez hogy függ össze a stabilizátor beállításokkal!!
Én itt hátul nagyon gyenge stabilizátorral mentem: (10) Ehhez társult a magas határoló: (elől 4 cm, hátul 6 cm)
Közepes abroncsokon, hátul 190, elől 168 KP, 58/42 fékerő elosztás,8-as szárnyakkal..Mire vagy még kíváncsi?[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen TV-t vegyek?
- Elite: Dangerous
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Diablo IV
- Torrent meghívó kunyeráló
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen