-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrasth
tag
válasz JulesTS #43901 üzenetére
Az UPS nem küld szállítás előtt 24 órával valamiféle értesítést? Nekem nagyon para lenne, ha csak úgy - előzetes értesítés nélkül - betoppannának, mert elég kiszámíthatatlan, hogy mikor vagyok otthon.
Most raktam össze egy CSL DD rendelési listát, de még nem véglegesítettem, lehet várok vele. -
andrasth
tag
Sziasztok! 4 év használat után nyugdíjaztam az egyébként hibátlanul működő loadcelles Fana CSR Elite pedálom és két napja barátkozom egy Clubsport V3-mal.
Nagyon más világ - újra meg kell tanulnom vezetni. Nem mintha akkora spíler lennék - ilyen kocaszinten nyomom és egy ideje már csak offline. Legszívesebben kuplungos H-kulisszás autókkal megyek, meg Gt3-mal, de nagyjából mindenevő vagyok.
Először simán a laminált padlóra raktam, egy fali távtartóval hogy ne tudjon előrecsúszni, de rövid időn belül kiderült, hogy az úgy kevés lesz, mert elemelgette a hátsó talpakat Szóval érdemes stabilan rözíteni az altzathoz.
Amolyan prototípusként egyenlőre OSB lapból szabtam alá egy döntött platformot, erre van rácsavarozva a pedál. A platform a fémvázas munkaasztal-"cockpithoz" van rögzítve. Teljesen stabil, nincs elmozdulás semerre. A fék és kuplungrugó a gyengébbik, performance kit még nincs de rövidesen lesz. Fékerőt 100-on hagytam, majd megszokom jeligével. Testreszabás és driveres finomhangolás után próbaként estem-keltem néhányszor tíz kört AMS2-ben Oulton-on a Dtm-es Bmw-vel - aztán másnap reggel enyhe izomlázra ébredtem . Azóta mentem még pár órát, mindig hangolgatva picit és nagyjából ma hajnalra találtam meg az ideális pozíciót. Nagyon addiktív így a vezetés és a megfelelő mennyiségű gyakorlás után rutinból megy majd a pedálkezelés. Mindenesetre már most így az elején is nagy élmény menni vele, élvezetes a precíz adagolhatóság és a tankszerű stabilitás. Műszaki szempontból igencsak tisztességes produktum, szerintem részemről végállomás. -
andrasth
tag
válasz 6absbulldog #44190 üzenetére
A V3 gázpedálútja nagyobb és még a puhább rugó is erősebb, mint a CSR Elite maxra tekert rugóval, de megszokható. Elsőre furának tűnt amikor utcai autóból átülve elkezdtem játszani, hogy mennyivel erősebb a gázrugó és a max gázpedállállásnál nagyon mélyre (számomra kényelmetlenül mélyre) kell nyomni a pedált, ezért fokozatosan emeltem a platform elejét különféle fa alátétekkel. Amikor már kényelmes volt - fixáltam. Olyan saccra 15-20 fok körüli dőlésszög lett amit már jól tolerál a lábam, a jelenlegi ülésmagassággal. A másik módszer a max gázpedállállás lejjebb állítása driverben. És lehet még játszani mechanikai pedálút rövidítéssel, van hozzá D pad, (én a lapos-szoknyás lemezt használom a heel'n toe miatt), szóval elég jól testreszabható.
-
andrasth
tag
válasz atomanti19 #44191 üzenetére
Ja igen, a cipő. Nekem mindenképp kell hozzá cipő, a CSR-t nyáron simán nyomtam zokniban, a V3-at szerintem nem akarom
-
andrasth
tag
McLaren v2 pereced van? Nagyon jókat olvastam/láttam róla. Nekem egy kis tömegű perec kellene Gt3 autókhoz, ami nem gyilkolja szét a CSL Elite-t, ezért kézenfekvő lenne. Egy katt híján majdnem berendeltem egy McLaren V2-t, de szanaszéjjel költekeztem magam karácsony után és megszólalt a belső hang, ezért inkább visszakoztam a rendelés legutolsó fázisánál
[ Szerkesztve ]
-
andrasth
tag
Én is szeretek kuplungos-H váltós autókkal menni egy SHH váltóm van, mellé Fana v3 pedál. Assetto Corsa és Automobilista 2-vel szoktam a legtöbbször csapatni (a Dtm-es Bmw E30 és a 190 Evo II Merci mondjuk Cadwellen egyenesen brutál).
Ezekben tűrhetően meg van csinálva a kuplung, AMS2-ben nagyon rövid a fogáspont, de ez csak mondjuk finomabb elindulásnál szokatlan, rajtnál úgyis rádobod a megfelelő fordulaton aztán szórod neki.
Érdemes ránézni még a BeamNg Drive-ra, nem egy ökör ára, és bitangjól meg van csinálva a fizikai, gépészeti modell meg a törés - nagyon kreatív cucc. Igaz kicsit macerás a control mappingokat belőni, de ha megvan meglepően élethű. Nagy játékmenet nincs benne, de amúgy zseniális. -
andrasth
tag
Egy kis csapat készíti a játékot - ez látszik rajta, néhol elég DIY, de sok meló van benne így ránézésre és nekem tetszik. Nem csillivilli, de nagyon érdekes.
Ez egy egészen egyedi játékmotoron alapuló autóvezetés-szimuláció, ahol különféle kisebb-nagyobb térképeken lehet próbálgatni jó pár, a valós életből vett de fantasy néven szereplő autó/busz/kamion modelljét.
Szerintem nagyon jó, ahogy az egyes modellek felépülnek, van egy tuning menü, ahol fastruktúra-szerűen lehet egy adott autó szerkezeti egységeit böngészni és csereberélni, fejleszteni. Szerelhetsz kompresszort, turbót a blokkra, különféle hengerfejeket, váltókat, kuplungokat, de ez nem NFS
A kuplung modellezése jó, ha realisztikusra állítod lefullasztható, recseg, nem veszi a fokozatot stb., a force feedback is élvezetes, és rommá konfigolható az egész. Szerintem arra is jó, hogy valaki megtanulja, megértse a váltó, kuplung működését és krúzolgasson, rutinozzon virtuálisan -
andrasth
tag
LFS, IR, AMS2, AC, ACC, RF, RF2, BMnG, DIRT 1,2 meg talán az PCars1,2 - ezeket általában be tudtam úgy lőni kisebb-nagyobb molyolással, hogy élvezetes legyen az ffb az épp aktuális kormánnyal. Mindig van egy amivel a legjobban szeretek menni, ez most épp az IR, talán azért mert a napokban újítottam meg pár év után az előfizut és újdonságként hat. Aztán voltak olyan címek, amikből nem tudtam nekem tetsző ffb-t kihozni, van ilyen...
[ Szerkesztve ]
-
andrasth
tag
válasz xenon2 #45790 üzenetére
Az a V1 nagyon hasonlít a CSR Elite-re - nekem az volt és nagyon jól elvoltam vele vagy 4-5 évet, jó kis pedál az. Ugyanez vagy nagyon hasonló potis LC fékje van. Jó, mondjuk inkább kocába nyomtam heti 4-5 órát max, de karbantartás mellett simán használható jó sokáig és tudja amit ezen a szinten kell.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Felújított Asus rog strix G15 G1512LI + ajándék, 2025.02.20-ig garis! /INGYEN FOXPOST!/
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS